Mikä teitä tänään (erityisesti ) vaivaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Onneksi mua ei vaivaa mikään.
Mutta sen jälkeen kun lunatic "hävisi" kovin sanoin palstalla, niin täällä on pyörinyt ihme porukkaa. Harmaana.

Miks sä "joka" ketjus hoet et lunatic harmailis?
Siksi koska se niin on tehnyt, sattumoisin tiedän vaan :saint:
100% ainakin ennen nikin poistoa.
Jaa, olethan sä itsekin harmaillut bannin aikana, just tänään yhdessä ketjussa kerroit. Kukaan muuko ei niin sais tehdä, sinä ainoastaan, vai? Voisitko lisäksi näyttää mulle sen kohdan säännöistä, joka kieltää harmaana kirjoittamisen rekkautuneilta?
Mulla oli silloin tänne toinen musta nikki.
Aikamme gladiaattorit, bv ja lunatic..., voisitteko tavata vaikkapa nyrkkeilyareenalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta sen jälkeen kun lunatic "hävisi" kovin sanoin palstalla, niin täällä on pyörinyt ihme porukkaa. Harmaana.

Jaa, olethan sä itsekin harmaillut bannin aikana, just tänään yhdessä ketjussa kerroit. Kukaan muuko ei niin sais tehdä, sinä ainoastaan, vai? Voisitko lisäksi näyttää mulle sen kohdan säännöistä, joka kieltää harmaana kirjoittamisen rekkautuneilta?
Mulla oli silloin tänne toinen musta nikki.
Aikamme gladiaattorit, bv ja lunatic..., voisitteko tavata vaikkapa nyrkkeilyareenalla?
:D

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Mutta muuten tän palstan asiat eivät vaivaa minua kun minä en vaivaa ketään.
Kaikki me ollaan hiivana taikinassa.
No näin se on, mutta aika pieni jauhomäärä olen. Toki jotkut asiat vaivaavat minua paljonkin ja annan sen kuulua, mutta live elämään tämä ei kummemmin vaikuta. Mukavaahan täällä on joukossa olla mukana...

Pöhkis
Tällä hetkellä mua kiristää ihan suunnattomasti että muistettiin just että meillä on risteily varattuna elokuussa, muttei muisteta koska :headwall: Eikä laivayhtiö ole tietenkään auki... Mut en mä silti kettuile kellee :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pöhkis:
Tällä hetkellä mua kiristää ihan suunnattomasti että muistettiin just että meillä on risteily varattuna elokuussa, muttei muisteta koska :headwall: Eikä laivayhtiö ole tietenkään auki... Mut en mä silti kettuile kellee :saint:
Auts, nyt on jo 11.8! Alapa pakkaamaan, lähtö voi olla tänään!

Erityisesti tänään on vaivannut mun omat ystävyyssuhteet ja käynti porukoilla ei auttanut yhtään, kun siellä oli jotenkin taas niin perse meininki.

Ja mua närästää nyt neljättä päivää putkeen ja ei auta mikään, ei ees syömättömyys!!

Onko se tunnustanu sulle vai kuinka voit olla 100% varma? :) Mä en niinku ymmärrä miks luna harmailis?? Ainahan se sanoo suoraan asiat tai omat mielipiteensä....

Blondi
miehellä selkä sökönä, ei pääse kunnolla kävelemään, mulla ranne kipeä jossa vielä kasvain, kirurgille maanantaina. pojalla eka koulupäivä, mut ei pääse kun mahataudissa. omat synttärit piti perua tänäkin vuonna, eihän niitä miten pidä kun poika kipeä. no ens viikolla jos vaan kahvit tarjois kavereille.
johan sitä tässäkin

Lapset tarhassa, kundifrendi koulussa. Mitä mä tekisin? Kaikki vaan sanoo että pitäis nauttia viimeisistä lomahetkistä, mutta mä en osaa :ashamed: Siivoan vaan, eikä se oo nautinnollista puuhaa...

Onko se tunnustanu sulle vai kuinka voit olla 100% varma? :) Mä en niinku ymmärrä miks luna harmailis?? Ainahan se sanoo suoraan asiat tai omat mielipiteensä....
Mä en ole tietääkseni sulle tilivelvollinen mistä tiedän.
Joo ja ei kaikki ole aina siltä miltä näyttää :D

jensku
Ahdistaa ajatus töihinpaluusta monen kotona vietetyn vuoden jälkeen...työnteko on ihan ok, mutta työpaikka on hanurista. Uutta työpaikkaa on tullut tässä sivusilmällä katseltua, mutta ei ole oikein vielä löytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Ahdistaa ajatus töihinpaluusta monen kotona vietetyn vuoden jälkeen...työnteko on ihan ok, mutta työpaikka on hanurista. Uutta työpaikkaa on tullut tässä sivusilmällä katseltua, mutta ei ole oikein vielä löytynyt.
Tuttua, minuakin harmitti kun kuopuksen hoitovapaan jälkeen oli pakko palata vanhalle työpaikalle. Hain koko ajan uutta mutta ei löytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Valitettavasti ei harmita nyt mikään, mutta jos hetken mietin josko jotain keksisin. Ihana olla eka kertaa kuuteen viikkoon muutama tunti yksin. :)
Minäkin otin lomani vasta elokuun alusta, taka-ajatuksena että kun lapset menevät kouluun (16.8 ) ja mies töihin mulla on päivät itselläni. no, lapset menevät kyllä kouluun, mutta mies otti "kalkkisvapaansa" ja on koko kuukauden kotona. Täytyy sitten ottaa kaikki irti siitä kahdenkeskisestä ajasta. B)

Mutta: tänä syksynä ei ole averkon kursseja eikä opinnäytetyötä tehtävänä. Jihaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
muuttuko?
Jep, he ottavat vastuuta ja muuttavat omilleen, ja yhtenä päivänä aikuinen tyttäresi kysyy sinulta "miten kestit minua?" Sinä vastaat "ei ollut vaihtoehtoja"
B)
Haha :LOL:
Olen kysynyt tuon kysymyksen omalta äidiltä ja vastaus oli sama :D
Pelkäämpä että tosta mun tytöstä tulee samanlainen kun mä olin, edessä siis loistava tulevaisuus :whistle:

Mä en ole tietääkseni sulle tilivelvollinen mistä tiedän.
Joo ja ei kaikki ole aina siltä miltä näyttää :D
Juu et oo kumpa vaan kysyin :saint: ja ihmettelin asiaa :D

Yhteistyössä