Pastori
ruuan suhteen :attn:
Ois kauppaan meno ja tekee mieli jotain hyvää.
btw. Inhoan tätä näppistä, todella.
Ois kauppaan meno ja tekee mieli jotain hyvää.
btw. Inhoan tätä näppistä, todella.
Tällaista oli aika hiljattainAlkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:Jotain uunikanaa, aurajuustoa, tomaattia, parsakaalia, herkkusieniä...
Kaikki muhimaan ja nam
Voi kääk. Tuo on kyllä herkkua! Tortillakaan ei kuulosta huonolta miljoonine lisukkeineen. :/Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kestohimo: lohimedaljongeja paistettuna ja itsetehtyä perunamuusia
AW! Millaisen täytteen teet? Mä teen aina tulisen jauhelihamössön, vois kokeilla jotain muuta!Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Tortilloja, kanatäytteellä
Voi itku, tämäkin kuulostaa nyt tosi hyvältä!Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Jaa jotain nopeeta...spaghettia ja jauhelihakastiketta (sellainen valmis kastike jossa on basilikaa) ja parmesanjuustoa päälle
Joo tuo kalanhimo, etenkin lohen, on syntynyt nyt raskauden myötä. En ole oikein kalan ystävä, mutta nyt vesi kielellä himoitsen ja hinkuan .Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Voi kääk. Tuo on kyllä herkkua! Tortillakaan ei kuulosta huonolta miljoonine lisukkeineen. :/Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kestohimo: lohimedaljongeja paistettuna ja itsetehtyä perunamuusia
Itse asiassa taisi olla samanlaisia oireita joskus, sitruunainen kermakastike viereen On hyvää, tosi hyvää!Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Joo tuo kalanhimo, etenkin lohen, on syntynyt nyt raskauden myötä. En ole oikein kalan ystävä, mutta nyt vesi kielellä himoitsen ja hinkuan .Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Voi kääk. Tuo on kyllä herkkua! Tortillakaan ei kuulosta huonolta miljoonine lisukkeineen. :/Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kestohimo: lohimedaljongeja paistettuna ja itsetehtyä perunamuusia
Oi voi, et kai tee perisyntiä ja suunnittele lähteväsi nälkäisenä kauppaan? Kuulostaa vaan siltä . Mä veikkaan että sä syöt vielä tänään spaghettia ja jauhelihakastiketta lohimedaljongipedillä tortillakuoreen käärittynä. Ja jälkkärinä suklaahamppareita .Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Voi itku, tämäkin kuulostaa nyt tosi hyvältä!Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Jaa jotain nopeeta...spaghettia ja jauhelihakastiketta (sellainen valmis kastike jossa on basilikaa) ja parmesanjuustoa päälle
Mää tykkään, olin raskaana tai en. Auta armias, jos meillä sattuu olemaan graavilohta... Syön koko fileen vaikka. On se niin mieletöntä.Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Joo tuo kalanhimo, etenkin lohen, on syntynyt nyt raskauden myötä. En ole oikein kalan ystävä, mutta nyt vesi kielellä himoitsen ja hinkuan .Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Voi kääk. Tuo on kyllä herkkua! Tortillakaan ei kuulosta huonolta miljoonine lisukkeineen. :/Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Kestohimo: lohimedaljongeja paistettuna ja itsetehtyä perunamuusia
Tää ei voi kauhene pahasti mennä pieleen Olen menossa typyn isän luo ja käyn kaupan kautta. Neiti on siellä nyt kun on kipeenä ja mun pitää yöksi mennä töihin. Mutta pitää vähän herkutellaAlkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Oi voi, et kai tee perisyntiä ja suunnittele lähteväsi nälkäisenä kauppaan? Kuulostaa vaan siltä . Mä veikkaan että sä syöt vielä tänään spaghettia ja jauhelihakastiketta lohimedaljongipedillä tortillakuoreen käärittynä. Ja jälkkärinä suklaahamppareita .
PaprikaaAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Päätös tehty :attn: Fajitaksia :attn:
Jalapenoja
juusotraastetta
sipulia
jauhelihamössä
salaattia
Creme fraishe
tomaattia sekä.. Hmm.. Mitä vielä unohtui???