Mikä teitä tänään (erityisesti ) vaivaa?

Pätsmaruu harmaana
Mulla on riesana kamalat endokivut ja järkyttävä migreeni, jota ei suinkaan helpota se, että mun pitäs huomenna antaa vastaus menenkö töihin vai hoidanko vielä kotona lapsia...

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onneksi mua ei vaivaa mikään.
Mutta sen jälkeen kun lunatic "hävisi" kovin sanoin palstalla, niin täällä on pyörinyt ihme porukkaa. Harmaana.

Miks sä "joka" ketjus hoet et lunatic harmailis?
Siksi koska se niin on tehnyt, sattumoisin tiedän vaan :saint:
100% ainakin ennen nikin poistoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana:
Mulla on riesana kamalat endokivut ja järkyttävä migreeni, jota ei suinkaan helpota se, että mun pitäs huomenna antaa vastaus menenkö töihin vai hoidanko vielä kotona lapsia...
Ota pilleri, mene nukkumaan ja anna ajatuksen muhia alitajunnassa, aamulla sinulla on vastaus valmiina! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Dongxi:
Selkä. Ensimmäisen kerran sitten lapsuusaikasten kesäleirejen suostuin telttailemaan, nyt sattuu. Tulipahan jälleen kerran selväksi että oon kaupunki- ja rantalomaihmisiä, mutta ainakaan kukaan ei voi väittää että olisin negatiivinen ko kerran lähin ja pidin hauskaa. :LOL:
Pisteet siitä että edes menit telttailemaan. Minä en olisi.

Flatus
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Flatus:
Ei mua mikään muu erityisesti vaivaa, kun vaan se että menin vahingossa pieraisemaan äänekkäästi ihan pomon nenän juurelle...

:hug: Äänekkäät eivät haise! (yleensä ) *lohduttaa*
Kiitos lohdutuksen halista. Tää puhumaton pieru on nyt ilmeisesti aina mun ja mun pomion välissä. Mut toisaalta, tänään, päivä tään paukun päästä, hän oli erityisen mukava ja humoristinen. 'Ehkä se siis myös jotenkin lähensi meitä..

Sunnuntaina pääsi pistämään oikeaan pohkeeseen/sääreen yli kymmen hyttystä. Ja nyt olen raapinut jokaisen auki eikä kuitenkaan auta. Viikonloppuna täytyis säärten olla taas edustuskelpoisia ja tiedän että tällä raapimisella se ei todellakaan ole mahdollista.

Mutta muuten tän palstan asiat eivät vaivaa minua kun minä en vaivaa ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Sunnuntaina pääsi pistämään oikeaan pohkeeseen/sääreen yli kymmen hyttystä. Ja nyt olen raapinut jokaisen auki eikä kuitenkaan auta. Viikonloppuna täytyis säärten olla taas edustuskelpoisia ja tiedän että tällä raapimisella se ei todellakaan ole mahdollista.

Mutta muuten tän palstan asiat eivät vaivaa minua kun minä en vaivaa ketään.
Kaikki me ollaan hiivana taikinassa.

Pätsmaruu harmaana
Ota pilleri, mene nukkumaan ja anna ajatuksen muhia alitajunnassa, aamulla sinulla on vastaus valmiina! =)
Ottasinkin pillerin mutta menis sitten jo sallitun määrän yli... Nukkumaan pitäs mennäkin, josko muutaman tunnin uni tekisikin tehtävänsä kaikin puolin :)... Kiitos :)

Ja muuten - miksi tämmöset isot asiat tulevat aina puun takaa ja - jos vain mahdollista - dramaattisesti ?!

vieras
Mutta sen jälkeen kun lunatic "hävisi" kovin sanoin palstalla, niin täällä on pyörinyt ihme porukkaa. Harmaana.

Jaa, olethan sä itsekin harmaillut bannin aikana, just tänään yhdessä ketjussa kerroit. Kukaan muuko ei niin sais tehdä, sinä ainoastaan, vai? Voisitko lisäksi näyttää mulle sen kohdan säännöistä, joka kieltää harmaana kirjoittamisen rekkautuneilta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jaa, olethan sä itsekin harmaillut bannin aikana, just tänään yhdessä ketjussa kerroit. Kukaan muuko ei niin sais tehdä, sinä ainoastaan, vai? Voisitko lisäksi näyttää mulle sen kohdan säännöistä, joka kieltää harmaana kirjoittamisen rekkautuneilta?
Mulla oli silloin tänne toinen musta nikki.

Ottasinkin pillerin mutta menis sitten jo sallitun määrän yli... Nukkumaan pitäs mennäkin, josko muutaman tunnin uni tekisikin tehtävänsä kaikin puolin :)... Kiitos :)

Ja muuten - miksi tämmöset isot asiat tulevat aina puun takaa ja - jos vain mahdollista - dramaattisesti ?!
Sorry, en tiedä, en ole oraakkeli. Ne vain tulevat ja antavat meille potkun persuuksiin.

Yhteistyössä