Hää pukeutumisesta vielä

Mietin minäkin tässä että minkälainen asukokonaisuus pitäis häihin laittaa.. Istun pyörätuolissa, jotenka pitäis näyttää suht hyvältä kun istuu. Mulla ei pää raksuta yhtään, että minkälainen mekko tms näyttäs hyvältä. Ideoita? Ja tosiaan mahaa on, eli mielellään semmosta missä toi maha ei näyttäs kauheen isolta...

?
Miks oot pyörätuolissa?
Tai siis tarkotan,että istutko siinä aina vai onko väliaikaista? Eli kannattaako ostaa kokonaan uusi asukokonaisuus joka näyttää sitten hyvälle muulloinkin..
Anteeks tökerö kysymys. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miks oot pyörätuolissa?
Tai siis tarkotan,että istutko siinä aina vai onko väliaikaista? Eli kannattaako ostaa kokonaan uusi asukokonaisuus joka näyttää sitten hyvälle muulloinkin..
Anteeks tökerö kysymys. :ashamed:
Oon nyt istunut reilu 7kk. Onnettomuuden takia. Lääkäri sanoi että jos opin kävelemään niin siihen menee vähintään 3vuotta.
Joo, mielellään asukokonaisuus jota voi käyttää muulloinkin.

rouva 59
voiko häihin laittaa tai tietysti kait voi, mutta onko sopivaa mennä mustissa housuissa , mutta vaaleassa puserossa, en tunne koko hääparia ..menen avomieheni kanssa, hänen serkkunsa häihin!!!!

poikia3
Oon ymmärtänyt että pyörätuolissa istuessa lähinnä vaatteiden mitoitus on se ongelma. Eli pitäisi olla takaa vähän pidempi vaatteen jne.

Musta tuntuu, että sinuna etsisin vaatteen joka itsestä tuntuu mukavalta, ja on oikean värinen sinulle ja sellainen mikä sinua itseäsi miellyttää.

Yhteistyössä