Kehutaanpa taas. Saa kehua itseään, saa kehua muita palstalaisia. Ketkä on luovia, älykkäitä, ihania, hauskoja?

• Viestiketjun aloittaja JEEEEEEEE!
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en ala mainostamaan ketään nimeltä, mutta kyllä kyseiset ihmiset tästä itsensä tunnistaa :wave:
No veikkaampa, ettei tunnista. Jos mua tarkotettas, en ainakaan tunnistais itteeni tollasesta, vaikka Grace sanois tolleen.

no ehkä tämä ei sitten sulle ollukkaan :whistle:

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Nää on kyllä niin sisäpiiri ketjuja aina, mutta kivahan se on välillä lukea kehuja eikä aina vaan vittuilua.
Lurps lurps. Sleepista kehun empaattisuudesta, oli kiva saada sulta viestiä facessa :heart:

Rukoilijasirkka
Päätön, en mä niin luullutkaan että mua kehuisit. Sanonpa vaan, että ei tollanen kehu ketään paljon lämmitä kun kukaan ei tiedä kenestä on kyse. Kitsas tapa kehua.

Sleepis,Ihanan spontaani ja mutkaton.Suorasanainen,kaunis ystäväni :heart:
Ultramariini,yhdestä katseesta ei sen enempää ja vähempää :heart: (tietänet mitä tarkoitan)Osaa kuvata elämän kauneuden ja rumuuden kauniisti.
Rouvarajatapaus,Hyvää matkaseuraa/kahviseuraa :D hymyilevä ja iloinen,hersyvä ja vakava.Kaikkea tätä :heart: rakastava äiti mikä näkyy.
Metsänpeitto,pohdiskeleva sanataituri,kadehdittavat pisamat :D .Kaikinpuolin nikkinsä näköinen,rehellinen.

hah
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
en ala mainostamaan ketään nimeltä, mutta kyllä kyseiset ihmiset tästä itsensä tunnistaa :wave:
No veikkaampa, ettei tunnista. Jos mua tarkotettas, en ainakaan tunnistais itteeni tollasesta, vaikka Grace sanois tolleen.

no ehkä tämä ei sitten sulle ollukkaan :whistle:
ketä sitten?tarviiko olla niin salaperäinen

Yhteistyössä