***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Hei! Mä pysyn vielä keväthaaveilijoissa, mut jos ens kierrossa ei tärppää niin haluan ehdottomasti mukaan joukkoonne! Ja varmasti meitä "tuttuja" keväthaaveilijoita liittyy tänne muitakin, luulisin.

Mikäs miukulin ristiriitaiseksi laittaa?
 
Minäki tahtoisin liittyä tähän. Kevätvauvoista haaveilijoihin en enää viittiny mennä mukaan, kun tuskin tästä(kään) kierrosta tärppää. Seuraavaan kiertoon on toiveet korkealla, koska toivon saavani sitten clomit. :) En tiedä mutta uskoisin kun niin moni samanlaisessa tilanteessa on saanut (ovuloimattomuus, tod näk pco, vuosi yritystä takana sitten).
 
Minä myös tuun tänne!

Olin tuolla kevätvauvoista haaveilevissa toukukuussa. Mutta koska iloinen plussa osoittautui np-ultrassa tuulimunaksi niin nyt on uudestaan kuumeilut päällä - tosin vielä aika varovasti keskenmenon jäljiltä. Ja varmaan tulen aktiivisemmin kirjoittelemaan tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevissa, kun se näiden ikävien kokemusten myötä tuntuu ehkä 'omimmilta'.

Miukulille :hug: Mullakin vähän ristiriitaiset tunteet vielä, mutta eiköhän tämä kuumeilu muutu vähän iloisemmaksi pikkuhiljaa, kun aikaa kuluu.

Oon muutes lukenut teidän kevätvauvoista haaveilevien listaa vielä kun ajattelin sinne tulla takaisin, mutta näköjään törmäämmekin sitten täällä =) Ette varmaan mua muista, mutta mä muistan teidät ;)
 
Tuli tässä jo mieleen kysymys, että nytten galluppia, milloin lopetetaan tuo kevätvauva -pino? Niin siirryn sen listan kanssa tälle puolelle ;) .

Minusta toukovauva on viel kevätvauva..

Ja uudet vois ruveta tietojaan kertomaan, ni saatan teidät lisätä jo tuonne entiseen listaan valmiiksi.

Kertokaa vain omat mielipiteenne!
 
on vielä kevätvauva, minäkin mieluusti olisin vielä tuolla kevätvauva puolella, liityn tänne sitten ellei ensi kerrasta tärppää.. Tänään siis 1/28. Kierukkakin vasta otettiin pois alle kuukausi sitten =) . Kiva kun kierto oli "tarkka". Tulen tänne takasin ellei..... =) . Mukavat pvn jatkot kaikille ja plussatuulia ja auringonpaistetta :) ..Hei, hei taas :wave:
 
heipsan!
Varovaisesti myös liittyilen tänne puolelle.Pillereitä jäljellä 8 ja sitte yritystä päälle =)
heti alkuun Sonja74 Jaksuja ja :hug: eikö se siitä iloksi vielä muutu toi kuumeilu!!!

Meillä kotona vähän yli 6kk:n poitsu ja nyt ollu jo hyvän aikaa kuume niskas :ashamed: ajattelin et olisin vähän pidemmälle päässy...Onkos täälä muutes kuumeilemas porukka esikoisia vai miten on asia?
Poitsu lähti aikasta nopsaa liikenteeseen,lopetin pillerit ja yhdet luomu menkat oli välis ja sitte sitä plussattiinki.Nyt sitte hirvittää ku toivon samaa mut entäs jos ei meekkää niin...*huoh*no ei pidä etukäteen murehtia :D Hieman oon itekki ihmees,et sain isännyksen näin nopiaa mukaan kuumeiluun,eka ku vaati hieman taivuttelua :LOL:

No mut kirjoitelkaa jotain ittestänne,olis mukava tietää millasen porukan kans sitä kuumeilee!!!

sunnuntai illan jatkoja :wave:
p.s oon tällänen romaanien väsääjä :ashamed:
 
Tervetuloa Nasuliini-84 :flower:

Pikkukakkosta tässä yritellään. Neiti meillä on ennestään, tollanen 2,5v. Tomera ja itepäinen on, mut uskallettiin silti alkaa toista yritteleen. Meillä myös varjostaa esikoisesta paha raskausmyrkytys, joka kuulemma uusiutuu jossakin muotoa myös seuraavan kanssa. Neiti siis syntyi 3kk etuajassa, mutta nyt kaikki hyvin.

Kuume on täällä todella kova, mutta pelko varmaan kasvaa kun plussa pärähtää :heart:
 
Kiva että tänne ootte kaikki uskaltautuneet -mieluiten toki itsekin olisin keväthaaveilijoissa, mutta ompahan kesäbeibeketjukin jo sitten olemassa jos sattuu negaa tästä kierrosta.

Esikoisesta haaveillaan meilläpäin. Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää mikäli täti käväsee kyläsä :x ;)

Mä en tarkkaan muista mikä kp nyt olis menossa mutta täytyypä vilkuilla vielä tuonne keväthaaveilijalistaan...
 

Yhteistyössä