Mun pieni lähti eskariin. Sillä heiluu jo hammaskin :o

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Mun vauva meni kutoselle ja sille ostettiin yks päivä dödöä (meinasin alkaa pillittää kaupassa :D)
Toi on ihan kauheeta :eek: :eek:

Nyt tuli kauhea flashback siihen hetkeen kun äiti aikanaan kysyi kaupassa 'tarviskohan sullekin jo ostaa liivit?'
Sama homma tuli mieleen :D
Olis vaan kannattanut sittenkin hankkia lapset sen ikäisenä ettei enää laisinkaan muista omaa lapsuuttaan ja nuoruuttaan pätkän vertaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Mun vauva meni kutoselle ja sille ostettiin yks päivä dödöä (meinasin alkaa pillittää kaupassa :D)
Toi on ihan kauheeta :eek: :eek:

Nyt tuli kauhea flashback siihen hetkeen kun äiti aikanaan kysyi kaupassa 'tarviskohan sullekin jo ostaa liivit?'
Sama homma tuli mieleen :D
Olis vaan kannattanut sittenkin hankkia lapset sen ikäisenä ettei enää laisinkaan muista omaa lapsuuttaan ja nuoruuttaan pätkän vertaa :whistle:
Sanos muuta. Tosin se oma nuoruus oli ainakin meikäläisellä sen verran vauhdikas, että sen unohtuessa taitaa olla jo hedelmällisyyskin unholaan painuneena :D

Munkin vauva alottaa eskarin maanantaina. Oon jo pari viikkoa ihmetelly että mihin se 6 vuotta hävis. Kauheen nopeesti on aika menny. Mun vauva :'(
Ja eilen just laskeskeltiin että montako hammasta on jo lähteny. 8kpl, siis 8?! Apua! Kohta se muuttaa jo kotoo pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys:
Munkin vauva alottaa eskarin maanantaina. Oon jo pari viikkoa ihmetelly että mihin se 6 vuotta hävis. Kauheen nopeesti on aika menny. Mun vauva :'(
Ja eilen just laskeskeltiin että montako hammasta on jo lähteny. 8kpl, siis 8?! Apua! Kohta se muuttaa jo kotoo pois :D
Wau! Mun ekaluokkalaiselta lähti tänään vasta toka hammas. Pysyviä hampaita on kyllä jo seitsemän, tuolla on tuplahampaisto.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys:
Niin muuttaa. Oothan jo alkanut kerätä astiastoja??

Yhteistyössä