G: montako kynttelikköä ikkunoissa, entä muut jouluvalot?

ja onko ne syntyneet sektiolla eli leikaten paketin saksilla auki
vai
tuliko valot ihan kuin itsestään ahtaasta paketistaan ulos, ikäänkuin halusivat nopeasti vain hypähtää ikkunaasi?

(sori, oli ihan pakkopakko, kun naurattaa niin nämä tietyt ketjut..) :xmas:

HYVÄÄ MIELTÄ KAIKILLE TOIVOTAN!! =)

Salama McQueen
No meidän kyntteliköt on tullu ulos hitaasti puskemalla ja toinen minuutissa pierasemalla.

Mutta eipä se sitä poista, etteikö saksilla avaten tulisi ihan yhtä hyvä lopputulos!
:)

Unohdin tohkeissani vastata omaan kysymykseeni..
meillä on siis kynttelikköjä 6kpl ja muita valoja 2kpl.

VAIKKA: Paskaakos sillä, tärkeintä on selvittää totuus, että millä KELE ne valot on paketistaan ulos saatu! onnellisin se joka huomaa miten kauniit valot on...

Just laitoin tänään kynttelikön yläkerran pikkuikkunalle, toisessa päässä taloa on kirkas tähti yläk.ikkunassa, samoin alak.keittiön ikkunassa. Meillä on vanha talo ja tosi säästeliäästi pistorasioita joten en ole saanut valoja laitettua niin kuin oisin halunnut. Ulkonakaan ei ole pistorasiaa joten toistaiseksi olen laittanut ulos lyhtyjä ja roihuja. Kovasti haaveilen ulkovaloistakin koska muuten piha on niin pimeänä..

Ai niin, ja sektiolla ilman puudutusta.

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
No meidän kyntteliköt on tullu ulos hitaasti puskemalla ja toinen minuutissa pierasemalla.

Mutta eipä se sitä poista, etteikö saksilla avaten tulisi ihan yhtä hyvä lopputulos!
etteiko hiukan olisi lampuissa himmeämpi hohto...
...tai paketistaan itse hypänneen kynttelikön omistajalla kirkkaampi kruunu? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:

etteiko hiukan olisi lampuissa himmeämpi hohto...
...tai paketistaan itse hypänneen kynttelikön omistajalla kirkkaampi kruunu? ;)
Justiinsa näin! ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Outo Päivä Onnelassa:
Just laitoin tänään kynttelikön yläkerran pikkuikkunalle, toisessa päässä taloa on kirkas tähti yläk.ikkunassa, samoin alak.keittiön ikkunassa. Meillä on vanha talo ja tosi säästeliäästi pistorasioita joten en ole saanut valoja laitettua niin kuin oisin halunnut. Ulkonakaan ei ole pistorasiaa joten toistaiseksi olen laittanut ulos lyhtyjä ja roihuja. Kovasti haaveilen ulkovaloistakin koska muuten piha on niin pimeänä..

Ai niin, ja sektiolla ilman puudutusta.
kaupoissa on niitä patterilla toimivia pieniä led-kynttelikköjä

Yhteistyössä