Hakutulokset

1. Hömpsähdys

Minkä kokoisia vaatteita n. 7v lapsenne käyttää?

Tyttö 6v 7kk käyttää 120cm vaatteita.
  2. Hömpsähdys

Mikä teitä tänään (erityisesti ) vaivaa?

Haha :laugh: Olen kysynyt tuon kysymyksen omalta äidiltä ja vastaus oli sama :D Pelkäämpä että tosta mun tytöstä tulee samanlainen kun mä olin, edessä siis loistava tulevaisuus :whistle:
  3. Hömpsähdys

yö meiningit...

Taas on ilta riehumisen aika. Mulla on sermi tossa sängyn päädyssä ja tietysti sen takana on tuoli jolla noi hullut kiipeilee. Hirmu ryminä ja sermi saa taas kyytiä. Välillä vedetään rallia mun sängyssä, jossa tietysti olen itse samaan aikaan... Mutta on se kiva kun iltasin saa hyvät naurut, kun...
  4. Hömpsähdys

Mikä teitä tänään (erityisesti ) vaivaa?

Harmittaa tyttären käytös tänään. :/ Ja väsymys vaivaa, monta viikkoa liian vähillä unilla ei ole hyvä juttu.
  5. Hömpsähdys

Onko kaikki kissat nirsoja??!

Meinasin sanoa ettei mun vauvat ole, mutta kappas kappas, ankkaa eivät näköjään syö :D
  6. Hömpsähdys

mihin aikaan laitatte yleensä nukkumaan ja heräätte?

Nukkumaan klo 02-04 ja herään klo 8 viimeistään, viikonloppusin saatan nukkua kymmeneen asti. Mä oon sen verran onnellisessa asemassa että voin nukkua myös päikkäreitä.
  7. Hömpsähdys

miten pysytte vahvoina vaikeuksien keskellä

Joskus jaksaa potkia vastaan, mutta usein myös on ollut pakko luovuttaa.
  8. Hömpsähdys

Kehutaanpa taas. Saa kehua itseään, saa kehua muita palstalaisia. Ketkä on luovia, älykkäitä, ihania, hauskoja?

Mä oon vaan maailman ihanin! :whistle: En oo yli vuoteen palstaillu eli on paljon uusia tyyppejä tullut, mutta pakko mainita Keittis. Auttoi mua monta kertaa kun oli vaikeaa, kiitos :flower:
  9. Hömpsähdys

Aamupäivää! Mitäs teille?

Vein tytön tarhaan tossa reilu tunti sitten. Oon juonut aamukahvin ja syönyt aamupalan, nyt vois ... niin, joko nukkua taikka siivota. Kumpikohan kiinnostaa enemmän :whistle:
  10. Hömpsähdys

Mitä ajattelet aikuisesta, joka keinuu leikkipuiston keinussa?

Ajattelisin että tuo vois olla mukava kaveri :D Mähän oon aina tytön kanssa menny kaikissa vempaimissa ja välillä saanut hyvin pitkiä katseita! Ehkä ne on vaan ollu katteellisia :whistle:
  11. Hömpsähdys

Mun pieni lähti eskariin. Sillä heiluu jo hammaskin :o

Munkin vauva alottaa eskarin maanantaina. Oon jo pari viikkoa ihmetelly että mihin se 6 vuotta hävis. Kauheen nopeesti on aika menny. Mun vauva :'( Ja eilen just laskeskeltiin että montako hammasta on jo lähteny. 8kpl, siis 8?! Apua! Kohta se muuttaa jo kotoo pois :D
  12. Hömpsähdys

Sanokaa nyt joku helv ettei niiden penskojen kanssa

Välillä väsyttää, välillä uhmataan, välillä haluaa vaan päästä pois. Mutta positiiviset asiat peittoo negatiiviset mennentullen! Mihinkää en tuota mukulaa vaihtais :heart:
  13. Hömpsähdys

Onko se pakko kärvistellä siinä pa*kassa parisuhteessa?

Ei ole pakko! nimim. kahdesta paskasta suhteesta eronnut
  14. Hömpsähdys

kumpaan lomamatkalle: Lontoo vai Rooma?

Lontoo ehdottomasti! Aivan ihana paikka!
  15. Hömpsähdys

G: viimeisin lähetetty tekstari

Eksälle. Sisälsi kysymyksiä puuttuvista tavaroista ja salasanasta.
  16. Hömpsähdys

Mun tyttö

Tyttö käski mun laittaa silmät kiinni, tein työtä käskettyä. Huusi että saa avata ja menin kattomaan mitä se oikein puuhailee. Istuu vessassa kakalla Rölli tietokoneen kanssa :laugh: Mitä tapahtui perinteiselle vessaan lehden kanssa? :D
  17. Hömpsähdys

Kuinka mulkero olet? (testi)

Pisteesi: -8/150 Olet siis suorastaan mukava tyyppi. Mitenhän toikin on mahdollista :laugh:
  18. Hömpsähdys

Mistä saa välittömästi apua psyykkisesti sairaalle?

Sairaalan päivystykseen josta voivat tehdä lähetteen eteenpäin ja jos sattuu helsingissä asumaan niin auroran sairaalan päivystykseen.
  19. Hömpsähdys

Mitä hyvää olet viimeksi kuullut itsestäsi?

Mua sanottiin kauniiksi. Lämmitti mieltä kun itse en ole sitä mieltä tän painonnousun takia..
  20. Hömpsähdys

JYRISEEKÖ PK SEUDULLA??

Etelä helsingissä on ainakin menny taivas hassun näköiseksi.. Toivottavasti sieltä kohta saapuis sitä jyrinää.

Yhteistyössä