Hakutulokset

1. Hömpsähdys

Haluun suklaata!! *haen vai en*

Jos haet niin hae mullekkin! ;) Mua ei tonne pihalle saa ennenkun ukkostaa.
  2. Hömpsähdys

Mitkä asiat tärkeitä sinulle kun valitset vuokra-asuntoa?

Tässä viimesimmässä ei ollut muuta väliä, kun se että mahdun liikkumaan.
  3. Hömpsähdys

Kun pääsis edes uimaan...

... niin vois helpottaa vähän! Kukahan työntäis mut ja mun pyörätuolin johonkin jorpakkoon? :D
  4. Hömpsähdys

Etelä-Suomessa asuva: miten olet voinut tänään?

Huonosti. Oon ihan poikki, ei jaksa yksinkertasesti mitään.
  5. Hömpsähdys

mistä motivaatiota

Mäkään en jaksais. Luultavasti nää helteetkin vaikuttaa jonkin verran, molemmat kiukutellaan täällä |O Lapsen isältä en edes paljon apuja kehtaa pyytää, olin vasta puoli vuotta sairaalassa. Ei sais sanoa, mutta onneksi huomenna tyttö pääsee taas purkamaan energiaansa päiväkotiin. :ashamed:
  6. Hömpsähdys

Lapsivakuutus

Joo, tiedän että korviin ei vakuutusta saada. Korvakierre on ollutta ja mennyttä. Tyttö jo 6v. Aikasemmin ei olla vakuutusta otettu juuri noiden korvien takia, ei oltais kumminkaan saatu. Kiitoksia vinkeistä. Soitankin huomenna ja pyydän lippulappusia =)
  7. Hömpsähdys

Koksa teillä alkaa koulut ja eskari?

Eskari alkaa 16.8
  8. Hömpsähdys

Sunnuntain safkat

Kanaa, pottuja ja salaattia. Illalla vois tehdä pitsaa. Säästöviikko menossa, syödään kaapit tyhjiksi :D
  9. Hömpsähdys

G: Muistatko mitä teit 6v. sitten?

Tyttö oli tuolloin vajaa 7kk. Varmaan möllöttänyt himassa :D
  10. Hömpsähdys

Helsingissä ilotulitus just nyt,missä??

Täällä etelä-helsingissä kuuluu kans. Vaan en mäkään mistään ilotulituksista tiedä.
  11. Hömpsähdys

iltapalasi?

Puuroa ja hiukan mansikkahilloa :p
  12. Hömpsähdys

LAITTAKAA KUVIA KISSOISTANNE

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs127.ash2/39675_415478768300_696298300_4735286_7657472_n.jpg Mun vauvat :heart: Harvinaisen huono kuva. Molemmat maatiaisia ja kilppareita väritykseltään
  13. Hömpsähdys

Mitäs...

Eipä paljon mitään.. Huomenna varmaan pitää jotain käydä hakemassa.
  14. Hömpsähdys

HeikunKeikun! =) Mitäpä suunnitelmissa arvon palstalaisilla näin paksun kuumana lauantaina?

Aattelin tehdä iltapalaksi puuroa ja siinäpä se. Ei tälläsillä ilmoilla huvita tehdä yhtään mitään.
  15. Hömpsähdys

Miksi vanhemmilla on oletus että lapsi on hetero?

Meillä ei oleteta mitään. Tyttö on aina tiennyt että myös naiset tai miehet voi keskenään mennä naimisiin. Itse tuo selittää että on päiväkodissa hällä poikaystävä.
  16. Hömpsähdys

Pakko hehkuttaa

Voi mun vauvoja, ne on niin sulosia kun riehaantuvat leikkimään aina näihin aikoihin :heart: Molempien omat persoonat rupee tulemaan kunnolla esille kun ovat nyt kotiutuneet meille.. Mamman mussukka tulee aina kainaloon nukkumaan ja tiikeli menee omia menojaan :D Mä niin rakastan noita...
  17. Hömpsähdys

Hää pukeutumisesta vielä

Oon nyt istunut reilu 7kk. Onnettomuuden takia. Lääkäri sanoi että jos opin kävelemään niin siihen menee vähintään 3vuotta. Joo, mielellään asukokonaisuus jota voi käyttää muulloinkin.
  18. Hömpsähdys

Hää pukeutumisesta vielä

Mietin minäkin tässä että minkälainen asukokonaisuus pitäis häihin laittaa.. Istun pyörätuolissa, jotenka pitäis näyttää suht hyvältä kun istuu. Mulla ei pää raksuta yhtään, että minkälainen mekko tms näyttäs hyvältä. Ideoita? Ja tosiaan mahaa on, eli mielellään semmosta missä toi maha ei...
  19. Hömpsähdys

HÖH, ei tänään pitänyt sataa PK-seudulla

Täällä ripotteli vähäsen tossa tunti sitten. Nyt vaan odotan kunnon sadetta, on niin hiostava ilma.
  20. Hömpsähdys

Mun pitäis elää 130 eurolla reilu 2 vkoa, vinkkejä?

Meillä on aika tiukka kuukausi ja pitää pärjätä 45e 2 viikkoa. Enkä usko että tulee mitään ongelmaa. Ja meitä ei siis ole kun minä ja tyttäreni.

Yhteistyössä