me asutaan tikkurilassa ja kyl tääl savuu näkyy ilmassa. ja huonosti oon voinu ku ei mitään jaksa tän kuumuuden takii, perseestä. lupaan etten valita kertaakaan kylmyyttä ens talvena!Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Vantaalla ei ole savua.
Tuskasen kuuma ja ilma seisoo.
Meidän astmaatikko ei onneksi oireile, enkä haista, mutta näen savun. Varjossa Vantaalla siis edelleen +31*c, mutta minä olenkin maannut lasten kanssa lasten uima-altaassa koko päivänAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ilmeisesti tänne Vantaallekin on tullut savua, sillä olen tänään tarvinnut astmalääkkeitä. Yleensä en tarvitse. Kuumuus menettelee, kun juo riittävästi eikä liiku.
Peesaan itseäniAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Erittäin hyvin, lämmintä on ollut ehkä hiukan liian vähän ja savu tuo metsäretket mieleen. Olen tyytyväinen päivään. B) =) :attn:
just uutisissa sanottiin, että helsingissä runsaasti niitä palohiukkasia ja ilmanlaatu sen takia huono.Alkuperäinen kirjoittaja dechs:ihan normaalisti, ilmakin tuntuu olevan ihan tavallinen helsingissä. tuulla nyt voisi tietty enemmän, on hiukka kuuma. naapurin vainoharhainen mummo väitti kivenkovaan tuntevansa savun hajua, mutta ei sitä todesta kannata ottaa.