Etelä-Suomessa asuva: miten olet voinut tänään?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onko kuumuus ja savu saanut mitään aikaiseksi? Mä tunnen olevani aivan poikki. Ei jaksa mitään :( En jaksais enää näitä helteitä ja tämä savuinen ilma saa olon kertakaikkiaan tukalaksi =(

Huonosti voitiin, ennenkuin uimahalliin sännättiin. Mulla oli vielä takana eilinen 13h työvuoro 30 asteen lämmössä, ja yöllä kun kotiin tulin oli niin lämmin jo silloin, että taju meinas mennä.
Ja tuo savu kirvelee mun muutenkin kuivissa silmissä niin, että ovat punaset. :headwall:

Joo ei oo kehumista. Eikä lapsikaan tykkää, ei meinannu nukahtaa päiväunille, nukahti sit myöhemmin, heräsi todella kiukkusena ja hikisenä.

Tänään tosiaan savu näkyyki ihan, ku katon kauempana olevia taloja niin huomaa ilman olevan aika paksua puuroa.

ihan normaalisti, ilmakin tuntuu olevan ihan tavallinen helsingissä. tuulla nyt voisi tietty enemmän, on hiukka kuuma. naapurin vainoharhainen mummo väitti kivenkovaan tuntevansa savun hajua, mutta ei sitä todesta kannata ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Itä-Suomessakin:
On ollut savua ja on ollut 34 astetta varjossa. Ja olen voinut helteen vuoksi huonosti, vaikkei sitä tällaselta itä-suomalaiselta kysytäkään. :kieh:
Juu ei ole kehuttavat oltavat teillä siellä itä-suomessakaan. Lämpöä kuulema rajan lähellä melkein 40 ja savut alkaa sielläkin näkyä. Eno on laittanut kaikkea mahollista piiloon ja odottaa kuulema myräkkää.

Yhteistyössä