Ai kuka joutuu? Kyllä mä jaksan vielä hyvinkin odottaa mutta mietiskelin vaan kun neukkutäti sanoi, että monesti seuraavat menee yli niin onkohan niin sitten monella käynyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tieto lisää tuskaa. Huono kun eka synty niin aikasten niin seuraaviakin sitten alkaa odottaan ihan liian aikasten, joutuu vielä hullujen huoneelle ennen kuin päästään laskettuun aikaan.
Mulle sanoi lääkäri tota kuopusta odottaessa, että kun kaksi on syntyny rv38 niin todennäköisesti kolmaskin syntyy silloin.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:neukkutäti sanoi, että monesti seuraavat menee yli niin onkohan niin sitten monella käynyt.
No mulla syntyi vaan päivää ennen la:ta mutta neuvolatäti sanoi että todennäköisesti tämäkin syntyy la:na tai vähän aiemmin..Alkuperäinen kirjoittaja Åsa harmaana:Mulle sanoi lääkäri tota kuopusta odottaessa, että kun kaksi on syntyny rv38 niin todennäköisesti kolmaskin syntyy silloin.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:neukkutäti sanoi, että monesti seuraavat menee yli niin onkohan niin sitten monella käynyt.