Etelä-Suomessa asuva: miten olet voinut tänään?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Ilmeisesti tänne Vantaallekin on tullut savua, sillä olen tänään tarvinnut astmalääkkeitä. Yleensä en tarvitse. Kuumuus menettelee, kun juo riittävästi eikä liiku.

Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Vantaalla ei ole savua.
Tuskasen kuuma ja ilma seisoo.
me asutaan tikkurilassa ja kyl tääl savuu näkyy ilmassa. ja huonosti oon voinu ku ei mitään jaksa tän kuumuuden takii, perseestä. lupaan etten valita kertaakaan kylmyyttä ens talvena! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ilmeisesti tänne Vantaallekin on tullut savua, sillä olen tänään tarvinnut astmalääkkeitä. Yleensä en tarvitse. Kuumuus menettelee, kun juo riittävästi eikä liiku.
Meidän astmaatikko ei onneksi oireile, enkä haista, mutta näen savun. Varjossa Vantaalla siis edelleen +31*c, mutta minä olenkin maannut lasten kanssa lasten uima-altaassa koko päivän :D

Onhan ollut väsynyt päivä! Heräsin 11 ja olin päiväunilla jo klo 14. Onneks päästiin edes hetkeksi ajelemaan ilmastoidulla autolla :D

Kyllä täällä päin (Itä-)Vantaata on ainakin jotain ihme "savuverhoa" näkyvissä. Hengittäminen on hitusen työlästä näillä kevyesti astmaisilla keuhkoilla. Toivottavasti ens viikolla olis viileämpää, mä en kestä tätä turvotusta!

ihan
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
ihan normaalisti, ilmakin tuntuu olevan ihan tavallinen helsingissä. tuulla nyt voisi tietty enemmän, on hiukka kuuma. naapurin vainoharhainen mummo väitti kivenkovaan tuntevansa savun hajua, mutta ei sitä todesta kannata ottaa.
just uutisissa sanottiin, että helsingissä runsaasti niitä palohiukkasia ja ilmanlaatu sen takia huono.

Yhteistyössä