Hakutulokset

1. S

***Kesävauvat 2008***

Onnea Maijulle! No olipa hyvä et mainitsin tosta maksamakkarasta, koska ite sitä söisin enemmän kuin mielelläni. Elikkäs uusien ohjeiden mukaan saiskin siis syödä, vähän edes. Jee!!! Mulla tää raskaus on alkanu niin oireettomasti, että hyvä on jos muistan edes raskaana olevani!! Tuo...
  2. S

***Kesävauvat 2008***

Kiva, nyt onkin sitten pino syntynyt! Viime viikolla etsiskelin täällä jo muita, silloin ei vielä kukaan uskaltautunut mukaan. Onko tää pino nyt tarkotettu kaikille niille, jotka saa kesällä vauvan vaiko kesäkuussa??? Mutta me siis ollaan saamassa toinen lapsi, la 4.6 ainakin vielä. Luulen et...
  3. S

***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Upeaa, onnea Venla!!!! Olen tässä jännäillyt teidän mukana, ketä saisin tuonne odotuspuolelle seuraksi. Siellä tuo kesäkuun pino ei meinaa lähteä kasvamaan, eli nyt kaikille hirrrrrrrrmuisesti niitä plussatuulia!! Millonkas sulla Venla olis la? Eiks oo kiva intoilla, heh!
  4. S

comeback

Voi harmi, ei keskenmenoa kellekään toivo. Voimia nyt vaikka varmasti pahalta tuntuu.Onneks sulla tais olla jo yksi lapsi, saat lohtua hänestäkin. Toivon, ettei meille käy samoin (rv 4+..)
  5. S

Kesäkuisia!

Hops, nostoa ylöspäin! Varmaan pikkuhiljaa alkaisi muitakin löytymään? :heart:
  6. S

Sinuhe: Eiköhän Vilinäiti puhu raskaustesteistä, eikä ovulaatiotesteistä? Ovistestiä siis ei saa tehdä aamupissasta ja raskaustesti nimenomaan kannattaa tehdä siitä. Ainakin mammaksin testeissä. ----------------- Ai! No mut sittenhän se on hyvä jos hää on saanut hailakan viivan testeillä...
  7. S

Kesäkuisia!

Heippa! Onkos jo muita, joilla olisi mahdollisesti vauva tulossa kesäkuussa? Perustettaisiinko oma pino, vaikka kesäkuun kakarat =) ?
  8. S

Alakelmi: ei mulla mitään oireita ollu, tosi kova väsymys vaan ja rinnat alko turpoamaan. Mulla niille ei tapahdu mitään ennen menkkoja. Vatsaa nippaillut ja "repinyt" vähän erilailla kuin ennen menkkoja. Lämmöt ei oo noussu eikä laskenu, eikä mitään valkovuotoakaan ole. Kaipa nää oireet on...
  9. S

Vilinäiti: mammaksi testeissä lukee, ettei niillä "saa" mitata aamupissasta sitä pitoisuutta. Jotakin sille hormonille tapahtu yön aikana, jolloin sen voimakkuus on aamuisin heikoin!!! Minut voi sit siirtää sinne kesäkuun plussanneisiin. Tarrasukkia on vauvalla nippu matkassa! Toivottavasti...
  10. S

Kattokaas oon niin innoissani, että tavallisesti-taustailija kirjottelee nyt sitten enemmäkin-- Lumi-Marja, entäpä jos olisitkin raskaana?? Mulla tuli myös ruskeaa limaa tuossa kp 23-25, ihan vähän. Ja esikolta tuli huomattavasti enemmänkin, ihan että piti pikkuhousun suojaa pitää. Pelkäsin...
  11. S

raskausoireketju(mahd.)

Voi harmi Melike!! Omia oireitani voisin kertoa, kun nyt olen plussannut haamun parina aamuna.Pikemminkin kumoan oireita, koska tässä vaiheessa ainakaan ei kummoisia oireita ole - Ei lainkaan lämmönnousua, nytkin mittari näyttää 36.5 - Rinnat jonkin verran turvonneet, mutta eivät ole...
  12. S

Pikkukakkosta toivovat

Aika harvakseen on tullut tänne kirjoiteltua, sori. Mutta nyt taitavat loppua ne vähätkin kirjoittelut, olen saanut haamun testiin parina aamuna!! Toivottavasti tässä käy hyvin, aikaseen testasin..ja ei tulis varhainen km. Toiveikas olen ja täynnä odottamisen intoa!!!
  13. S

Kiitos taas onnitteluista! Pitihän se tänään testata uudelleen, ja paljon selkeämpi tulos kuin eilen. Hui miten nopeasti nyt näyttää tärpänneen, kun esikkoa pakerrettiin 18kk. Tämä tulis sitten 3 kk:n yrityksen jälkeen! Toivottavasti kaikki menee hyvin. Testasin aikaseen, eli heti kun...
  14. S

Ohhoh, olipas paljon onnitteluja!!! Kiitos niistä!!! Aika varovaisesti itse tähän vielä suhtaudun, innostus on tietysti kova mutta pettymys olisi sitä suurempi...Tiistaina teen seuraavan testin (justiinsa joo, eli huomenna...), jossain joku viisas kirjotti et raskaushormonin määrä tuplaantuu...
  15. S

Haamu!!!!! Vaaleaakin vaaleampi eikä pelkkä viivanpaikka, värillinenkin vähän. Voiskohan jo uskoa??? Voi tavaton!!!
  16. S

Juu, tässä taas itsekin odottelee viikonloppua, alkaako menkat vai ei...Mitään oireita ei kai ole, vähän vatsaa nippaili viimeviikolla heti oviksen jälkeen. Mut tuskin kai mitään kiinnittymiskipuihin liittyvää, ovis oli pe-su aikasektorilla. Ja nippailuja eiliseen saakka. Nyt ei just mitään...
  17. S

Pixie, onneks nyt muitakin "tunnevammasia" on tällä palstalla...Sitähän se varmaan pitkälti on toi ahdistuksen kokeminen, et tavallaan pelkää taas sitä raskautta. Viisas kaveri sulla! Mulla ainakin oli raskaus rankkaa, kun joutu luopumaan itsestään..eli ei voinu bodailla verenmaku suussa...
  18. S

Heipat taas pitkästä aikaa! Tikuttelin viikonlopun ovista ja sain viivan sekä pe että la. Pölypunkeille annettiin kyytiä pe ja su, katsotaanpa sitten onko simpat löytäneet tiensä perille. Tässä kierrossa olikin käytössä foolihapot ja greippimehut ja vielä noi ovistikut...huh huh...Vatsassa...
  19. S

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Ovistikku tulkintaa...tänään taas jäi ihan arvailun varaan, onko toinen viiva nyt samanvahvunen / tummempi kuin kontrolliviiva. Lämmöt ei oo vielä noussu, joten tärppipäivä vois siis olla tänään. Ihan kiva, nähdään miehen kanssa vasta ens yönä--
  20. S

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Ai niin, toivon toki sydämestäni sydänkäpysellä olevan myös pienen toukan matkassa!

Yhteistyössä