Jos esikoisesi syntyi ennen laskettua

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tieto lisää tuskaa. Huono kun eka synty niin aikasten niin seuraaviakin sitten alkaa odottaan ihan liian aikasten, joutuu vielä hullujen huoneelle ennen kuin päästään laskettuun aikaan.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tieto lisää tuskaa. Huono kun eka synty niin aikasten niin seuraaviakin sitten alkaa odottaan ihan liian aikasten, joutuu vielä hullujen huoneelle ennen kuin päästään laskettuun aikaan.
Ai kuka joutuu? Kyllä mä jaksan vielä hyvinkin odottaa mutta mietiskelin vaan kun neukkutäti sanoi, että monesti seuraavat menee yli niin onkohan niin sitten monella käynyt.

Åsa harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
neukkutäti sanoi, että monesti seuraavat menee yli niin onkohan niin sitten monella käynyt.
Mulle sanoi lääkäri tota kuopusta odottaessa, että kun kaksi on syntyny rv38 niin todennäköisesti kolmaskin syntyy silloin.

Esikoiselta olen ollut- olisko vkolla 25 synnärillä, jolloin saivat supistukset lakkaamaan, toisen kerran vkolla 30 jolloin myöskin vielä malttoi jäädä "kasvamaan" ja vkolla 34 sitten syntyi, toiselta sama "kaavio", mutta pysyi kuitenkin masussa vkolle 38. Mulle sanoivat nyt kolmatta suunnitellessa ja lääkärin juttusilla että ennenaikaisen riski on kohdallani suuri, koska näin käynyt kahdesti aiemminkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
neukkutäti sanoi, että monesti seuraavat menee yli niin onkohan niin sitten monella käynyt.
Mulle sanoi lääkäri tota kuopusta odottaessa, että kun kaksi on syntyny rv38 niin todennäköisesti kolmaskin syntyy silloin.
No mulla syntyi vaan päivää ennen la:ta mutta neuvolatäti sanoi että todennäköisesti tämäkin syntyy la:na tai vähän aiemmin..

Yhteistyössä