Mie peesaan tätä.Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:En ole mitään mieltä. En tunne ainuttakaan huoraa ja vaikka tuntisin niin en usko että olisivat kopioita toisistaan millään tasolla. Kuten en muutenkaan tunne yhtään samanlaisessa tilanteessa olevaa ihmistä, siis kenellä olisivat asiat jollain tietyllä tavalla jostain tietystä syystä.
Musta se taas ei ole normaalia, jos panee lukuisia ihmisiä vain panemisen halusta ja ottaa siitä maksun. Mun mielestä lukuisat eri seksisuhteet ja yhdenillan jutut ei ole normaaleja. Tai sellaista haluavan tunne-elämässä on silloin joku vialla.Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Joskus eräs huora sanoi, että kun hän panee ihan panemisen nautinnosta, niin miksei siitä saisi rahallisesti kiittää. Tuli vain mieleeni, ihan normaali immeinen hänkin on.
Toiset tykkää toiset ei, en ole minäkään harrastanut yhdenillan juttuja kuin yhden miespuolisen kaverini kanssa jurrissa ja huumorilla. Huoraksi musta ei ois koskaan, täytyy luottaa panokaveriin. Ja mun tunne-elämässä ei varmaan ikinä oo ollu asiat kohdallaanAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Musta se taas ei ole normaalia, jos panee lukuisia ihmisiä vain panemisen halusta ja ottaa siitä maksun. Mun mielestä lukuisat eri seksisuhteet ja yhdenillan jutut ei ole normaaleja. Tai sellaista haluavan tunne-elämässä on silloin joku vialla.Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Joskus eräs huora sanoi, että kun hän panee ihan panemisen nautinnosta, niin miksei siitä saisi rahallisesti kiittää. Tuli vain mieleeni, ihan normaali immeinen hänkin on.
Niin no normaaliksi voi sanoa vaikka asiaa, joka on hyvin yleistä. eli ihan kaikenlaiset jutut, olkoonkin minusta kummallisa, on aika normaaleja. =) Toivoisin kuitenkin, että kukaan ei alkaisi huoraksi, kun minusta se ei ole tervettä. Uskon kyllä, että joku prostituoitu voi tuntea itsensä aivan terveeksi. No, terve en kai minäkään ole, joten olen kai vähän jäävi sanomaan.Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Toiset tykkää toiset ei, en ole minäkään harrastanut yhdenillan juttuja kuin yhden miespuolisen kaverini kanssa jurrissa ja huumorilla. Huoraksi musta ei ois koskaan, täytyy luottaa panokaveriin. Ja mun tunne-elämässä ei varmaan ikinä oo ollu asiat kohdallaanAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Musta se taas ei ole normaalia, jos panee lukuisia ihmisiä vain panemisen halusta ja ottaa siitä maksun. Mun mielestä lukuisat eri seksisuhteet ja yhdenillan jutut ei ole normaaleja. Tai sellaista haluavan tunne-elämässä on silloin joku vialla.Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Joskus eräs huora sanoi, että kun hän panee ihan panemisen nautinnosta, niin miksei siitä saisi rahallisesti kiittää. Tuli vain mieleeni, ihan normaali immeinen hänkin on.
Mutta kuka määrittää normaalin, hullutkin on normaaleja.
Eikös me kaikki olla vähän epäterveitäAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Niin no normaaliksi voi sanoa vaikka asiaa, joka on hyvin yleistä. eli ihan kaikenlaiset jutut, olkoonkin minusta kummallisa, on aika normaaleja. =) Toivoisin kuitenkin, että kukaan ei alkaisi huoraksi, kun minusta se ei ole tervettä. Uskon kyllä, että joku prostituoitu voi tuntea itsensä aivan terveeksi. No, terve en kai minäkään ole, joten olen kai vähän jäävi sanomaan.Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Toiset tykkää toiset ei, en ole minäkään harrastanut yhdenillan juttuja kuin yhden miespuolisen kaverini kanssa jurrissa ja huumorilla. Huoraksi musta ei ois koskaan, täytyy luottaa panokaveriin. Ja mun tunne-elämässä ei varmaan ikinä oo ollu asiat kohdallaanAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Musta se taas ei ole normaalia, jos panee lukuisia ihmisiä vain panemisen halusta ja ottaa siitä maksun. Mun mielestä lukuisat eri seksisuhteet ja yhdenillan jutut ei ole normaaleja. Tai sellaista haluavan tunne-elämässä on silloin joku vialla.Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Joskus eräs huora sanoi, että kun hän panee ihan panemisen nautinnosta, niin miksei siitä saisi rahallisesti kiittää. Tuli vain mieleeni, ihan normaali immeinen hänkin on.
Mutta kuka määrittää normaalin, hullutkin on normaaleja.
Viimeiseen lauseeseen on pakko vähän yhtyä, joskin vielä enemmän kritisoin niitä perheellisiä miehiä jotka huorissa hyppivät.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:No ainuttakaan en tunne joten en pysty tuohon vastaamaan. Tuskin alalle pääsyn/joutumisen ehtona kuitenkaan on se että pitää olla narkkari ja mielenterveysongelmainen.
Vaikka kritisoin kyllä heidän moraalikäsitystään.