Mitä ajattelet aikuisesta, joka keinuu leikkipuiston keinussa?

"ella"
mä oon keinunut 9. luokasta asti ja täytän 21 tänä vuonna. Olen vieläkin ihan koukussa. Kuuntelen ipodilla samalla musiikkia ja saatan keinua monta tuntia putkeen. Muutaman kerran joku on tullut kysyy että onko mulla kaikki hyvin. Koskaan mikään ei oo ollut paremmin!

V
Minä keinun ja pojan kanssa otetaan hyppykisaakin, että kumpi uskaltaa hypätä kovemmista vauhdeista ja pisimmälle :DD
Ikää 32v. ja vielä uskaltaa täydestä vauhdista hypätä :DD

"vieras"
Haittaako teitä, jos keskellä päivää aikuiset tulee keinumaan täyteen leikkipuistoon ihan ilman lapsia mukanaan? Jos siis keinuilla kuitenkin on tilaa, eikä lapsia sillä hetkellä jonottamassa niihin.

"quutar"
Ajattelisin: "en siis ole ainoa" :)

Keinuminen on ihanaa. Tehtäisiimpä isommillekin ihmisille keinuja, eikä vain pikkalapsille. Itse sentään juuri ja juuri mahdun keinuun, mutta ne on yleensä niin matalalla ettei voi roikoittaa jalkoja mukavasti. :(
Aikuisille on vaan niitä puutarhakeinuja, mutta ei ne oo ollenkaan niin kivoja! Eihän niihin saa edes vauhtia!

Miehelle sanoinkin, että jos meillä joskus on oma piha niin sinne laitetaan sitten sellainen keinu johon aikuinenkin mahtuu!

wwwwwwwwwww
[QUOTE="vieras";24147203]Haittaako teitä, jos keskellä päivää aikuiset tulee keinumaan täyteen leikkipuistoon ihan ilman lapsia mukanaan? Jos siis keinuilla kuitenkin on tilaa, eikä lapsia sillä hetkellä jonottamassa niihin.[/QUOTE]

No ei haittaa, mutta oudoksuttaa. Vaikka eihän siinä mitään väärää ole.

Onko niissä keinuissa muuten painorajat?

"vieras"
[QUOTE="vieras";24147203]Haittaako teitä, jos keskellä päivää aikuiset tulee keinumaan täyteen leikkipuistoon ihan ilman lapsia mukanaan? Jos siis keinuilla kuitenkin on tilaa, eikä lapsia sillä hetkellä jonottamassa niihin.[/QUOTE]

Tervetuloa vaan.

Keinun usein, joten en ajattelisi muuta kuin että kiva että muillakin on kivaa. Heitän usein kenkiä vauhdista, se on edelleen hauskaa. Ikää yli 30v.

"vieras"
No ei haittaa, mutta oudoksuttaa. Vaikka eihän siinä mitään väärää ole.

Onko niissä keinuissa muuten painorajat?
En tiiä...mä painan 50kg ja nykylapset on kyllä monet niin läskejä, että varmasti moni vielä keinumisikäinen on painavampi. Jotenkin musta olis kohtuullista, että jos painoraja onkin, siitä olis ilmoitettu jossain. Ei tuollaista voi olettaa ihmisten tietävän, voihan moni äitikin vaikka istua keinussa pieni lapsi sylissä.

"minäminä"
Olen luonteeltani introvertti, mietiskelijäluonne. Keinuminen on minulle tapa viettää vapaa-aikaa, tapa uppoutua oman pääni sisälle, omiin ajatuksiini. Keinuessa haluan olla yksin, toisen ihmisen läsnäolo on kiusallista ja ärsyttää. Mulla oli 10-vuotiaana tapana keinua jopa kaksi tuntia putkeen oman taloyhtiömme rengaskeinussa. Kirjoitin siihen aikaan "fanfiktiota" eräästä piirroshahmosta, ja mulla oli tapana mennä keinuun ajattelemaan niitä kohtauksia ja vuorosanoja, yms. Niille sitten naureskelin keinussa yksinäni.

Nyt olen saavuttamassa täysi-ikäisyyden, ja kuten joku sanoi tuolla yllä, niin minäkin haaveilen omasta pihasta ja omasta keinusta ;)

Voi vittu näitä "mitä ajattelet tästä ja tästä tekemisestäni/asustani" -kysymyksiä :D Ei tälläisia miesvaltaisilla palstoilla. Käyttävätkö naiset oikeasti rutiinilla puoli päivää miettien, mitä mieltä muut mahtavat olla heistä?

Ilo irti!
Minä keinun! Toisinaan pidän prinsessakruunua päässäni (tosin vain neljän seinän sisässä) tai tonttulakkia (viimeksi toukokuussa) mutta mulle on kaikki hassuttelu sallittua koska olen pph. Saa mun puolesta muutkin hullutella kuin pph:t. ;)

ddddd
Jos lasten kanssa olisi puistossa ja samalla itsekin istuisi keinussa, en ihmettelisi. Se olisi jo vähän kummallista, jos kävisi yksin asioikseen leikkipuistossa leikkimässä. :D

Mulla ei ole omia lapsia, mutta olen salaa haaveillut, että pääsisin vahtimaan jotain pientä tenavaa, että pääsisin testaamaan meidän lähelle vasta rakennetun uuden leikkikentän. Yksinään mulla ei ole sinne mitään asiaa. :D

.......
Olin myös ihan äimistynyt kun sisko oli ollut lastensa kanssa HopLopissa ja sillä oli ollut kuulemma kuolettavan tylsää. Kai se nyt tylsää on jos istuu siellä ja kyttää. Me ainakin mennään miehen kanssa lapsen varjolla sinne kiipeilemään molemmat :D
Joo, siis lasten varjolla nimen omaan saisi tehdä kaikkea hauskaa lapsenmielistä. Yksinään ei aikuisena viitsi mennä vaikka pulkkamäkeen tai leikkipuistoon, siinä ei olisi mitään mieltäkään ja sitä pidettäisiin hyvin outona.
Lasten kanssa siinä olisi jotain järkeäkin ja sehän olisi lapsista vain hauskaa, jos äiti heittäytyisi mukaan leikkiin. Äää... mä haluun lapsia. :D :LOL:

"vieras"
hah, tosi hauska kysymys :D itse täytän parin viikon päästä 30v ja muutama päivä sitten olin lasten kanssa puistossa ja tuli sitte itsekin mentyä rengaskeinuun, en ajattele mitään ihmeempää paitsi jos aikuinen yrittäis tunkea itsensä vauvakeinuun vois olla eri asia.. :D :D :D

mitäh????
Pidätkö tällaista henkilöä jotenkin jälkeenjääneenä vai mitä ajatuksia herättä? =)
Reps :D:D:D.. Ai siis oikeesti pidänkö keinuvia ihmisiä jälkeenjääneinä?!?!?!? No en todellakaan pidä, enkä ajattele heistä mitään. Kyllä päästä jo viiraa jos keinuminenkin pistää tollasta epäilemään, mahtaako olla kaikki omalla kohdalla ihan ok...

en mitään, koska teen itse aivan samaa :D välillä tuo 2v antaa vauhtia ja viimeeksi hyppäsin vauhdissa pois niin, että maa tärähti ja ihmiset varmaan luulivat meteoriitin tippuneen :LOL:

Viimeksi muokattu:
"hmm"
Mä oon aina keinunu ku oon lasten kans ollu puistossa.. ja kierittäny sitä keinun ketjua rullalle ja pyöriny ym.. Mut joku reilu viikko sitte mein puistosta oli hävinny keinut! :O Jätetty vaan ne vauvakeinut paikoilleen.. Onkohan joku tehny mun puistohurjasteluista valituksen?! "Siellä äiti vaan keinuu hurjana ja lapsiraukat on ilman valvontaa" :D

Yhteistyössä