Hei! Paljon onnea Sinuhelle "haamusta", toivottavasti parin päivän päästä varmistuu tummaksi viivaksi! Kiva kun jollain on positiivisia uutisia.
Minulle kp 13-14/29 ja ovis pitäis tulla, mutta kaikki oireet viittaa siihen ettei se tässä kierrossa edes tule..Tai ei ainakaan vielä. Rasittavaa! Lisäksi mies lähtee duunimatkalle just ma-ke, eli jos se ovis vaikka maanantaina kuitenkin tulis, niin ei sit ehtis enää siihen junaan. :kieh:
No, täytyy toivoa, että ylipäätään tulee ovis jossain vaiheessa. Kun olen uusi tässä yrityksessä ja tällä palstalla, niin kysäisenpä, että onko kukaan ottanut mitään lääkettä oviksen alkamiseksi? Eli voiko sitä auttaa jollain lääkkeillä? Tää nyt tosin vasta eka kunnon kierto, kun tarkkailen sitä, mutta anyway, varmuuden varalle kysyn.
On vaikeaa tämä odottelu, kun luonne on sellainen "kaikkimulletännenytheti" -tyyppinen...No, tämä kasvattaa, jos ei muuta. Mies on aika coolina, mutta sillä onkin lapsia edellisestä avioliitosta, ja jotenkin se on aika surullista, tuntuu että tämä on enemmän mun projektini...Ehkä se sitten iloitsee ja osallistuu enemmän jos sattuu tärppäämään, toivottavasti. Ei sillä onneksi ole mitään lasta vastaankaan.
Mukavaa sunnuntaita kaikille ja paljon positiivisia ajatuksia ja plussia niitä odottaville!! :hug: