ihmeelliset kuukautiset, muilla?

eli siis homma meni näin:
1. kiertopäivä: vuotoa tuli noin 5ml päivällä. illalla ja seuraavana yönä oli vuotamatta.
2. kiertopäivä: oli vuotamatta aamun ja päivän. illalla tuli korkeintaan 2ml vuotoa. yöllä oli vuotamatta
3. kiertopäivä on nyt meneillään ja mitään ei kuulu. ei edes verensekaista valkovuotoa, valkovuoto on ihan normaalia, ei ollenkaan punertavaa...

mistä johtuu että kuukautiset on näin oudot?? ei ole koskaan mulla tälleen ollut..

Mulla on AnnaManna ihan sama juttu... nämä menkat oli aluks 8 päivää myöhässä..sit ne alko, mut ei kovin runsaina ja vuoto oli ruskeaa...sit kaks päivää tuli ja nyt on jo kolmatta päivää "paussi" eikä mitään ole tullut....

Alkuperäinen kirjoittaja piksu:
Mulla on AnnaManna ihan sama juttu... nämä menkat oli aluks 8 päivää myöhässä..sit ne alko, mut ei kovin runsaina ja vuoto oli ruskeaa...sit kaks päivää tuli ja nyt on jo kolmatta päivää "paussi" eikä mitään ole tullut....
ootko tehnyt testiä?

piksu, tulehan sit kertomaan jos teet että mitä testi sanoi.. mua itseäni stressaa tämä tilanne tosi paljon.. kovasti kun vauvaa toivottaisiin kuitenkin (niin kuin itse kukin), ja toiveet seilaa. välillä toiveet on kovasti ylhäällä ja sit vuoto alkaa ja tullaan ryminällä alas, sit ku vuoto lakkaakin niin toiveet taas pikkasen nostaa päätään, kunnes tullaan taas alamäkeä.. jos kuukautiset nyt ovat alkaakseen niin saisivat alkaa kunnolla. kun en sit tiedä, pitäiskö vaan ajatella että nyt kun vuotoa kuitenkin on tullut, että muusiks meni ja seuraavaa kiertoa kohti katse..

Mulla on ihan sama tunne...kerkesin niin jo innostua että olisin raskaana kun nämä menkat oli sen 8 päivää myöhässä.. mutta sitten kun ne alkoi niin ryminällä tultiin alas ja itku pääsi täytyy myöntää... :|
Nyt taas sit ajattelee että jos kumminki olis...ja sit tietenkin pelkää että jos on jotai muuta vikana...tulehdusta tai jotai muuta...
pitää kattoa vielä tää päivä ja sit JOS huomenna tohtis testata...

minkä mittaiset kuukautiset sulla sit normaalisti on? mulla vuotaa jotain 5-7 päivää tuhnuineen, mutta yleensä kun kuukautiset alkaa niin ne kyllä alkaa sit ihan kunnolla ja varsinkin seuraavana yönä vuotaa kyllä koko kuukauden edestä..

No mulla on yleensä kans melko runsaat ja kivuliaat...menkat kestää n.5-6 päivää..ja joskus kyllä välissä on yhden tai kahden päivän paussi jolloin ei tule paljoa verta (kummiskin vähäsen) ja sit menkat taas jatkuu.. mut nyt on näin että 6. kiertopäivä meneillään ja menkat kesti vaa 2 päivää...

mä kyllä suosittelisin sullekin testiä, kun sulla kuitenkin oli kuukautiset myöhässä. mullahan ne tuli ihan ajallaan, mutta tosi vähäisenä. mua ehkä eniten just se hämää kun ne kuitenkin tuli ajallaan. se ehkä mielestäni poislukee sen raskauden.. mulla on kahdessa aiemmassa raskaudessa tullut vuotoa. toinen meni ihan rehellisesti kesken, mutta sitä vuotoa sit oli varmaan kaksien kuukautisten edestä (meni kesken viikolla 6+), ja toisessa vuotoa tuli viikolla 9+ ja kävin silloin ultrassa ja vuoto tuli kohdun suulta ja sikiö oli ihan kunnossa.

mä kokeilin eilen tuota kohdunsuuta ja se oli aika tarjolla tossa, myöskin aika pehmeä ja avoin. vuotoa ei kuitenkaan tule. oletko itse kokeillut sitä nipukkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Hei AnnaManna ja piksu, miten ihmeessä te pystytte oleen testaamatta? :D Mä olisin teidän sijassa tehnyt jo varmaan useemman testin... :snotty: Toivon todella, että saatte plussan!!!!
no kun testit ei vielä ole tulleet postissa ja kun olen 99% varma että negaa se näyttäisi kuitenkin.. oletusarvo on että en ole raskaana.. ei kovin moni tee testiä sen jälkeen kun kuukautiset ovat alkaneet.. puran vaan ahdistusta tänne.

Kun esikoista aloin odottaa ni mulla alkoivat normaalit menkat normaaliin aikaan, jotka kestivät vain yhden päivän. Sen jälkeen taisi sitten ihan vähän tuhrutella muutaman päivän. Testin tein tuosta kunnon vuodosta muutaman päivän päästä ja plussaahan se näytii eli testaamaan vaan tytöt!! :heart: :heart:

Heippa Annamamma!
Oon yrittäny miettiä pääni puhki omia juttujani, mut esikkoa odottaessa en osannu kiinnittää kummallisuuksiin tarpeeksi huomiota. Mutta kuitenkin:
- Kierrot oli tosi epäsäännölliset
- kierto oli 18 - 20 kun alko kuukautiset, normaalisti vaihteluväli oli jotain 16 -45.
- Olinkin raskaana noiden viimesten kuukautisten aikaan. Selvis vasta ultrassa, kun vauva olikin 2vkoa isompi kuin piti olla.

ELI NYT TYTTÄRET TESTAAMAAN! Kertokaahan sit miten kävi

:eek: Mulla oli nyt kans tollaset kuukautiset kun AnnaMannalla, vaikken tiiä kyl tarkkaa vuotomäärää. Normaalisti kans kestää sen 5-7 päivää ja on runsasta vuotoo. Mä oon lähinnä pistäny sen piikkii et ku on nii kova vauvakuume et siksi menee jotenki sekasin? Mut kait pitäs sit testailla?

AnnaManna en oo kokeillu sitä kohdunnipukkaa ollenkaan...ku en oikee oo tosta jutusta vielä perillä...enkä mielestäni kyllä ole stressannut mitenkää erikoisesti tätä vauvajuttua, oon ottanu asian ihan iisisti mut nyt tämän kierron lopussa rupes noi jutut vähän enemmän mietittyttää.. pitäis sitte kai huomen aamulla heti testata ku yks testi tuolla kaapissa odottelee...kun vaan tohtis ja ei pettyis sit niin taas liikaa siihen tulokseen.. mut voiko se enää näyttää plussaa ku testasin silloin ku ne menkat oli myöhäs ja ne näytti negaa, voiko nyt sit olla toisin??

Yhteistyössä