Mitä ajattelet aikuisesta, joka keinuu leikkipuiston keinussa?

Keinun, kunhan ei ole jonossa lapsia odottamassa vuoroaan. Tosin viimeksi vähän hävetti, kun keinuin vauvakeinussa, ja siitä olikin huomattavasti vaikeampi päästä pois kuin olin kuvitellut...:LOL:

Joku täällä mainitsi HopLopin - siellä on ihan huippua! Kamalaa kun tuo poika on kohta niin iso, että sitä ei voi enää käyttää tekosyynä jatkuvaan peräässä kiipeilyyn, laskemiseen ja hyppimiseen...

demityttökyselee
Olen nyt 18v.

Mutta mitä sanotte tästä mun "suunnitelmasta": jos joskus saan niin paljon rahaa että muutan omistusasuntoon jossa on oma piha, tms, niin haluan sinne pihalle mulle oman keinun! Mutta en mitään ton mittaista kokoista kuin lasten keinut, vaan ihan 170cm pitkälle ihmiselle mitoitetun keinun joka mm. roikkuu noin metrin korkeudella maasta ja on mun perseelle mitoitettu :D

(jos kirjoitukseni on sekavaa se johtuu vain siitä että olen impannut taas)

Pidätkö tällaista henkilöä jotenkin jälkeenjääneenä vai mitä ajatuksia herättä? =)
Ajattelen että kiva kun on lähtenyt lapsensa kanssa leikkipuistoon.

Itsekin keinun ja pyörin eri laitteissa. Toki muakin joku pitää varmaan jälkeen jääneenä...

EDIT: Oho, tulipa vastattua vanhaan säikeeseen...

EDIT 2: Mikä vitun järki on käyttää ikivanhaa säiettä kertoakseen asian joka ei millään lailla liity ap:n kysymykseen?

Viimeksi muokattu:
ihmettelen vaan
aika helkkarin outoa, että edes ajattelette tälläsiä asioita. en oikeesti tiedä mikä ihmisiä vaivaa. mitä merkitystä jos joku kattoo kun keinut? pelkäättekö että saatte potkut tai teille nauretaan? no jokatapauksessa teille nauretaan jos mietitte tälläsiä asioita.

anteeksi vaan

Yhteistyössä