Itse olin aamusta lenkillä ja jumppasin, nyt ruoanlaittoon - nyt sitä lasagnea tulossa . Iltapäivällä aion jatkaa helteenhäätöprojektiani.
Oi, mun kukkatarha kaipaa kanssa kipeästi hoitoa *lisää listaan*Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:Päevää,mitäs tässä.
Aamu järjestelty paikkoja ja pyykkäilty, siinä sivussa pelattu muutamat Unot lasten kanssa ja leikitty Äiti-Jääkarhua jonka pennut ovat suojassa ikeaiglussa.. partsin kukkatarha hoidettu ja muisteltu oliko basilika kelvoton ruokaan kukinnan jälkeen..
Kannatti ostaa lasten sänkyihin uudet päiväpeitteet, nyt sängyt saa olla pedattuina.
Kohta polkaisemma kirjastoon ja leikkipuistoon.
En kommentoi työasioitani täällä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites sun työkuviot?
En oo kuullutkaan, että syöminen estää kiinteytymisen. Oppia ikä kaikki :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja keke:ei taida jumpat auttaa jos lasagnea syöt
Mut ootko töissä vai kotona?Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:En kommentoi työasioitani täällä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites sun työkuviot?
Voimauttavia unosia !Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulin töistä n. tunti sitten, nyt meen pienille unille ja sit keitän ruuan.
Ota vara-avain, sellainenhan on luonnollisesti olemassa varmassa tallessa?Alkuperäinen kirjoittaja Maira:No mitäs tässä, mietin et mitä hemmettiä teen kun auton avaimet matkaa isännän housujen taskussa jossain päin suomee ja vettä tulee kun aisaa eli ei oikein viitti lähtee vaunuilemaankaa... :kieh: Kaikenkaikkiaan aika mälsä päivä.
Joo on toki, ainoa ongelma on se et siinä on joku häikkä eikä auto lähe kun satunnaisesti EHKÄ, tunnin ronklaamisen jälkeen käyntiin, meidän on pitäny käydä teetättää uus jo yli puol vuotta mut aina se on unohtunu...Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa..Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ota vara-avain, sellainenhan on luonnollisesti olemassa varmassa tallessa?
Mites meni?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Taas oltiin ipanan kanssa päiväkodissa tutustumassa...
Siivoaminen tietty :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys:Vein tytön tarhaan tossa reilu tunti sitten. Oon juonut aamukahvin ja syönyt aamupalan, nyt vois ... niin, joko nukkua taikka siivota. Kumpikohan kiinnostaa enemmän
Kaalikääryleitä, nam .Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Nukuin ihanan pitkään, näin hyviä ja kiintoisia unia. Äsken tein hemmotteluaamiaisen viimeistä lomapäivää viettäville poikasille. Nyt olen vakiopaikalla sohvalla ja kohta etsin kaalikääryleiden ohjeen, meinaan siitä huomenne tehdä ja voi olla, että jotain aineksia, kuten se kaali, saattaa puuttua
Kaiken tämän helteen ja paahteen jälkeen kannattaa ottaa ilo irti sadepäivästä. Piknik olkkarin lattialle, leffoja, leipomista...?Alkuperäinen kirjoittaja Maira:No mitäs tässä, mietin et mitä hemmettiä teen kun auton avaimet matkaa isännän housujen taskussa jossain päin suomee ja vettä tulee kun aisaa eli ei oikein viitti lähtee vaunuilemaankaa... :kieh: Kaikenkaikkiaan aika mälsä päivä.
Vau! Onneksi olkoon :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä sain opiskelupaikan! Oon ihan shokissa