Donald Trump voitti ylivoimaisesti Kamalan Harrin

vierailija
Kopio vauva av:lta, jossa on fiksumpia kirjoittajia kuin tällä tollopersujen palstalla.
Mä oon itkenyt aamusta asti tätä USA:n presidentinvaalien tilannetta

Vierailija
06.11.2024 | 12:30
Miten on mahdollista, että ihmiset äänestää tuomitun rikollisen valtaan joka viis veisaa vähemmistöistä, luonnosta, aborttioikeudesta, ukrainalaisista ja palestiinalaisista?! Nyt alkaa työpaikkojen menetykset Trumpin asettamien tullimaksujen myötä ja kaikki kallistuu. Eipä taida Trumpin kannattajat ajatella muuta kuin omaa napaa! 😡🤬

vierailija
Kopio vauva av:lta, jossa on fiksumpia kirjoittajia kuin tällä tollopersujen palstalla.

Vierailija
Miten on mahdollista, että ihmiset äänestää tuomitun rikollisen valtaan joka viis veisaa vähemmistöistä, luonnosta, aborttioikeudesta, ukrainalaisista ja palestiinalaisista?! Nyt alkaa työpaikkojen menetykset Trumpin asettamien tullimaksujen myötä ja kaikki kallistuu. Eipä taida Trumpin kannattajat ajatella muuta kuin omaa napaa!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

vierailija
Laitoin tuon kopion vauva av:lta. Hävettäisi olla amerikkailainen Trump-äänestäjä.
Selasin ulkomaiden uutisia. Kurjuutta on luvassa. Ehkä hömelöpressavaali tuo jotain hyvääkin tullessaan. Minua ei itketä vaan säälittää Amerikan fiksut kansalaiset. Varmasti heillä sisu nousee kaulaan, ja mellakoita riittää tulevina vuosina. Oloni on kuin 11.9.2001 eli uskomaton ja epätodellinen.

vierailija
Laitoin tuon kopion vauva av:lta. Hävettäisi olla amerikkailainen Trump-äänestäjä.
Selasin ulkomaiden uutisia. Kurjuutta on luvassa. Ehkä hömelöpressavaali tuo jotain hyvääkin tullessaan. Minua ei itketä vaan säälittää Amerikan fiksut kansalaiset. Varmasti heillä sisu nousee kaulaan, ja mellakoita riittää tulevina vuosina. Oloni on kuin 11.9.2001 eli uskomaton ja epätodellinen.
Amerikan fiksut kansalaiset äänestivät Trumpin presidentiksi.

Vierailija
Miten on mahdollista, että ihmiset äänestää tuomitun rikollisen valtaan joka viis veisaa vähemmistöistä, luonnosta, aborttioikeudesta, ukrainalaisista ja palestiinalaisista?! Nyt alkaa työpaikkojen menetykset Trumpin asettamien tullimaksujen myötä ja kaikki kallistuu. Eipä taida Trumpin kannattajat ajatella muuta kuin omaa napaa!
Jos oma kotikaupunki tulvii laittomia siirtolaisia ja inflaatio syö ostovoimaa, niin jossain toisella puolella maailmaa käytävät sodat tai aborttioikeus eivät kiinnosta äänestäjiä.

Yhteistyössä