Booty, inkkuli ja sirkkis on luovia ja phoebs myöskin
lisäksi nämä kakkutaiturit katjuzka ja se toinen en nyt muista tarkkaan miten se nikki meni..
Vielä lisätäkseni sirkkiksellä on ihastuttava perhe ja niin mukava mies
Sirkkis on mun rakas ystävä :heart:
Turkilmas on sellainen esteetikko haluaa luoda kaikkea kaunista kotiinsa ja mahan täytteeksi luonnistuu kaikkia luomuksia- harmi kun en ole vaan päässyt maistamaan :xmas:
kultakimpale omistaa kuuntelevat korvat hän on oikea kultakimpale ystävänä :heart:
Ihana valo on palstan positiivinen valopilkku
Yksi mun mieleenpainuvin ihminen täällä on Rieputarallaa ja sen takia koska meillä on aika..miten sen nyt sanoisi..sellainen värikäs menneisyys ja edelleenkin meidän elämänkatsomus ja mielipiteet on kuin yö ja päivä, mutta silti olen niin niin ylpeä hänestä ja meistä kun ollaan saatu asiat sovittua ja voidaan jatkaa matkaan palstakavereina :heart:
Essie ja tytsi on kuin mun pikkusiskoja he ovat niin nuoria kun minuun vanhaan käysään vertaa ja essie on niin jotenkin sellainen paljon vääryyttä ja negatiivisia juttuja kokenut, että tekisi mieli aina vaan halia :hug:
Chef on mun mielestä yksi hauskimmista täällä.
Lunaticista mä tykkään kans..ei mitään hajua kuinka se voi olla mahdollista, mutta kovan kuoren alla on herkkä ihminen jonka mä vaistoa hänen jutuista. Häntäkin varmasti halaisin jos pääsisin joskus tapaamaan, mutta hänen erittäin herkän ja vakavan uskisihottuman takia se on sula mahdottomuus..tiedän
Pesky on vaan niin ihana ihminen joka kans on joutunut kokemaan kaikenlaista ikävää:heart:
Halaan aivan satavarmasti kun hänet tapaan..joskus
No nyt mä taidan lopettaa tulee liikaa siirappia ja hunajata :xmas: