Mitä ajattelet aikuisesta, joka keinuu leikkipuiston keinussa?

Mä ajattelin et nyt ne kirjottaa musta.
Siis joo keinun ja hypin trampoliinilla ja lasken liukumäkeä. Pari päivää sitten naapuritalon parvekkeella kävi koko suku kurkistelemassa kun keinuin leikkipuistossa. Liekö heidän kulttuurissaan äiti ihmiseltä outoa toimintaa ja vielä kun mieskin oli siellä mukana ( ei siis keinumassa, mutta keinuttamassa poikaa). Ulkomaalaistaustaisia näyttivät olevan siellä partsilla. :LOL:

Rollolainen
kyllä mä ole istunut keinussa, samalla olen seurannut poikieni tekemisiä pihala. hyvä on välillää katsoa noiden 9v ja 10v peräänkin, etteivät tala ihn mitä tahansa tyhmyysiä tekemään.
joskus leikin heidän kanssa pihalla konkkaakin. nykyään vaan s eon niin nioloa kun vanhemmat tekevät lasten kanssa yhdessä jotkin

Khimaira
Enpähän ole ikinä ajatellut etten menisi keinuun koska olen aikuinen :xmas:
keinun lasten kanssa ja otetaan ihan vauhtikisojakin :saint:

Kiipeilen myös isoissa kiipeytelineissä ( tai no lähinnä sellaisessa korkeassa köysihässäkässä ) ja teen isoja hiekkaveistoksia ( tai lumiveistoksia talvella ), potkin palloa innoissani ja saatan pelleillä muutenkin :whistle:

Elämä on paljon mukavampaa kun menee vaan löysin rantein :D

Pusse
Mä kiikkaan 2,5 veen keinuessa siinä viereisessä keinussa ja näin kuumana kesänä se on viilentänyt oikein kivasti, eikä ötökätkään niin paljon vainoa kinttuja =)
Joskus kun mieskin oli mukana niin pelattiin miehen kanssa keinistä :D
Ja ihan ollaan molemmat 28-vuotiaita...

En ole kyllä muistaakseni nähnyt vanhempien keinuvan leikkipuistoissa, ehkä ne ei kehtaa jos joku näkee... Me ollaan niin outoja muutenkin että toi on pikkujuttu =)
Mun sisko on mua 10v vanhempi ja en pysty sitäkään kuvittelemaan keinuun...

Olin myös ihan äimistynyt kun sisko oli ollut lastensa kanssa HopLopissa ja sillä oli ollut kuulemma kuolettavan tylsää. Kai se nyt tylsää on jos istuu siellä ja kyttää. Me ainakin mennään miehen kanssa lapsen varjolla sinne kiipeilemään molemmat :D

bibi
Kyllä minäkin keinun lapsen kanssa yhdessä ja parhaimmillaan meillä istuu vanhemmat pihan keinuissa ja 2- vuotias antaa vauhtia, sekun on hänestä hauska leikki. Samoin laskemme liukumäessä ja teemme hiekkakakkuja.

Jos aikuinen istuu vauvakeinussa, ajattelen, että onpas notkea ja odotapa vaan kun yrität päästä sieltä pois, se kun ei olekaan yhtä helppoa kuin sinne pujottautuminen, kokeiltu on :D

vieras
meidän puistossa keinuu päivittäin yks 15-18v tyttö säällä kuin säällä tuntikausia mihin vuorokauden aikaan tahansa. olen kyllä hieman ajatellut mikähän skitso se on... muuten keinumisessa ei ole mitään vikaa, mut tosiaan rankkasateessakin se keinuu, öisin sekä -20 asteen pakkasella...

puuhk
Itse en kehtaa keinua, kun jossain keinussa oli painorajoitus 45 kiloa. Mä ylitän sen jonkun verran :) Pelkään, että keinu tulee rämisten alas. Olis kyllä niin tyypillinen tapaus mulle ja tietysti koko piha katsomassa

vieras vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meidän puistossa keinuu päivittäin yks 15-18v tyttö säällä kuin säällä tuntikausia mihin vuorokauden aikaan tahansa. olen kyllä hieman ajatellut mikähän skitso se on... muuten keinumisessa ei ole mitään vikaa, mut tosiaan rankkasateessakin se keinuu, öisin sekä -20 asteen pakkasella...
Minä keinuin teininä, koska se rentouttaa ja siinä on hyvä miettiä asioita. Ei kai teinienkään tarvitse siellä makuuhuoneessa pönöttää pimeässä?

Kunhan lapsi syntyy niin keinutaan varmasti koko perhe, en näe mitään syytä miksei aikuinenkin saisi siinä keinussa istua. Kivaahan se on :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ja lasken stigalla (se on mun, poika saa lainata). Leikin legoilla (mulla on omat). Mitä vielä ?

:LOL:
Haha :D Meille käy takuuvarmasti näin - mies hankkii stiigan jo ennen kuin laps on syntynyt, ja minä ostan ne kaaaauan haaveilemani Star Wars -legot lapsen varjolla :LOL: Puolustukseksi, saa se lapsikin niillä leikkiä (stigalla ainakin, legot täytyy ehkä olla omat)

rakastan keinumista, leveä lantioni vain tuppaa ottamaan kiinni :ashamed: olin tässä yhtenä päivänä kaverilla kylässä ja menimme muksujen kanssa siihen pihan leikkipaikalle, kyllä parvekkeilta tuli aika pitkiä katseita kun innostuimme kiikkumaan: keesipäinen eukko ja toinen, jolla mekko hulmuaa korviin niin että alushousut vain vilkkuvat.. molemmat vielä nauraa räkättävät ja huutelevat " mahasta ottaa" ja "tää ei muuten hidastu" :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Onneksi tossa meidän keinussa on 70kilon rajoitus. Mä kiipeän joskus torniinkin seuraksi. Pesäkeinu on hauska.

Ja lasken stigalla (se on mun, poika saa lainata). Leikin legoilla (mulla on omat). Mitä vielä ?

:LOL:
mie taas aion ostaa, kunhan tyttö vähän kasvaa lapsen varjolla sellaisen ison krotiili-uimalelun.. mie kun olen jo vuosia halunnut sellaista :D

Ainiin, ukko ja minä ostettiin iso kasa Smartgamesin lasten älypelejä ihan reilusti meille kahdelle. Poitsun on merirosvo ja muut on meidän.

Suosittelen. Pohjoisnapa on boosterina välillä tosi hankala. http://www.leikkien.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/leikkien/Categories/Pelit/Logiikkapelit

Lentokenttä olisi ostoslistalla seuraavana...

Yhteistyössä