Hakutulokset

1. S

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Täällä taustalla on minusta hyvä olla, pysyy mieli vähän rauhallisempana ja jännitys ehkä pienempänä.. näin hyvä mulle. Onnea plussanneille, Myyllä ja Suikaleella varmasti napsahtaa 2 viivaa tikkuun kun seuraavan kerran testailette! Tilasin niitä ovistikkuja ja testailtu on. Eilen sit...
  2. S

Pikkukakkosta toivovat

Heipat täältäkin! tilasin ovistestejä, vaikka olin tätä prosessia alotellessamme päättäny, etten niihin sorru.Heh, nyt sit alotettu tikuttelu. Lauantaina nähtävästi tärppipäivä, mut alotin silti jo tänään tämän tikkujen "tuhlailun"... Meillä myös tuo esikko pitää kiireisenä, ettei...
  3. S

ihmeelliset kuukautiset, muilla?

Heippa Annamamma! Oon yrittäny miettiä pääni puhki omia juttujani, mut esikkoa odottaessa en osannu kiinnittää kummallisuuksiin tarpeeksi huomiota. Mutta kuitenkin: - Kierrot oli tosi epäsäännölliset - kierto oli 18 - 20 kun alko kuukautiset, normaalisti vaihteluväli oli jotain 16 -45. -...
  4. S

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Onnea Singa, Äippä2006, weiss, summer ja katrinainen! Mahtava joukko plussanneita!!! Pikkumyy42, kyllä tosiaan kestää näköjään kauan niiden viljatestien tulo. Joko se testi edes tänään tuli??? Ite tilasin just ma iltana (jotain klo 23) mammaksi testejä (ovis ja raskaus )ja tänään...
  5. S

Pikkukakkosta toivovat

Hannamamma, just samanlaisia tilanteita tarkotin kun mitä sulla on kokemuksena muskarista. ite oon 30 (kääk!!) mut silti koen, et monien silmissä olen niin vihreä äiti. Niin, meillä on reilun vuoden ikänen poika. Mut toisten äitien kommentit jne. ei nyt tosiaankaan ole syynä pikku kakkosen...
  6. S

ClearBlue / Donna / ovulaatio liuskatesti - kokemuksia kaipailen

Epskeps! Hah kun oon ollu blondi, mistähän ton daisy nimen kaivoin! Kiitos vaan kun huomautit nimen olevan väärin
  7. S

Pikkukakkosta toivovat

Onnea kovasti sulle poika04!!!!!!! Onneks se kn tunnustelus osottautu vääräksi, ihan mahottoman paljon onnea! Itse taas täällä masentuneena odottelen kuukautisten loppumista, snif. Eli yk 3 lähteny käyntiin, kp 6 / 26-27 menossa. Ovistestejä arvelin nyt hankkia, josko niistä olis apua...

Yhteistyössä