***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

ja täälä taas palloilees :D
te varmaan kohta kyllästytte mun turinoihin...huomaa et on kotiäitinä... :LOL:
Päppä tervetula joukkoon...luin sun jutun,mut valitettavasti mulla ei oo tietoa clomeista..toivottavasti joku tietäis! ja toivotaan et nyt sitte tärppäis nopsaan :D :hug: ja jaksuja sulle yritykseen nii ja ei ressiä...eihän?? ;)
Diarmuid mä popsin Meliane pillereitä.Meillä kävi niin,et isännykselle sillon ekaa yritelles sanoin(lue:vakuuttelin) et voi mennä kauanki ennenku kierto normalisoituu...oviksen tunsin ainakin kipujen perusteella jo ekasta luomu kierrosta ja tosiaan tokasta plussa.Nyt sit pelkään et täs toises menee kauemmin...tosin isännys sano,et mus itää kaikki ja nopiaa :LOL:

Maajussin morsian meidän syksyyn kuuluupi vauvauinti,päivittäiset lenkit ja pyöräily aina ku poitsu jaksaa.vesi jumpan aattelin viel alottaa :) ja mä ootan syksyä ja niitä ihanan pimeitä iltoja...saa kärytellä kynttilöitä :whistle:
Ette ikinä usko ku tuli tätilöinen sit oikee kunnon kipujen kans...eile valitin isännykselle,mut eihän se mitään tajua...kourii oikee kunnolla vattaa...auts.. |O
nii ja Hempukka87 sekaan vaan ja tervetuloa!!!
vitsi ku pitäis mennä pihalle homminn,asustellaan omakotitalos jossa VALTAVA puutarha...kasvimaa näyttää siltä et tarttis tehä jotain ja noita ah niin kuivan näköisiä kesä kukkiaki vois hävittää taka vasemmalle :LOL: tuntuu et aina on jotain tekemistä...minkäslaisissa asumuksissa te asustelette?jos saapi udella? :D
no niin romaaniahan mä taas kirjottelen,joten stoppi nyt ja muille tilaa!!

Ison isot :hug: ja jaksuja taasen kaikille!!!
 
Juu,siis meitsi mukaan kans...
Mä yhteen pinkkaan jo ilmottauruinki,mutta tässä pääsis mukaan ihan alkumetreillä,niin vois porukka tulla vähän helpommin tutuks.
Meillä siis 1vee,1kk poika.
Imetyksen lopetin Helmikuussa,
Touko ja Huhtikuussa tuli menkat,sen jälkeen ei oo tullu.
Kohta puoliin soittelen neuvolaan että jotain pilleriä laittaa mulle että saadaan täti kylään ja homma eteneen ;)
Ilman ehkäsyä ollaan oltu kyllä Joulukuun lopusta lähtien.Ehkäsypiikin vaikutus loppu silloin.
Mutta kunnollinen "yritys" saada kakkonen alulle alkaa siis kohtapuoliin kun saa noi hilloviikot toimiin säännöllisesti.
Ja tietysti toivon että tärppäis pian :)
 
Huomenia!!!
ja Ninnurainen tervetuloa joukkoon! :D toivottavasti saat neuvolasta apua tädin tuloon...harvoin kyllä noin päin,et toivois sen tulevan..yleensä toivotaan pysyvän pois :LOL: ja toivon nopeaa tärppiä sullekki!

Maajussin morsian teillä piisaa sit pihahommia..mut toisaalta jos on sellanen ihminen niin siitä vaan nauttii...ainaki melkein aina :LOL: mä sain eilen kesäkukat hinattua veks,nyt on kivan näköstä...

no ei muuta tähän väliin...zemilöisiä kaikille!!! :wave:
 
Niin paljon ei ehdi pihaa laittaa kun haluaisi, mutta ehkä sitten joskus meinkin piha on kunnossa... :whistle: Toiveajatteluako? Kesäkukat nököttää pihalla edelleen, mutta itseasiassa ne on vielä ihan hyvässä hapessa jotta ilkeää vielä katella.

Marjapensaissa olen tässä aikaani viettänyt ja kohta pääsee niitä leikkelemään ja lannottamaan - onpahan ensi keväältä pois sekín homma. Vähän himottaisi nuo puutarhaliikkeiden poistot... parempi ettei mene kurkistelemaan, tiedä taas mitä tarttuu mukaan.

No, turha on mistään vauvoista haaveilla, kun ukko käy taas vaan nukkumassa kotona. Niin ja syömässä... :/ Tuntuu, että koko ajan on joku kiireinen työaika menossa :( mutta niin kai se on muillakin, että aina sitä työtä ja tekemistä riittäisi. Toiset vaan ehkä paremmin osaa pitää vapaata... mein isännälle vapaa on vieras käsite :|

Mutta nyt työmiehille ruokaa pöytään - se on moro :wave:
 
Heipsan päppä sä kyselit nuista clomeista,ja sen verran voin asiaa valaista kun meillä on tuo esikoinen clomilapsi,niin koita vaatia niitä ultria.Clomeissa on riski että tulee hyperstimulaatio,googleta vaikka tuo sana,niin saat enempi tietoa. Ite söin sitä 3 tbl/vrk eli suurimmalla annoksella ja vasta sitten sain vasteen,eli sopivan kokoisia munasoluja :) Joillekkin tulee erilaisia oireita,mulla oli niitä kuumia aaltoja,jotka oli tooooosi mukavia varsinkin öisin :) hikee pukkas niin pirusti. ja sitten joitain vatsan nippaisuja. Mut ei sen kummempaa kyl. Joillekkin ei sit taas tuu yhtikäs mitään oireita :)
Näin yleisesti sanoisin että clomeilla on ollu ainakin mun tuttavapiirissä tosi hyvä onnistumisprosentti,meinaan että 4 naisella + minä on saatu vauva alulle viimestään 6kk sisällä :) Jotenka paljon tärppionnea jatkoon! :)

Ja minäkin kuulun kai sitten näihin kesäpuolen haaveilijoihin mutta kirjoittelen tuolla muissa pinoissa,kun tulee muuten liikaa hallittavaa ja en sit suoriudu "purkutöistä" :LOL: jotenka tein tämmösen pienen vierailun tänne... :)
 
Eipä tosiaan taida olla parhaat ajat esittää vauvahaaveita maajusseille.. Niin ainakin luulin.. meillä mies myös kaiket päivät pellolla, mutta ymmärtäähän sen. Meillä vauvahaaveista puhuttiin ensimmäisen kerran puoli vuotta sitten ja kerran sen jälkeen keväällä. Mies tarvi aikaa miettiä enkä itsekään heti olis ollu valmis. Päätin että kerrankin pidän suuren suuni kiinni enkä ala ahdistelemaan ja hyvin se menikin. Yhtenä päivänä mies tuli istumaan viereen ja sanoi että on nyt tosissaan miettinyt että mitäs jos meillekin alettais tekemään lapsia kun tuntuis nyt hyvältä. Hymy korviin ja pillerit nurkkaan. Sopivasti viimeinen laatta lopussa joten kai taidan jatkossa seurailla tämän viestiketjun tapahtumia :) Onnea muillekin ja kärsivällisyyttä sekä aikaa miehelle, se on odotuksen arvoista!!
 
Loppukuusta,30 tai 31 päivä meen lääkärille saan kuurin.

Vielä vähä avoinna et meenko tk:hon,mieslääkärille vai gynelle naiselle...

Ku haluisin sisätutkimuksen samalla,mutta sitä en h aluis teettää

mieslääkärillä... :ashamed:

Noo,sen näkee sit.

Molempiin on aika varattuna... :ashamed: .... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnurainen:
Loppukuusta,30 tai 31 päivä meen lääkärille saan kuurin.

Vielä vähä avoinna et meenko tk:hon,mieslääkärille vai gynelle naiselle...

Ku haluisin sisätutkimuksen samalla,mutta sitä en h aluis teettää

mieslääkärillä... :ashamed:

Noo,sen näkee sit.

Molempiin on aika varattuna... :ashamed: .... :LOL:

Itse olen käynyt lähes aina miesgynellä ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen. Naiset ovat paljon kovakouraisempia ja tylympiä, kuin mitä nuo miehet ovat olleet...

Siirryn nyt "virallisesti" tälle puolen taustaileen tuolta kevät vauvan haaveilijoista. Kp 32, tädistä ei merkkiäkään ja tänään aamulla tuli selvä nega..
 
Juu mullaki tuli kirkastakin kirkkaampi nega, kp 39 menossa :x Voishan tänne alkaa pikkuhiljaa omaa listaa kokoamaan ketä täällä on?!

Laitan tähän omani, voitte lisätä copypastella omanne. Ellei se Red Dragon sitten jossain vaiheessa pompsahda tänne listan kanssa =)

Diarmuid - kp 39/30-35 - yk2.
 
Kaa
Torstai 23.8.2007

Diarmuid........kp 39/30-35.........yk2.................??
Hilbert............kp 32/?.................yk1................2. haaveissa
Kaa...............kp 18/28................yk1.................esikoinen haaveissa

 
Torstai 23.8.2007

Diarmuid........kp 39/30-35.........yk2.................??
Hilbert............kp 32/?.................yk1................2. haaveissa
Kaa...............kp 18/28................yk1.................esikoinen haaveissa
Bayan Fare.....kp 32/32-?............yk 8................1. haaveissa
 
Mä oon kerran käyny miesgynellä, ja todella hyvin mielin lähin pois sieltä. Aivan ihana gyne, sanoisin. :D Kauheesti sitä jännitin että huh kamala ku mies gyne, mutta seuraavallakin kerralla tahdon mennä miesgynelle. :) Ei mulla kyllä pahaa sanottavaa naisistakaan... Se mies otti niin hyvin huomioon ja puhu miellyttävään sävyyn ja selvästi.
 
Hilbertille ja Bayan Farelle piti sanomani,että toi mies lääkäri on siis mun omalääkäri tos terveyskeskuksessa.Ei siis mikään gyne.
Ja emmä kyllä tiijä vaikka se oiskin ihan alapään ammattilainen ( :LOL: )
ni haluisinko miehelle silti...
Noo.Katotaan nyt.
Mua ärsyttää ihan hirveesti kun on ollu usein huono olo ja vallan oksettanu.Että tottakai raskausoire...Sitä nyt ei voi kuvitella kun meinaa laatta lentää.Ja suussa on kumma maku...Ei siis semmonen metallin maku,niinku tota esikoista oottaessa,mutta outo maku kuiteski.
Ja sit kuitenki voin olla täysin varma että noi ei johdu raskaudesta.
Tai sit mä oon TOSI hyvä kuvitteleen että suussa maistuu kummalle ja oksennuttaa...Emmä kyllä enää yhtään ihmettelis sitäkään...
:headwall:
Murh... :/
 

Diarmuid........kp 39/30-35.........yk2.................??
Hilbert............kp 32/?.................yk1................2. haaveissa
Kaa...............kp 18/28................yk1.................esikoinen haaveissa
Bayan Fare.....kp 32/32-?............yk 8................1. haaveissa
Ninnurainen....kp??/??..................yk?................kakkonen toivomuslistalla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnurainen:
Hilbertille ja Bayan Farelle piti sanomani,että toi mies lääkäri on siis mun omalääkäri tos terveyskeskuksessa.Ei siis mikään gyne.
Ja emmä kyllä tiijä vaikka se oiskin ihan alapään ammattilainen ( :LOL: )
ni haluisinko miehelle silti...

Murh... :/

Tuli mieleen tuosta, kun joskus vähän alta parikymppisenä tuli elämäni ensimmäistä kertaa (ja toistaiseksi viimeistä...) hiivatulehdus ja menin sittä terkkariin, niin arvakkaas, iskikö pieni paniikki, kun mut kutsui silloin sellainen varmaan just valmistunut nuori mieslääkäri! Olin pikkasen :ashamed: Vaikka työtänsähän ne vain tekee...
Nykyään kyllä gynen haluan mieluummin miehenä..
 
Diarmuid...........kp 40/30-35.........yk2.................esikoinen haaveissa
Hilbert..............kp 33/?...............yk1................2. haaveissa
Kaa.................kp 19/28..............yk1.................esikoinen haaveissa
Bayan Fare.......kp 33/32-?...........yk 8................1. haaveissa
Ninnurainen.......kp??/??................yk?................2. toivomuslistalla
 
Soittelin eilen neuvolaan, kun vähän on semmonen olo että pitäis tehdä jotakin, kun kierto venyy niin pitkäksi. Täällä on puhuttu jostain clomeista -ei hajuakaan mitä ovat, joten kertokaa :x :LOL: Ajattelin vielä odottaa viikonlopun yli, jos täti tuleekin...jos ei niin sitten lääkäriin.
 
Ilmoittautuu varovasti mukaan :whistle: Heinäkuisen km: n jälkeen tutkitaan vielä oikean munasarjan kystalöydöstä, josta kontrolli 6. syyskuuta. Tuosta kysta-jutusta olen hieman ymmälläni eli kaikki kokemukset tervetulleita :)
Sitä viimeistä lupaa lekurilta siis odottelen jotta saadaan unohtaa tuo välineurheilu ;)
 
Perjantai 24.8.07
Diarmuid...........kp 40/30-35.........yk2.................esikoinen haaveissa
Hilbert............ kp 33/?................yk1................2. haaveissa
Kaa.................kp 19/28..............yk1................esikoinen haaveissa
Bayan Fare.....kp 33/32-?...........yk 8...............1. haaveissa
Ninnurainen....kp??/??................yk?................2. toivomuslistalla
Caffee81.........kp 15/28..............yk6...............2.toiveissa

Lisäsin itseni tohon listaan, kun eipä tuota kevätvauvaa taideta ukon kanssa saada aikaiseksi :/
 
Kaa kiitos linkistä!

Diarmuid...........kp 41/30-35.........yk2.................esik. haaveissa
Hilbert............ kp 34/?................yk1................2. haaveissa
Kaa.................kp 20/28..............yk1................esik. haaveissa
Bayan Fare.....kp 34/32-?...........yk 8...............1. haaveissa
Ninnurainen....kp??/??................yk?................2. toivomuslistalla
Caffee81.........kp 16/28..............yk6...............2.toiveissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diarmuid:
Minä elän jänniä (piinaavia) hetkiä kun menkkoja ei näy, testi odottaa kaapissa... :heart: Muita piinailijoita?
Minäkin alan tässä ketjussa paremmin kirjotteleen jos ei ens viikon jälkeen ala kuulumaan menkkoja, kuumeillaan siis kolmatta ja kesäkuussa alko yritys =)

 

Yhteistyössä