Hahaa, pääsette haukkumaan mut!!! ;P

• Viestiketjun aloittaja Vertti
  • Ensimmäinen viesti
Vertti
Mullon nyt lapset hoidossa 4h/pv, 2pv viikossa. :D Ja ite nyhvään kotona :LOL: No ei vaiskaan, kouluun minun pitäs mennä, mutta kun ei ole tunteja ja joka paikka kipeenä ja flunssanen olo, niin jäin suosiolla kotiin ja otimpa parin tunnin tirsatkin. Kelikin on niin kamala, että tarttis olla aika hemmetin tärkeä asia että uskaltaisin tuonne lähteä ajelemaan. Ja kun nyt ei ollu edes varma, että siellä ois ollu paikalla ne opet, joille asiaa. :whistle:

vakkari harmailee
mä tuolla toisessa ketjussa sain jo saavillisen vettä niskaan,kun nyt oon kahtena sairaslomapäivänä vienyt lapset hoitoon. kyselin siellä kuitenkin ihan eri juttuun apua. eli kun tuo tyttö jää sinne aina itkemään.mun mielestä tuossa asiassa ei mitään pahaa. eipä tarvii lasten lähteä kauppoihin ja muille asioille mikaan,kun monesti se lapsista vastenmielistä.

hyvä te!!

No mitäs tuosta, nauti olostasi :) . Mie oon niiiiiiin laiska etten jaksaisi edes 4 tunniksi viedä. Vielä kun ekalainen oli tarhassa ja itse olin kipeenä, en jaksanut lähteä viemään tarhaan vaikka lapselle ois ollu varmaan kivempi siellä tarhassa ku raihnasen äiteen kans kotona :x

Yhteistyössä