Hakutulokset

1. S

TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

Moi! OOn kirjotellu useastikin, mut viestit menee aina sinne "bittiavaruuteen". Jospa nyt tämä löytäs tiensä perille, toivottavasti! marimint: voisko kivut olla liitoskipuja, tuollasina ne itse koen. Kova kipu, äkillinen. Mutta mene ihmeessä käymään lääkärillä, jos mietityttää. Aina parempi...
  2. S

Heippa! Tuosta kerhosta: minä en ole ajatellut sinne siirtyä, jääköhän tänne sitten ketään muita? Aika näyttää. Vai harrastanko itsekseni puhumista; aika harvaa olisi sekin kun en usein jaksa kirjotella... Voinnissa ei mitään muutoksia, laiskottaa vaan ihan hirveesti. Plääh. Ei nyt oikeesti...
  3. S

Birdie, mun edellinen raskaus oli yhtä v---tutusta...Oli aivan kauheeta, kaikki ahdisti aivan tavattomasti. Olin tosi huono avokki, kaveri ja työntekijä, vaarallinen liikenteessä ja kovaääninen naapuri... OIkeesti vähän pelotti tää uus raskaus, miten paljon panta kiristää päätä tällä kertaa. MUT...
  4. S

Rakenneultra kätilöopistolla - kertovatko sukupuolen...?

Kiitos kokemuksien kertomisesta! Kyllä mekin sit uskalletaan kysyä, kunpi olisi EHKÄ tulossa. Toivottavasti meilläkin sit kiva kätilö, eikä ala sättimään...
  5. S

Rakenneultra kätilöopistolla - kertovatko sukupuolen...?

Ollaan menossa tosiaan kättärille ultraan, ja haluttaisiin tietää kumpika olisi tulossa.. Kuultu ollaan, että nimenomaan kättärillä suhtaudutaan tosi nihkeästi sukupuoli-tiedusteluihin. Ekasta ei haluttukaan tietää, joten ei kokemusta kyselyistä. Onko jollakin muulla kokemuksia, ootteko...
  6. S

No ni, nyt se on tapahtunu mullekin. Viestit hävisi sinne "bittiavaruuteen". Lyhennetty versio: hyvin menee, maha sen verta iso ettei voi peitellä. Mutta en kyllä haluaisikaan. Salaisuutena en osaisi tätä pitää, enkä oikein tiedä miksi pitäisikään =) Nimimerkki Venla -05 kirjottelee...
  7. S

TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

Heipat! Meillä oli eilen ultra ja odotusten mukaisesti la siirtyi toukokuun puolelle. Odotin myös esikkoa toukokuisissa, onpa mukava että myös tätä toista. Tulee vanhat muistot mieleen :heart: Tämä toisen odotus on jo helpompaa kuin ensimmäisen, kun kaikki tapahtumat on tuttua. Nyt nautin...
  8. S

***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

Ultra takana ja kaikki hyvin, huh. Kieltämättä jännitin, kun niin moni oli joutunut pettymään... Meillä la siirtyi niin paljon, että taidan pakata laukkuni ja siirtyä toukokuisten pinoon. Nyt odotelleen vauvaa syntyväksi 26.5, nyt viikot 14+1. Tiesin tuota odottaakin, ei tullut yllätyksenä...
  9. S

Bamse: googlaa sanalla kotidoppler, löyty paikkoja josta noita dopplereita saa. Oisko ollu joku kuunteleaania.fi esimes ollu joku osote. Makso jotain 80 egee. En varmaan ite tuu tota hankkineeks, kohta tuntuu jo liikkeet niin siitä sit tietää onko kakksella kaikki kunnossa... Syliapina: En oo...
  10. S

Ihana Venla-05 kun laitoit ton masukuvas! Mulla vatsa on kasvanu nimittäin samoihin mittoihin, enkä oo kertonu vielä töissä tästä asiasta. On vaan aika hankalaa jo peitellä mahaa, kun tosiaan pullottaa kuten sullakin. Ehkä johtuu osittain vatsan turpoamisesta ja muusta veltostumisesta, kun eihän...
  11. S

Heippa! Oon lukenu viestejä, mut oon tosi huono ite kirjottamaan... Kauheen ikävää, et on tosi paljon ollut vauvojen menetyksiä. Jaksamista teille, joita asia koskettanut. Kyllä itekin vähän jännittää, miten on käyny. Sydänäänet kuulu 10+6, ensi viikolla vasta np-ultra. Mulla on ollu tosi...
  12. S

ULTRAT TYÖTAISTELUJEN AIKAAN?

Hei, luin jostakin ketjusta että naistenklinikka olisi perunut kaikki ultrat. Mitenkähän asia mahtaa olla kätilöopiston kohdalla? Tuleeko näistä peruuntumisista ilmoitus, vai pitääkö osata vain päätellä??? Nettisivuillakaan en löytänyt mitään infoa. Kiitos jos tiedät ja kerrot minullekin :)
  13. S

Uutisia irtisanoutumisjupakasta

Kyllä se on niin, että tietämättömät sh:n työn sisällöstä ja ne jotka eivät halua käsittää tätä irtisanoutumisjupakaa, ovat sitä vastaan. Media valitsee, mitkä asiat tuodaan julki ja mediaa hallitsee politiikka. Median julki tuomista asioita keskustellaan, vaikka sivistyneen ihmisen pitäisi...
  14. S

***Kesävauvat 2008***

Heps! Ultrassa oon käyny jo viikko sitten, sydän sykki kauniisti. Ja neuvolassa myös käynyt, nyt sitten odottelen aikoja ultraan. Sydänkäpynen. listaatko mutkin. Eli la 4.6, synnäri KOS ja toinen tulossa. Mulla ei oo oikeen mitään raskausoireita, etovaa oloa oli joskus rv 5-7 ja meni ohi...
  15. S

**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Pikkuisen kävin teitä kurrkkaaamassa! Listan mukaan monella jännitys taas tihenee, toivottavasti tulee paljon plussia!!! Sinne listaan voi muuten päivittää, et yk oli 3 (uskomatonta!) ja synnäri on Kätilöopisto. Ihan pitää vielä kertoa, noista oireista. Mulla ei oikeesti vieläkään oo mitään...
  16. S

***Kesävauvat 2008***

Heipat taas, on kone ollut vähän jäähyllä (huollossa). Olotila ehkäpä jo parempi, tupakkia ei tee enää niin paljoa mieli ja pahan olon tunne ollut poissa nyt muutaman päivän. Jotain 6+6 viikot taitaa nyt olla. Huomenna on mullakin toi ultra, haluun tietää onko alkerran yksiöön tosiaankin...
  17. S

***Kesävauvat 2008***

Venla: Juu, kättäri ok, siksi sitä tulee itekin kutsuttua. Niin, ihan samaa mietin, et tuleeko tästä sit liian iso pino, jos kaikki kesävauvat on täällä. Voihan se tosiaan olla, et heinäkuiset tekee sit omaa pinkkaa.
  18. S

***Kesävauvat 2008***

30v, 1.lapsi -06, la 4.6, synnäri Kätilöopisto. Ja vielä kysäsen, että onko tää pino kesällä vauvan saaville vai nille joilla olis la noin kesäkuussa? Ite en oo varaillu vielä neuvolaan aikaa, ehtiihän tuota. Varmaan sit pirauttelen, kun oon käyny ultrassa kattomassa lyökö pienen sydän...[b]
  19. S

jos saisit valita itse niin alatiesynnytys/sektio

Alateitse. Hieno kokemus vaikkakin meilläkään ei kaikki sujunut mallikelpoisesti. Kipu on ehkä väärä sana kuvaamaan sitä tunnetta, kun synnyttää alateitse. Itse en voinut käyttää mitään kivunlievitystä, joten luomuna pökättiin kakaraa. Tunnelma on niin vahva, että ainakin mun kohdalla se vei...
  20. S

limatulppa?????

Mulla toi limatulppa solahti pikkareihin ja sitä ei kyllä voinu olla huomaamatta ja ymmärtämättä mistä oli kyse...yäk. Mulla nimittäin tais tulla suurin osa siitä tulpasta kerralla. Se oli sellanen ison peukalon kokoinen pallo, melkeenpä pingispallon kokoinen vaalea limaklöntti. Pyyhkiessä tuli...

Yhteistyössä