Kotihoidontuki, työssäkäynti ja verot...kertokaas viisaat!

työssäkäyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Työssäkäyvä:
Verot menee mulla työstä ihan normiverokortin mukaan, vuosituloihin perustuen ja lastenhoidontuesta menee se kelan automaattisesti ottama 20? prossaa.
Lisään vielä tämän: Kaikille tuloille voidaan erikseen laskea riittävä prosentti niin ettei mistään tarvitse maksaa kohtuuttoman suurta veroa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Työssäkäyvä:
Verot menee mulla työstä ihan normiverokortin mukaan, vuosituloihin perustuen ja lastenhoidontuesta menee se kelan automaattisesti ottama 20? prossaa.
Miten toi on mahdollista? Mulla menee kotihoidontuki lisäprosentilla ja palkka sit tietty normaalilla..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Työssäkäyvä:
Verot menee mulla työstä ihan normiverokortin mukaan, vuosituloihin perustuen ja lastenhoidontuesta menee se kelan automaattisesti ottama 20? prossaa.

Ahaa, tämä tieto riittää tässä vaiheessa! Mä vaan olen jotenkin käsittänyt että siihen kannattaa hakea jotain toisenlaista verokorttia mutta näinhän tää on ihan selkee juttu, kiitokset sinulle :flower: =) Ja tietysti Jybis:lle kun nostit :D
 
työssäkäyvä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Työssäkäyvä:
Verot menee mulla työstä ihan normiverokortin mukaan, vuosituloihin perustuen ja lastenhoidontuesta menee se kelan automaattisesti ottama 20? prossaa.
Miten toi on mahdollista? Mulla menee kotihoidontuki lisäprosentilla ja palkka sit tietty normaalilla..
www.vero.fi, eti puhelinnumero, soitat sinne huomenna ja kysyt. en saa mitään erityiskohtelua. ei ne halua veronpalautuksia maksella. kaikki riippuu tuloista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Työssäkäyvä:
Verot menee mulla työstä ihan normiverokortin mukaan, vuosituloihin perustuen ja lastenhoidontuesta menee se kelan automaattisesti ottama 20? prossaa.
Miten toi on mahdollista? Mulla menee kotihoidontuki lisäprosentilla ja palkka sit tietty normaalilla..
Mulla menee kotihoidontuki sillä 20 prossalla ja palkasta menee tosi pieni prosentti, koska tulot kuitenkin sen verran pienet ja tälle vuodelle tulee palkkaa vaan alle puolelta vuodelta..
 

Yhteistyössä