Onko raskausaikana vauvan sykkeet olleet erillaiset? =) Ihan huvikseni näin raskaana utelen :D
jep 16.12.2007 #1 Onko raskausaikana vauvan sykkeet olleet erillaiset? =) Ihan huvikseni näin raskaana utelen
tinni 16.12.2007 #3 mulla kaksi poikaa joilla sykkeet odotus aikana erilaiset... esikolla korkeat ja pikkukakkosella matalat... anteeksi oli pakko mainita asiasta....
mulla kaksi poikaa joilla sykkeet odotus aikana erilaiset... esikolla korkeat ja pikkukakkosella matalat... anteeksi oli pakko mainita asiasta....
poitsuli 16.12.2007 #6 mulla o 2 poikaa ja molemmil oli eri sykkeet =) ekal matalampi ja tokal korkeempi!ja juu en kuulu tän ketjuu....heippa =)
mulla o 2 poikaa ja molemmil oli eri sykkeet =) ekal matalampi ja tokal korkeempi!ja juu en kuulu tän ketjuu....heippa =)
vieras 16.12.2007 #10 tytöillä ja pojilla samanlaiset. esikoista kun odotin niin sykkeen perusteella arveli nla.täti,että poika tulee,mutta tyttö tulikin.
tytöillä ja pojilla samanlaiset. esikoista kun odotin niin sykkeen perusteella arveli nla.täti,että poika tulee,mutta tyttö tulikin.
ap 16.12.2007 #14 Siksi kysyin kun ultrassa ei sukupuoli selvinnyt ja tämän tulokkaan sykkeet on olleet n.130 ja esikoisen 140-150,että miten muilla sukupuolien sykkeet on eronneet
Siksi kysyin kun ultrassa ei sukupuoli selvinnyt ja tämän tulokkaan sykkeet on olleet n.130 ja esikoisen 140-150,että miten muilla sukupuolien sykkeet on eronneet