Mikä teitä tänään (erityisesti ) vaivaa?

emv
Mulla ainakin särkee päätä, se mua vaivaa. Vaikka en usko ilkeilleeni, ainakaan tänään, ainakaan tarkoituksella. Mut torstaina hieroja, jospa vähän jumit hartioissa aukeis ja päänsärky laukeis. Ei mua nyt kyl muu vaivaa, kiitos kysymästä.

Ylensyöminen eniten (piilotelee itseltäänkin Lakumix-pussia, vaikka mitä sitä enää piilotelemaan. Tyhjä se on. Nyt jo :ashamed: )
En tiedä mikä muita vaivaa. Kovasti tuntuu vaivaavan :( :/ haukkuja satelee.
Ja hiekka lentää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onneksi mua ei vaivaa mikään.
Mutta sen jälkeen kun lunatic "hävisi" kovin sanoin palstalla, niin täällä on pyörinyt ihme porukkaa. Harmaana.
Sä se et vaan kykene jättämään Lunaticia rauhaan :/

v
Mulla on veemäinen nuha, runsaat kuukautiset, kuuma.. Kuitenkaan en täällä vittuile koska ei nää mun "kärsimykset" ole muitten syy. Pakko vaan jaksaa menkat joka kuukausi vaikka vituttaakin.

Täällä kyllä aika ilkeitä ihmisiä joo nykysin, joka ketjussa jotkut aina soittaa suutaan. No okei, ainakin joka toisessa.

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onneksi mua ei vaivaa mikään.
Mutta sen jälkeen kun lunatic "hävisi" kovin sanoin palstalla, niin täällä on pyörinyt ihme porukkaa. Harmaana.
No on sitä ihme sakkia ollut täällä aikaisemminkin.

Kannattaisko jo koittaa päästää irti?

Selkä. Ensimmäisen kerran sitten lapsuusaikasten kesäleirejen suostuin telttailemaan, nyt sattuu. Tulipahan jälleen kerran selväksi että oon kaupunki- ja rantalomaihmisiä, mutta ainakaan kukaan ei voi väittää että olisin negatiivinen ko kerran lähin ja pidin hauskaa. :LOL:

Yhteistyössä