***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Viihteelle meneville =)
Meillä mies aloitti juuri lohimedaljongien paistamisen ja riisiä sen kera :p .


Aamupvllä, kävimme 14 v tytön kanssa shoppailemassa myllyssä.Eksyimme vauvanvaateosastoille taas tuli ostoksia;=))

Hei te joilla näitä pieniä lapsia on-meneekö 50-56cm vaatteet heti pieniksi?itselläni vauvat olleet 50cm syntyessään, mutta en millään muista, minkä kokoisia kannattaisi ostaa eniten vastasyntyneelle-3kk 60cm? vai 56cm?..Outoa kolme lasta ja pyydän nyt apua teiltä viisaammilta :heart:

Joku ajattelee minua varmaan hölmöksi, kun nyt jo niitä ostan, *mutta ovat niin ihania..ja saattaahan olla , että tyttärenikin21 v on vauvahaaveissa, kun on niin salaperäinen! :D

Heippahei taas!

Ja me emme asu turussa vaan tyks:stä noin 16km kaempana :kieh:

=) :wave:
 
Lupasin taustailla taas siihen asti kun menkat alkaa mutta nyt oon taas elätelly muita haaveita. Testit on negaa ja se pitäis tuoda takaisin maan pinnalle mutta mutta..

En huomannut ovista, tikutin kp 10-19 tuloksetta ja luovuin toivosta.. mutta ovislimat tuli kp 24 ja sillon kyllä pupuiltiin koko viikonloppu. Voiko olla että mun eka kierto oli ihan sekasin koska viikko normi menkkojen jälkeen mulla alko uudet, n 3päiväiset tuhruilut jotka sopis kp 24 oviksen kanssa kyllä yksiin. Eli periaatteessa voisin seuraavia menkkoja odottaa vasta tulevaksi viikon päästä kun nyt on kp 32..

Tiputtakaa nyt mut maan pinnalle jos oon ajatusteni kanssa ihan hakusessa, oon tosissani.. Mutta jos jollain on kokemusta tai muuten kommentteja niin tervetulleita on..

Kaikille plussatuulia tasapuolisesti ja mukavaa viikonloppua. Meillä on ainakin ihana ilma ulkoilulle! Siispä nauttimaan auringosta ja kirkastamaan ajatuksia :)
 
Mulla ei kans ole oireita puoleen eikä toiseen nyt taasen. Ovistakaan en vissiin ole tunnistanut tässä kierrossa ollenkaan. Lämmöt kyllä vaihdellut ja pientä juilintaa vatsassa mutta ei kummempaa. Saan antaa mennä parikin viikkoa ennen kuin testailen yhtään mitään, jos täti ei ennen sitä saavu :kieh:
Plussatuulia kaikille :wave:

 
Meidän poika oli syntyessään 3300g ja 50cm. Harmitti kun olin ostanut niin vähän pieniä 50-56cm vaatteita. Kaikki toitotti että ne on heti pieniä, ei vaikuta ostaa. Mutta meidän pojalle oli alussa tuo 50cm liian iso.
Ja sitten kun olen uudestaan raskaana niin ostan enemmän 50-56cm vaatteita. Sillä itsellä ainaki on niin että en tykännyt käyttää vauvalla liian isoja vaatteita.
Mielummin sopivia ku liian isoja.
 
syksyinen haave niin se kyllä vaikuttaa mahdolliselta, mitä kirjoititkin! Äippä 2006 kiitos tiedosta, kyllä minä vielä sorrun pieniin lisähankintoihin :heart:

Mitkä kaupat ovat mielestänne mukavia kauppoja vauvojen vaatteiden tarjonnan suhteen? Itse olen kapahlia ja lindeksiä nyt käyttänyt ja prismassa pikkulöytö nyös;=) ja mikä olisi ensi lakin koko? Oliko päänympärys yleensä syntyessä 35cm, itsellä tosiaan 3kilosia ja 50cm noi vauvelit olleet, mutta jos saisimme vielä pienen iltatähtemme, hän saattaisi olla pienempikin, koska sektioilla syntyneet kaikki ja nykyisen kuopuksen raskauden lopussa maksa-arvot nousivat ja olin liikelaskenta kontrollissa tyksissä, onko muilla samaa ollut?..Verenpaine aina ennen ainakin on pysynyt kohdallaan.

Onkohan muut yhtä hassuja ajatustensa suhteen? =)

heippa ja vastauksia odotellen *hassu myy* :heart:

=) , :wave:
 
Hih, harvoin tulee palstoilla netissä isompia mielikuvia kirjoittelijoista, mutta tuo pikkumyy42, siinä on jotain ihanaa tarmoa, energiaa ja iloa aina :) Todella kiva lukea noita kirjoituksia. Varmaan olet oikeastikin iloinen, pirteä, ulospäin suuntautunut? :)
Jos et, lopetan analyysien teon ennen kuin aloitinkaan kunnolla :D
Siis tämä ei pahalla muita kohtaan, pikkumyyn kirjoitukset vain aina osuvat silmääni häkellyttävästi :flower:
Heippa taas :wave:
 
Olen minä positiivinen ja joskus jos murhe painaa kuten kaikkien elämässä löydän kyllä asiasta kuin asiasta jonkun hyvän asian :D .

Elämää ei saa hukata, vaan siitä pitää nauttia, koskaanhan ei tiedä, mitä tapahtuu, elämä on yllätyksiä täynnä =) *mukava seikkailu tämä elämä on kaikkine iloineen ja murheineen* :heart: Kyllä miehenikin joskus kiittelee kun tuon valoa elämään *iso hymy*

Heippatiheissan taas! =) , :wave:
 
Huopikas
Täällä suunnalla ei tapahdu mitään, ei niin kerrassaan mitään. Kun on epäsäännöllinen kierto, niin ei aavistustakaan, jotta koska jotain edes voisi tapahtua. Odottelin menkkoja, mut ei oo kuulunut. Ei kyllä kuulu mitään muutakaan. Oireetkin katosivat, ne mahannipistelyt. Välillä pupuillaan, kukapa tietää onko siitä mitään hyötyä. Huokaus. No, hauskaa se silti on.
 
Poika oli 4530g ja 53cm syntyessään. Kotona oli ainoastaan 60cm vaatteita. Painostaan huolimatta hoikkaraajainen ja pienen vauvan näköinen. Yks 53cm potkari sitten jostain ilmaantui ja se menikin sitten kuukauden verran isompien vaatteiden seurana. Kotiintulovaatteet oli 60cm ja poika hukkui niihin, bodyn haara roikkui nilkoissa.

Jos vielä onnistutaan saamaan toinen lapsi niin ostan vähintän 56cm vaatteita edes jonkun. =)
 
Minäkin kyllä ajattelen millaisia vaatteita voisi synnärille ottaa ja tosissaan toivon, että saisin edes vauvan syliini heti synnytyksen jälkeen. Olen tuosta esikon raskaudesta jäänyt hieman katkeraksi, kun en sitä loppuraskautta saanut kokea. Ei niin etten rakastaisi ykköstä, rakastan yli kaiken, mutta olis kiva, että saisi kokea sen huuman, kun lapsi lasketaan rinnalle, ja kaikki muut ihanuudet mitkä jäi kokematta. Olis myös ihana kun voisi pakata laukun synnärille ja kaikkea muuta hullua. Ne ajat kun ei kengännauhoja saa enää solmittua.

Tuskin tullaan sinne asti pääsemään kakkosenkaan kanssa, mutta on ihana haaveilla. Pääasia kuitenkin loppuen lopuksi on se, että saadaan joskus terve vauva kotiin. Kuten kävi kaikkien vaikeuksien jälkeen esikonkin kanssa. :heart:
 
tänään sain sit lisää tavaraa.. tehtiin se tänään kahteen kertaan niin pitäs ainakin riittää.. :ashamed: .. toivottavasti ei ollu liian myöhästä.. limaa ei oo tänään enää tullu eli oletan että ovulaatio oli eilen.. nyt vaan odottelemaan.. mies alkaa jo vähän hermostua tähän mun höyrytykseen ku oli puhe että vauva saa tulla jos on tullakseen ja minä oon ihan vauhkona.. eli lupasin nyt ukolle että rauhotun ja katsellaan miten tässä käy..
 
Millaisia ongelmia siulla oli esikon kanssa, ymmärsin, että syntyi myös aiemmin kuin laskettu aika?

Ihanaa puputteluiltaa kaikille ja ovis plussia ja raskausplussien suloa kesävauva pinoomme! :heart: toivoo myy :heart:

=) , :wave:
 
Sunnuntai 23.9.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

rapu83..................kp. 1/28-45 .................yk. 2
rina82...................kp. 6/??.......................yk. 29
rypäle...................kp. 8/30-34..................yk. 1
Möhky...................kp. 10/32.....................yk. 2
Sydänkäpynen.......kp. 10/35.....................yk. 3
Suikale..................kp. 11/26-35................yk. 5
Tinttara84.............kp. 13/16-29................yk. 55
Diodium................kp. 13/29.....................yk. 1
Maasu...................kp. 16/30 ....................yk. 1
maakutsuu............kp 16/29-35.................yk 1
nea85...................kp. 17/29.....................yk. 4
Mouse...................kp. 17/30-33................yk. 9
miimuski................kp. 18/28.....................yk. 1
Bumba..................kp. 18/31-62................yk. 4
Kaa......................kp. 19/31......................yk. 2
Kylli-täti................kp. 20/27......................yk. 7
Pantalaimon...........kp. 21/??......................yk. 1
Bayan Fare............kp. 22/32-?..................yk. 9
HenLai..................kp. 24/24-32.................yk. 4
Tikka81.................kp. 24/??.....................yk. 2
piksu....................kp. 24/29.....................yk. 4
Lady Di.................kp. 29/30-35................yk.3
Huopikas...............kp. 30/25-??................yk. 2
Hempukka87.........kp. 30/30-??.................yk. 11
Syksyinen haave....kp. 33/??......................yk. 1
Tähtisilmä79..........kp. 40/36......................yk. 7
Rhino....................kp. 41/27-28................yk. 3
wind.....................kp. 56/30-40.................yk. 2
gataa....................kp. 65/(24)31-39..........yk. 6
Julietta..................kp. ??/??......................yk. ?


* Toista toivovat *

Äippä2006...........kp. 6/29-31 ..........................yk. 3
emilija..................kp. 7/29-34...........................yk. 3
Caffee81..............kp. 11/28-34.........................yk. 7
Poni06.................kp. 12/28-50.........................yk. 3
miiskamuuska........kp. 14/34.............................yk. 2
Pixie.....................kp. 19/24..............................yk. 4
Äityli -84...............kp. 21/31-40........................yk. 4
äippä0806.............kp. 23/28.............................yk. 3
Alakelmi................kp. 24/28-32 .......................yk. 3
HooÄs..................kp. 24/??..............................yk. ?
sinuhe..................kp. 26/26-27........................yk. 3
buffo...................kp. 28/30..............................yk. 9
venla-05..............kp 28/??................................yk.3
Ninnurainen.........kp. 29/??...............................yk. 9
äippä67...............kp. 45/28-32.........................yk. 8
Vilinäiti.................kp. 46/36..............................yk. 16
balou...................kp. 47/19..............................yk. 1
Hilbert..................kp. 63/?...............................yk. 1
Roses are red.......kp. ??/??..............................yk. ?
Ainotar.................kp. ??/??..............................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon............kp. 5/31-34.........................yk. 4
aurinkoenergiaa.......kp. 14/29............................yk. 8
Sarbba...................kp. 26/26-30.......................yk. 3
Moana....................kp. 33/28-40.......................yk. 1
jane70...................kp. 75/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42.........kp. 15/29........................yk. 3
Nelonen...............kp. 25/??........................yk. 1
Päppä..................kp. 28/27-30...................yk. 6
Minttu80..............kp. ??/??.........................yk. ?


*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy.........kp. 38/??..........................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

amati...................kp. 10/23-26....................yk. 2
Lumi-Marja...........kp. 30/28-32....................yk. 17

*Seitsemännestä Haaveilevat*

mimulus................kp. 17/28.........................yk. ?


*Hullut*

Pixie....................kp. 19/24.........................yk. 3
Diarmuid..............kp. 29/30-35....................yk.4


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86, mouku80.........05/08
 
Pikkumyy42: meillä neiti synty rv26+5 kun mulla tuli tosi paha raskausmyrkytys. viikon kerkesin maata sairaalas, kunnes niitten oli pakko laittaa mut naistenklinikalle, kun vauva ei KOKSis ois selvinny. Verenpaineet kohos, proteiinii virtsassa, maksa-arvot päin honkia samoin verenhyytymistekijät, yms.
 
Minä olen ihan kateellinen, ku monella on niin jännät paikat..

Itsellä onnex menkat oli niukat.. Pääsen pelkillä pikkuhousunsuojilla.. Yhden päivän normi kk-suojilla..


Reissu meni ihan kivasti. eilen ku ajeltii mikkeliin, ni neidit e nukkunu matkalla yhtää. Mutta nukahtivat sit serkun luona klo 23 kiltisti. Ja herätys oli sit 7.30.. Itse hautajaiset meni kans ihan jees..
Kappelissa vain esikoinen rupes vierastaa, ku vieras mummo tuli viereen istumaan.

Ja srk-talolla sitten riehaantuivat, ku oli muitakin lapsia :D . Välillä vain tuli ajateltua: "ei oo meidän lapsia". Hitsi miten energiaa löytyikin.

Kotimatka meni todella hyvin. Tällä kertaa nukkuivat melkein koko matkan. Klo 21 oltii kotona. Ja heti rupesvat kiltisti nukkumaan :D
 
Iltoja!!!

Tuossa taannoin kirjoittelin tapahtumasta, jossa naapurin sedän 3vkoa vanhan auton ikkunaan oli tullut kolhuja ja hän vaatii korvausta meidän kotivakuutuksesta, koska ovat nähneet meidän enkelin kädessä kiven pihalla heidän autonsa lähettyvillä. Huoh :( Noh, huomenna mennään mun miehen kanssa selvittämään asiaa, koska vähintäänkin reilua tosiaan on, että otetaan asia samalla tavalla puheeksi toisen lapsen (joka oli pihalla yhtä lailla kivileikeissä ) vanhempien kanssa kuin meidän kanssa. Täytyy nyt katsoa miten käy. Tottakai me olemme korvausvelvollisia mikäli osoittautuu että meidän eskari on touhunnut ikkunasäröt, mutta mitenkäs sitten selvität sen seikan? :ashamed:

Juu, mutta iloisempiin kuulumisiin... tänään oli eskari-tyttömme 6v syntymäpäivä ja ihanaa, että hän oli iloinen antamastamme lahjasta, joka oli prinsessateltta (koska niitä majoja rupeaa olemaan joka nurkassa) ;) Vielä viikon päivät pitäisi jaksaa odotella testaamiseen. Teen sen tasan kp 30, tai 32 jos en ennen uskalla, ellei tätiä näy :)

Juuh, mutta hyvät yöt mameille ja huomenna työpäivä |O
 
Kiva dragonkin taas paikalla! =)

Voi Venla sinulla olikin todella rankkaa ja vauvalla tietty isot riskit, kun varmaan oli aika pieni.Onnittelut,että selvisitte molemmat! :heart:

Heräsin kerran jo aiemmin pää särkee :ashamed: , ei auttanut vaikka nukuin lissää, nyt sitten puuroa ja kahvia jos auttais. En ole käyttänyt kuin kerran tän projektimme aikana kipulääkettä ja panadolia seon jos joudun käyttään, yritän välttää =)

Noo huomaan taas oviksen sitten oleen ja menneen ilmeisesti aamulämpö 35,8 pomppasi tänä aamuna 36,6, iso loikkaus taas :p

miehel särki pää eilen aamul ja eilen illal, eli nyt varmaan ootellaan jännityksellä, että mitä seuraa kahden vkn kuluttua =)
Mä oon tainnut imee miehen kaikki mehut joka iltaisella-joka toinen iltaisella petiprojektilla!siis toi imee oli nyt vertauskuvannollinen :D , en usko , että imemällä raskautuu! :LOL:

Kaipa tästä parantuu kun saa kahviakin.

Onko muilla heti kun ovis on on ollut--heti hajuaisti paranee?mä en ymmärrä tätä mun nokkaani, sama juttu viime kierrossa :kieh:

Noo nyt kahvin keittoon, eli heippaheissan! :flower: , :heart:

:wave:
 
Huomenta myös täältä

Minäkin laitoin juuri kahvin tippumaan, slurps :p Ja sitten saakin ruveta valmistautumaan töihin lähtöön. Kp 24 menossa... huh ei jaksais odottaa. Nyt ei kyllä ole ollut mitään oireen tapaistakaan eli ehkä mun pää on saanut muuta ajateltavaa eikä keksi noita tuntemuksia turhaan. Toki silti toivon että mittariin vielä tulis plussa.

Nyt kahville... hyvää päivän jatkoa :wave:

 
Päiviä!

Meillä on tänää pojan 2v juhlat. Helpolla pääsin valmisteluissa, kun kaikki syömiset tilattii valmiina. :D

Kaveri pariskunta sai eilen aamulla pojan. Ihanaa! Huomena päästään katsomaan pientä palleroista ja vauvakuume senkun pääsee sitten yltymään. :whistle:

Mulla ei oo mitää erityisempiä oireita ollut, ei oviksesta tai mistään muustakaan. En oo siks käyny täällä, muuta kun lukemassa muitten kirjotuksia.
Ei oo haisuukaa missä vaiheessa pitäis menkkoja ootella (eka kierto pillereitten lopettamisen jälkee) tai missä vaiheessa testailis.?!
Mulla on kaapissa keväältä jäänyt kolme r.testiä. Menkat oli sillon jostain syystä kaks viikkoa myöhässä ja hätäpäissäni tilasin noi testit...turhaa kuitenki.

Jaahas, joskohan menis laittamaan paikkoja kuntoon, ennen ku vieraat tahtoopi sisää.

Hyvää sunnuntain jatkoa ja NÄÄÄÄIN ISOSTI PLUSSATUULIA KAIKILLE!!! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:
Päiviä!

Meillä on tänää pojan 2v juhlat. Helpolla pääsin valmisteluissa, kun kaikki syömiset tilattii valmiina. :D

Kaveri pariskunta sai eilen aamulla pojan. Ihanaa! Huomena päästään katsomaan pientä palleroista ja vauvakuume senkun pääsee sitten yltymään. :whistle:

Mulla ei oo mitää erityisempiä oireita ollut, ei oviksesta tai mistään muustakaan. En oo siks käyny täällä, muuta kun lukemassa muitten kirjotuksia.
Ei oo haisuukaa missä vaiheessa pitäis menkkoja ootella (eka kierto pillereitten lopettamisen jälkee) tai missä vaiheessa testailis.?!
Mulla on kaapissa keväältä jäänyt kolme r.testiä. Menkat oli sillon jostain syystä kaks viikkoa myöhässä ja hätäpäissäni tilasin noi testit...turhaa kuitenki.

Jaahas, joskohan menis laittamaan paikkoja kuntoon, ennen ku vieraat tahtoopi sisää.

Hyvää sunnuntain jatkoa ja NÄÄÄÄIN ISOSTI PLUSSATUULIA KAIKILLE!!! :whistle:
Paljon onnea sinne! Meillähän on melkein samanikäiset lapsukaiset. Meidän neiti täytti 2wee 9.9. =)

 
mutta hengissä edelleen aamuisen pahoinvoinnin jälkeen paranin vähän panadolilla ja nukkumalla :heart:

Heippa nyt ruuan kimppuun! :p

Plussiasta nappaan kiinni ;=)

Tässä plussahduksia kaikille tähän kuukauteen!

:heart: +++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

=) , :wave:
 

Yhteistyössä