***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Heippa! :wave:
Paljon onnea haamusta sinuhelle :flower: :flower: :flower:
Upeaa! Pitkästä aikaa onnistumisen uutisia. onkin ollut kurjan kauan nega/täti jaksoa täällä. nyt siis muut perässä.
Plussatuulia siis kyllilästäkin :) ++++++++++++:whistle:

Täällä ei sen kummoisimpia. viikonloppu mennyt taas pihan kimpussa. Tehty pihakivitystä. Rankkaa hommaa, mut voi pojat tulloo uppee!!!!! :)

Mun vihlomiset ja juilimiset on menneet pois. päätä ei enää särje, eikä oo pahoja oloja. Olo on ollut hyvin neutraali. koko viikon oviksen aikoihin oli tosi kipee vatsa ja pää. Näppylöitä olmestyi kasvoihin ja muuta mukavaa. ja sit ne tunnetilan ailahtelut, voi jessus. Vieläkin tosin ottanut herkästi kierrosta ja itku tulee samoin tein jos vaan annan tulla.
Taitaa olla kylläkin työstressiä, ja sen purkamista ukkoon, mikä tietenkin lisää parisuhteen ihanuutta, eli referaattina: meillä riidellään paljon.

Onko muilla oviksen aikoihin koko viikon pahaa oloa?
Nyt siis kp 20 olo hyvin neutraali.
Illanjatkoja =)
 
Heippa! Varovaisesti myös minä liityn tänne teidän seuraanne. Olen kolmen lapsen äiti. nuorimainen on koht 6v ja nyt on taas iskenyt vauva kuume. Viikko sitten jätin pillerit pois joten saapi nähdä kuinka kauan tässä kuumeillaan.
 
Tervetuloa uudet haaveilijat!

Tuli käytyä rivitanssi tunnilla ja tanssittiin Lauri Tähkän kappaleeseen yksi tanssi,oli hauskaa :LOL:

Red Dragon: Tuolla listalla lukee mun sairaalan perässä "synnäri", jonka voi poistaa kun se vaa tarkottaa sitä synnytys sairaalaa... ;)

Tänään onki sitte nippaillu vasemmalta ja oikeelta mahasta,eli irtoamassa on :p ....tietää ukolle töitä kun tulee iltavuorosta :LOL:

+++++++++++++++ :whistle: kaikille!
 
Mutta luulisin , että pääsen toisella koneella katsomaan :D .töissä ei voi katsoa, kun ihmettelevät sivuhistoriaa ja en halua paljastua :D .
Oikein hyvää yötä ja kauniita pikkuvauvelien unikuvia :heart:


Heippa taas ja huomiseen! :heart: , :wave:
 
Moikkis!

Onnea Sinuhelle haamusta, ihana kuulla plussauutisia pitkästä aikaa! Meneekö sulla laskettu aika kesäkuun puolelle? Joko sellanen ketju on perustettu? Olis niin iiiihanaa päästä myös sinne! :D

Mutta... Aika hiljasta taitaa olla sen suhteen. Ollaan nimittäin miehen kanssa mökötetty ja vietetty selibaattia tässä jo yli viikko! Ihan tyhmästä asiasta, en viitti ees kertoa mistä. :headwall: Joten jos en pyhästä hengestä oo tullu raskaaksi, niin tuskin on mitään asiaa kesävauvelia odottaviin...

Oon tikutellut ovista kp. 13 lähtien, koska halusin varmuuden siihen mitä oon epäillyt, et mun ovis on tosi myöhään ja luteaalivaihe liian lyhyt raskaaksi tuloon. Mutta plussaa en oo tikkuun saanut. ilmeisesti ovis on ollut aiemmin, tai sit ei ollenkaan tässä kierrossa. Nyt on alkanut näkymään haaleita viivoja, jotka vahvistuu päivä päivältä. Mutta selvästi negatiivisia. Mitäs se sit tarkottaa, kun on jo kp. 19/24? Että mulla on ovis vielä tulossa, vaikka tätiä tässä jo odottelen saapuvaksi? En tajuu...

Synnärigalluppiin: TAYS
 
Älä ota Red pois sitä listaa, mä ainaki sain sen auki. Takkuilu ei pitäis kyl johtua wordista tai adobereaderista, koska se on ihan normi html-sivu. Mitä selaimia teillä on? Siittä saattas johtua jos ei aukee? Mulla on uusin explorer ja sillä ainaki lähtee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Älä ota Red pois sitä listaa, mä ainaki sain sen auki. Takkuilu ei pitäis kyl johtua wordista tai adobereaderista, koska se on ihan normi html-sivu. Mitä selaimia teillä on? Siittä saattas johtua jos ei aukee? Mulla on uusin explorer ja sillä ainaki lähtee.
mie vaihoin html-sivuksi. oli eka word-tiedostona netissä..
Ajattelin, et jos ois noin selvempi
 
Noniin, näkyy meidänkin koneella lista. Selvältä ja siistiltä näyttää =)

Tänne ei ole täti saapunut. Huomenna jos testit tulee niin testaan. Kierto niin pitkällä ja pelottaa että testi nega. Mä oon 100 varmasti viimeinen listalla joka roikkuu yksinään, kun ei plussaa tule :ashamed:

Plussatuulia muille :D
 
Semmonen korjaus synnytyspaikkaan, että se on Oulaskangas. :)
Voi ku pääsiski synnyttään..

Täälä ei oikeestaan mitään uutta. Pierettää :ashamed: , on flunssa vielä (menossa jo pois), nännit tosi kipeet (ei rinnat muuten), nippailee tuosta alamahan oikealta puolelta, pikkusen myös vasemmalta joskus mutta huomattavasti vähemmän. Alamahalla pieniä tuntemuksia. Lämmöt ihan ok, ei huiman korkeat mutta vähän kohonneet kuitenki. Pari viikkoo ku jaksais oottaa vielä... Huomen aamulla progesteronin mittaukseen..
 
Ja omaa napaa viel: Ihanan lyhet menkat oli.. Täytyy sanoo..
Sunnuntaina oli jo ohi! Eli oikeastaan vain 4 päivää kestivät.. Vain eilen aamusta vähä ns. tiputteli.. Mutta ei muuta. Onnex kierto on ns. normalisoitunut eli ei vuoda montaa viikkoa =).

Mutta nyt nukkuu, että jaksan herätä aamulla kouluun!

Ps. nuo sivut on vain miun harjoittelujuttuja.. Joten sivujen ulkonäkö tulee muuttuu.. Kunhan itsellä on aikaa..
 
Nyt minäkin pääsin tuon uuden linkin kautta;=), kiitos paljon kauniista sivustosta dragon! :heart: , :flower:

Kiva nähdä sivuilla heti aamusta pienten vauvojen kuvia =)

Heippa nyt ihanaa maanantaipvää kaikille ja töihin taas polkien :D

Plussakimppuja viskoilen vielä lopuksi ottakaahan kiinni!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Heippa =) , :wave:
 
pikkumyy: Mie otan jo valmiix kiinni :wave:

Kylläpäs oli ihana yö.. Vähä yli tunti ennen kellon soittoa alkoi vessassa ramppaaminen.. Mikähän mun mahan on tehnyt sekaisin. Uskaltaakohan sitä kouluunkaan lähteä.. Tuntuu, että kohta on taas lähettävä..

Tänään pitäis käyttää auto uusintakatsastuksessa, ku jäi päästöisä kii..
Sitä ku ajetaan korotettuun suojatiehen, vaik kui hiljaa, ja osut sit siihen ja pakoputki vuotaa.. Ja viel edellisenä päivänä katsastuksesta.. :headwall:

Jospa se tänään sit menis läpi..
 

Yhteistyössä