Kehutaanpa taas. Saa kehua itseään, saa kehua muita palstalaisia. Ketkä on luovia, älykkäitä, ihania, hauskoja?

• Viestiketjun aloittaja JEEEEEEEE!
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Täällä on monia ihania, mukavia, kauniita ja hauskoja palstailijoita :flower: Tytsi, Kowalski, Grace ovat aivan ihania. Aurinkokunta kirjoittaa ihania juttuja ja on pelastanut monet meidän perheen päivät resepteillään. Ja tietenkin viimeisenä, mutta EI TODELLAKAAN vähäisimpänä.... KOTILEHMÄ :heart: :heart:
Kiitos :heart: Olet ihana :heart:

Tytsi on ihana ihminen johon mulla on ollut oikeus tutustua. :heart: Ikäerosta ja elämäntilanteen eroista huolimatta taisimme molemmat löytää toisissamme jotain tuttuutta ja läheisyyttä alusta alkaen. Ja viikonloppuna se siunattu ihminen veti mun makuukammarini oven kiinni, sanoi että jatka uniasi ja hoiti mun lapsiani. :D :heart:

Grace on vielä minulta ikävä kyllä tapaamatta, mutta oikeasti saan hänestä sellaisen kuvan, että hän on huumorintajuinen, lämmin ihminen, joka aidosti haluaa auttaa toisia ihmisiä ja tuoda läheisilleen onnea ja iloa. Ja sitä hän tekeekin.

Aamuäreessä tunnistan minäkin jotain sielunsisaruutta. :D Miellyttävä, hauska ihminen. :) Ottaisin vaimokseni. :D Haluaisin hänet joskus kovasti tavata. :)

Booty on ihana rempseän ja rehellisen oloinen, ja liikutuin joskus kovasti kun hän vaikuttikin haavoittuvaiselta. Ihailen hänen luovuuttaan ja ompelutaitojaan, ja toivon kovasti, että saan tehdä hänen kanssaan joskus koruja ja vaatteita. :D

Kangas P-Akka tekee aivan ihania vaatteita. :heart:

Chef on ihanan hupsu ja ajattelee lähimmäisiään kirpparikierroksilla. :D Chefin ansiosta meidän lapsilla on pehmoleluille ja barbeille uusi säilytyspaikka. :D

Ultramariini on kaunis, runollinen sielu, johon olen alkanut tutustumaan hitaasti mutta varmasti sieluani avaten.

Rukoilijasirkka tuo jotenkin mieleeni Helinä-keijun, ihanan, iloisen, luovan ihmisen joka osaa kuitenkin suuttua ja puolustaa läheisiään ihanan uskollisesti. :) Hänen kanssaan voisin mennä joskus tanssimaan. :D

Majuri on huvittava hahmo, jonka järkkymättömyys on suorastaan ihailtavaa. :D

Kowalski nyt vaan on ihanan suora, fiksu ja sujuvasanainen.

Nyynä on muuten jäänyt mulle vieraaksi, mutta auttanut mua vaikeassa asiassa ja antanut tukea.

Pesky Pixie: En pysty sanoin kuvaamaan, miten tärkeä ja rakas ystävä hän minulle on. Vasta reilu vuosi ollaan tunnettu ja hän kuuluu jo kaikkein rakkaimpiin ja parhaimpiin ystäviini (joista muut olen sentään tuntenut koko ikäni). Vahva ja sinnikäs, empaattinen ja lämmin ihminen, sielunsiskoni. :heart: Juuri hänen kaltainensa ihminen on ystäväpiiristäni aina puuttunut ja nyt sitten sellainen tyyppi löytyi. :heart: Pesky on sellainen ystävä, jota olen kauan kaivannut: samalla aaltopituudella ja ihminen, johon pystyn luottamaan 100%.

Ultramariini: Runollinen, luova ja kielellisesti lahjakas. Kirjoittaa rehellisesti ja lämpimästi lapsistaan ja tuo esiin myös äitiyden (ja elämän) raadollisen puolen.

Metsänpeitto: Hänessä on jotain todella ainutlaatuista. Taiteellinen ja lahjakas, luova ihminen. Syvällinen ja pohdiskeleva. :)

Chef: Puhelias, iloinen ja hassunhauska tyyppi. :D Ihania kokkausaiheisia ketjuja. :D Chefillä on hyvä sydän ja hän auttaa paljon muita ihmisiä.

Grace: Mukava ja hyväsydäminen ihminen, jolla on kaunis ja lämmin hymy. Se hymy on kaikkein herttaisin hänen puhuessaan lapsistaan tai hymyillessään lapselle/lapsille. :heart: Kiinnitän aina siihen huomiota. :D Myös todella hauska! Saatiin hyvät naurut palstatapaamisessa. :D

Rukoilijasirkka: Keijumainen, taiteellinen, ikäistään nuoremman näköinen ja aina kaunis ja herttainen nainen. :heart: Tykkään hänen vaatetyylistään. Ihanaa nähdä, että hänellä ja miehellään on aidosti onnellinen parisuhde ja molemmat ovat niin rakastuneita. :heart:

Turkilmas: Ihminen, joka on erittäin helposti lähestyttävä ja aito. Oma itsensä, ystävällinen ja puhelias. Häntä kuuntelee mielellään. :) Kaunis sisäisesti ja ulkoisesti.

Mä sanon tähän Suzyannen. Hän on leppoisa ja mukava ihminen, jonka kanssa ollaan oltu jollain tapaa samalla aaltopituudella ihan heti ekasta tapaamisesta lähtien, vaikka nähtiin silloin vaan ihan sattumalta Hakaniemessä kahvilassa. :)

Muitakin kivoja on, mutta mainitsin tähän nyt Suzyannen, koska hän on ainut kenet olen tavannut irl.

Rukoilijasirkka on ystävällinen, ja asettuu herkästi puolustamaan muita, on myös luova ja taitava käsistään, tekee koruja, harrastaa posliinin maalausta ja vaikka mitä muuta, ja on palstan uskovaisista helpoimmin lähestyttävä :flower:

Ihana valo on todella symppis ja kiltti, ei sano koskaan mitään pahaa sanaa kellekkään, osaa ilmaista eriävän mielipiteensä loukkaamatta.

Ultrmariini on vaan :heart: , siis kaikinpuolin ihana ja viisas nainen, ja omaa mahtavan huumorintajun, josta saa usein nauttia kun lukee hänen kirjoituksiaan.

BV on hauska, ja temperamenttinen, vähän särmikäs joskus mutta pohjimmiltaan kiltti

Essie on sellainen söpöläinen, kiltti ja avoin ihminen, jota aina tekee mieli puolustaa

Tytsi on positiivinen luonne, hyvä käytöksinen ja fiksu, jokaisen toive-miniä :)

tässä nyt muutama, on monia muitakin joista on hyvää sanottavaa

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Nää on kyllä niin sisäpiiri ketjuja aina, mutta kivahan se on välillä lukea kehuja eikä aina vaan vittuilua.
en tiedä sisäpiiri ketjuista, mutta tietysti sitä tulee mainittua ne joiden kanssa on ollut enemmän tekemisissä ja joista tietääkin jotain...
esim susta en tiedä muuta kuin että olet kaunis :)

Siis en tarkoittanut pahalla vaan, että aina samat nikit on täällä kehumassa toisiaan. Harvoin näissä näkyy kenestäkään uudesta mitään kommenttia, mutta niinko sanoin niin kiva, että välillä muistetaan ees kehua eikä aina vaan suolleta sitä paskaa mitä tällä palstalla tuntuu taas riittävän.

ja kiitos. :ashamed: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Nää on kyllä niin sisäpiiri ketjuja aina, mutta kivahan se on välillä lukea kehuja eikä aina vaan vittuilua.
en tiedä sisäpiiri ketjuista, mutta tietysti sitä tulee mainittua ne joiden kanssa on ollut enemmän tekemisissä ja joista tietääkin jotain...
esim susta en tiedä muuta kuin että olet kaunis :)
Mä mainitsin lähinnä ne, jotka olen tavannut ja pari muuta. Tulee yleensä mainittua ne, joiden kirjoituksiin on kiinnittänyt eniten huomiota.

Yhteistyössä