Nyt pika pikaa! Nopsaan ja äkkiä kaikilta ehdotuksia ja mielihaluja

• Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Kestohimo: lohimedaljongeja paistettuna ja itsetehtyä perunamuusia :p
Voi kääk. Tuo on kyllä herkkua! Tortillakaan ei kuulosta huonolta miljoonine lisukkeineen. :/
Joo tuo kalanhimo, etenkin lohen, on syntynyt nyt raskauden myötä. En ole oikein kalan ystävä, mutta nyt vesi kielellä himoitsen ja hinkuan :) .

Pastori
Voi kääk. Tuo on kyllä herkkua! Tortillakaan ei kuulosta huonolta miljoonine lisukkeineen. :/
Joo tuo kalanhimo, etenkin lohen, on syntynyt nyt raskauden myötä. En ole oikein kalan ystävä, mutta nyt vesi kielellä himoitsen ja hinkuan :) .
Itse asiassa taisi olla samanlaisia oireita joskus, sitruunainen kermakastike viereen :p On hyvää, tosi hyvää!

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Jaa jotain nopeeta...spaghettia ja jauhelihakastiketta (sellainen valmis kastike jossa on basilikaa) ja parmesanjuustoa päälle :p :p
Voi itku, tämäkin kuulostaa nyt tosi hyvältä! :D
Oi voi, et kai tee perisyntiä ja suunnittele lähteväsi nälkäisenä kauppaan? Kuulostaa vaan siltä :whistle: . Mä veikkaan että sä syöt vielä tänään spaghettia ja jauhelihakastiketta lohimedaljongipedillä tortillakuoreen käärittynä. Ja jälkkärinä suklaahamppareita :D .

Mää tykkään, olin raskaana tai en. Auta armias, jos meillä sattuu olemaan graavilohta... Syön koko fileen vaikka. On se niin mieletöntä. :D

Pastori
Oi voi, et kai tee perisyntiä ja suunnittele lähteväsi nälkäisenä kauppaan? Kuulostaa vaan siltä :whistle: . Mä veikkaan että sä syöt vielä tänään spaghettia ja jauhelihakastiketta lohimedaljongipedillä tortillakuoreen käärittynä. Ja jälkkärinä suklaahamppareita :D .
Tää ei voi kauhene pahasti mennä pieleen :whistle: :D Olen menossa typyn isän luo ja käyn kaupan kautta. Neiti on siellä nyt kun on kipeenä ja mun pitää yöksi mennä töihin. Mutta pitää vähän herkutella :p

Spaghettia ja jauhiskastiketta voisin tehdä "huomiseksi" :whistle:

maustamattomia kanasuikaleita ja paprikaa paistetaan öljyssä, maustetaan pippurilla, suolalla, oreganolla, sokerilla ja omena- tms viinietikalla. Seuraksi fetaa, salaattia, tomaattia ja hyvää salsakastiketta sekä guakamolea (miten kirjotetaankaan)

Yhteistyössä