***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

nea jos se nyt on plussa niin sulla on ovis sitte vasta tulossa, joskus 24-36(48) tunnin päästä.. riippuu vähän testistä.. mulla on toi 24-36h.. hmm vaikea sanoa riittääkö ne keskiviikon simpat kun niitte elinikä niin arveluttava.. parempihan se vielä ois simppoja laskea liikkeelle.. nii ja onko se tosiaan plussa jos vaan osalta tummempi.. kuva jos ois saattais osata tarkemmin sanoa.. testaa kuitenki huomenna vielä.. ite varmaan kuvittelisin et ois plussa.. hmm.. vaikeita nää asiat..
 
joko ovistesti vahvistuu, tai alkaa olla menossa ohi, varmuuden vuoksi kannattaa pölyttäytyä :heart: , jos mahdollista! :flower:
Onnea tähän kiertoon ! sinulle, kuten kaikille muillekkin! =)

Tää kone on tökkinyt, varmaan jotain huoltoja taas tai päivityksiä sivustoilla..

:heart: heippa! :wave:
 
taidan jättää toisen testin ens kiertoon.. on vaan 1 testi enää jäljellä.. tosiaan koko viiva ei oo tummempi, vaan reuna :x .. ei oikeen pysty peittoo heiluttamaan, ukko töissä.. mut toivottavasti se jaksas viel yöllä kun tulee töistä..
 
Täälläkin viestit katoaa :(

No ovisjahti alkanut :D . Kiva ,kun saa aktiivisesti jotain tehdä. Tänään testi selkeä nega. Tikkuja tilasin lisää, jos vaikka taas 50 pv pitkä kierto. Nyt ,kun olen noita lima- juttuja :D opiskellut, niin niistä päätellen mulla oli viime kierrossa ovis ,joskus 30-35 kp tienoilla, jota en silloin tajunnut. Siksipä olen varuntautunut kunnon jahtiin. Aika luotettavia noiden testienhän pitäisi olla. Itse olen ainakin niin tuuminut ,että siitä saakka ,kun haamua alkaa tikkun ilmaantua niin alamme peittoja pöllyyttään hyvin säänöllisesti ,vaikka menisikin maku koko hommasta ,mutta väliäkö sillä , kun vauveli kuume on niin kova :D . Meillä vaan menoa hieman "haittaa" reilu 1 v tyttö ,joka alkaa untenmaille vasta 23 tienoilla, mutta onneksi alkuyön unet on 99% sikeää unta :) . Voi ukko parkaani ,kun hänen pitää ennen kuutta jo nousta töihin |O , mutta onneksi hän on aina pärjännyt lyhyillä unilla.

Plussatuulia niille ,jotka pian pääsee testaamaan !
Ja onnea ovis- bongauksiin ja pupuilu-intoa :)
 
Heh

Tässähän tuntee itsensä melkeen tirkistelijäksi kun lueskelee teidän pöllyttelyistä ;) No ei sentään, mekin pupuiltiin ihan koko oletettu ovis, mutta nyt onkin sitten ollu viikko hiljaiseloa :ashamed: Rupeekohan tää vähän liikaa rutinoitumaan, mä meinaa yhden pölytyksen jälkeen taputin miestäni ja tokasin vaan että "hyvä hyvä". Just :whistle:

Tuli pientä actionia tähän iltaan, kun naapurin setä tuli ilmottamaan, että meidän esikoinen on heitellyt sen 3 viikkoa vanhan auton tuulilasiin kiviä... voi että!!! Onneksi on kotivakuutus, mutta on siinäkin omavastuu ihan mukava. Ärsytti todella sen naapurin asenne koko keskustelun ajan. Oma muru oli ihan paniikissa ja itki hysteerisesti :'( Eikä hän ainakaan tiedä osuneensa autoon. Kaverikin heitteli, mutta meidän lasta he epäilevät, eivätkä ottaneet yhteyttä edes tämän toisen vanhempiin, mitä pellejä!!! No kertokaas nyt onko jollain kokemuksia ja miten tää kannattais hoitaa? Lapsi ei tiedä osuneensa autoon ja kukaan ei ole nähnyt osumaa, vain kiven meidän nuppusen kädessä. Huh :ashamed:

Kiitos kun taas kuuntelitte :| :heart:



P.S. Ihanasti se mun haikara tepsuttelee tuonne maaliin :p
 
Jaa-a, kuinkahan tuo sitten todistetaan, että se oli teidän lapsi, jos kukaan ei varsinaisesti ole nähnyt tapahtumaa. Vastuuvakuutuksesta se kuitenkin korvataan muistaakseni, eli kotivakuutuksesta siis.
Ja ilman muuta yhteyttä sen toisen lapsen vanhempiin, ottakaa vaikka itse sitten jos ei autonomistaja siihen kykene, ihmeellinen mielestäni.
 
Nyt kuulostaakin monella oireet hyviltä. Itellä ei mitään oireita sen kummemmin, mitä nyt pientä tätijomotusta. Täti tulee 5-10pv:n päästä, toivottavasti ei...

Synnärinä mulla siis KOKS :heart:

Esikoinen tuli kyllä Naistenklinikalla, mut toivottavasti kakkosta ei tartte lähtä sinne hakemaan :heart:
 
Tuleva synnäri TAYS.

Kävin tänään siellä gynellä ja sain Terolutit. Ultran mukaan kaikki ihan ok, muttei osannut sanoa, mistä tökkii.. Tän kuurin jälkeen, jos ei vieläkään mitään tapahdu, pitää soittaa sille uudelleen ja sitten katotaan jotain muuta..
 
Kiva lukea teitin kuulumisianne :hug:
Koittakaahan pysyä ajantasalla omasta kierrostanne jokainen.....se on aikas vaikeaa,miltei mahdotonta ainakin mulla :/

En tiä yhtään mikä kp on menossa,oletan vaan :whistle:

Varmasti tärppipäivät on takana päin ja tuntuu huimalta joutua oottamaan melkein pari viikkoa alkaako menkat vai ei..kun ei ees tiiä mikä päivä niitten pitäis alkaa.. :|

Oireita voi pongailla jokapäivä,mikäs sen mukavampaa :p
On väsy,ihan tajuton...kova menkkamainen jomotus on ohi,mutta kohtu tuntuu silti oudolta,ja pissattaa...suu on kuiva...ota tästä nyt sitten selvää..ei selviä muutakuin odottamalla B)

hassua miettiä että juu olen raskaana,ei kun en varmasti ole..no olenpas no enpäs ole...ääh maltahan mielesi menkkoihin asti ;)

Pitäis varmaan keskittyä muihin asioihin nää viikot,mutta kun aina haluttaa kuitenkin tänne tulla katseleen =)

Kirjotellaan kuulumisia taas ja tsemppiä kaikille :flower:

Ainiin tays on sairaala..jotenka ainakin pari tuttua saahaan täältä sinne,ja se on tärpättävä nyt samaan aikaan että sinne samaan aikaan päästään :D
 
Huomenia taas, tulipa hyvin nukuttua yö pitkästä aikaa =) .
Aamulla pitäisi mies vikitellä takaisin sänkyyn, ei taida olla vaikiaa :D . Kyllä tää/nää kierrot loppujen lopuksi nopsaan kuluvat, ainakin jos arjet töissä/opiskeluissa/toisilla pienten lasten parissa kotona :D
Onnea Kaa myös jatkotouhuihin, kun varsinainen ovis pongattu,on sekin hieno asia nähdä jossain testissä plussaa pitkästä aikaa(puhun nyt siis itsestäni) :kieh:

Heippa ja pöllyttelylauantaita kaikille! :heart:

Plussauksia raskaustesteissäkin olisi ihana varmaan nähdäaivan meidän jokaisen! :heart: ++++++++++++++++++++++++ :heart:

Heippa :D , :wave:
 
Mistähän johtuu, kun tossa taas täyty vähän itseään tutkiskella, niin toi kn on ihan löysä ollu oviksesta asti. Yleensä jo heti oviksen jälkeen ollu kova ja takana. Se on ihan kiinni. Outoa :flower:

Toivotavasti ois nyt tärpänny meillä monella. Kohta alkaa olla jännät paikat.

Hyvä juttu pikkumyy42, että saat kellisteltyä sitä ukkoas ahkeraan. :p

Niin ja lämmöt on 37,4 eikä kyllä oo kipee olo. Voiskohan olla ;) :p
 
nyt on lomat lusittu ja tänään alkaa työt...oli kyllä ihana loma, vaiks vika viikko oli surua täynnä...noh mulla alkaa oleen parempi fiilis ja meidän uusi perheenjäsen Mosse kissa, alkaa kanss kotiutua...Ja Liinu kissa alkaa nyt vaan hyväksymään Mossen...

Menkat loppui ja nyt sit vaan odottelen ovis aikoja...jotenki tuo pupen menetys on saanu mut miettiin tätä raskaus hommaa uudestaa, en ala stressaan asiasta ja mä en aio kertoo mitään tuntemuksia ennenkö se plussa on tikussa, mun mielikuvitus voitti mut viimeks ihan 6-0, ni sen takia ajattelin että nyt lopetan. Eli jos mulla samat tuntemukset ku viimeks ni pidän sen normaalina...heh...hmm toimiikohan tää...no nyt ainaki yritän ajatella näin... =) =) =)


Moi muuten kaikille uusille ja kaikille todella isoja plussa tuulia!!!!!!
 
Sydänkäpynen, oikein fiksua ettei tutki itteensä koko ajan. Sehän kasvattaa stressiä, ja mitäs me tiedetään stressistä positiivista?? Ei se ainakaan plussaa tuo :ashamed: Toki onhan sitä hyvääkin stressiä olemassa, mutta sitä en tarkottanu.
Mulla on yks testi odottamassa, ja haluaisin viimeseen asti venyttää kiertoa ja odottaa rauhassa. Tietää itestään ettei malttais kuitenkaan... :x
 
Kaa
Heips!

Eilen siis varmistettiin tuo tärppi. Optimisti sanoo. :D Ihmetyttää vaan tuo meikäläisen lämpötila. Mulla on nyt kahtena aamuna ollut lämpö todella matalalla, ja oviksen piti jo mennä ohi. Miksi siis lämpöni on vielä matala (34.5)?? Outoa. Huomisaamuna mittaan sitten taas.

Illalla lähdetään ystävien kanssa pitkästä aikaa viihteelle, kivaa. Ei olla käyty viime talven jälkeen. Olen tässä itselleni toitottanut; "Nauti nyt, jos hyvin käy, et saa ottaa kuppia enää piiiiitkään aikaan!" Optimisti mikä optimisti. :heart:
 

Tätiä ei näy ja mikä kummalisinta, oireet on oikeestaan kaikki pois. Olotila aika neutraali. Tavallista pikkuista päänsärkyä on ja pissuttaa koko ajan, mutta mitään muuta ei ole. Rinnatkin aivan perustilassa. Tätiä odottelen...ei tästä mitään plussaa kyllä voi tulla. On sen verran "tavallinen" olo. Väsyttää, mutta sadeilmat tekee sitä muutenkin.

Seuraava kierto päätettiin miehen kans ottaa ilman mitään stressiä. Tikkuja saatan oviksen metsästykseen käyttää, mutta muuten ei asiaa sen kummemmin stressata. Puoltoistavuotta alkaa olla jo sen verran kiusallinen aika kuumeilla, että pakko pitää pikkuinen välitauko. Eihän tässä mene kun pää sekaisin.

Päivitän täällä välillä kuulumisia, mutta joka päivä en millään voi. Se vaan lisää stressiä ja se ei ainakaan auta asiassa.

Tsemppiä kaikille ja stressitöntä elämää. Paljon ovistärppi onnea ja plussakimppuja :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

 
Kaa mäkin aion pitkästä aikaa mennä kavereiden kanssa viihteelle, tosin mulla nyt ei tuota pelkoa ole että ihan heti ei pääsisi, kun ilmeisesti tämä yrittely tulee kestämään vielä piiiitkääään... Mut hauskaa iltaa teille :wave:
 

Yhteistyössä