***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

auttakaa nyt minuu!! eli perjantaina sais positiivisen tuloksen ovulaatiotestiin, tänään tein uuden testin ku ovislimaa tulee vähän vieläkin ja sekin testi oli positiivinen.. eli millon se mun onulaatio nyt on? oliko jo viikonloppuna vai onko vasta tulossa? ärsyttää jos se on nyt vasta tulossa ku ei voida pupuilla vasta ku perjantaina seuraavan kerran.. :'( .. kiitos jos joku osais mulle vastata..
 
Kiitos taas onnitteluista!

Pitihän se tänään testata uudelleen, ja paljon selkeämpi tulos kuin eilen. Hui miten nopeasti nyt näyttää tärpänneen, kun esikkoa pakerrettiin 18kk. Tämä tulis sitten 3 kk:n yrityksen jälkeen! Toivottavasti kaikki menee hyvin. Testasin aikaseen, eli heti kun menkkojen olis pitänyt alkaa, noin 2 vrk:n sisällä. Halusin tietää, ettei mene jännittäessä että alkaako vaiko ei. No, nyt sit jännitän etteivät ala ja tule varhainen km...Aina löytyy uutta jännättävää! Testasin erittäin herkillä testeillä---

Syksyinen haave, testaa nyt ihmeessä! Torstaistahan on jo valovuosi aikaa. Minä en ottanut mitään selvää noista kn tutkimuksista, musta siinä ei tapahtunu mitään muutoksia missään vaiheessa..?

Minun on kyllä varovaisesti suositeltava tuota greippimehua; viime kierrossa join lasillisen joka päivä ja näyttäs tärpänneen
 
Onnea nyt oikeen kunnolla Sinuhe :heart: !
syksyinen haave: mulla on kp 33 ja viimeks eilen tein testin. On se niin epäreilua et joillakin kierto 24-26 päivää niin meillä sit venyy piiitkäks, koita nyt sitten tässä jotenkin yrittää raskautua. Mulla oli vielä niin epämääräset limat tuossa kp 16 eli voi olla ettei ollutkaan ovis. Viime kuussa oli kp 20-21 ja menkat alko kp 38. Eli jos se ovis olis niin kyl ne nyt olis menkkojen pitänyt alkaa... Voi vitsi... :$
Ja dragon, tuo uusi lista on kyl ihana :flower:
 
Tein taas ovistestin ja nyt tuli tummin viiva koskaan. Ehkä jo samanvahvuinen kuin kontrolliviiva, mutta paljon ohuempi. Onkohan se ees positiivinen? Ja tästäkö menee vielä 24-48 tuntia ovulaatioon? Sit se olis niinku kp. 21-22/24! Tiesin että mulla on lyhyt luteaalivaihe, mutta että noin lyhyt?!?!? :headwall:
 
Kattokaas oon niin innoissani, että tavallisesti-taustailija kirjottelee nyt sitten enemmäkin--

Lumi-Marja, entäpä jos olisitkin raskaana?? Mulla tuli myös ruskeaa limaa tuossa kp 23-25, ihan vähän. Ja esikolta tuli huomattavasti enemmänkin, ihan että piti pikkuhousun suojaa pitää. Pelkäsin sillon ihan hirveesti, että tulee kesken
 
Heissan!
Ovistesti näytti just plussaa, eilen miinusta vielä. Nyt ukko matkoilla ke-iltaan asti, ja eilen pöllyteltiin lakanoita illalla. Mitä mieltä olette, onko mitään mahiksia tulla raskaaksi? Onkohan vielä ke-iltana mitään järkeä yrittää?
Hitsi kun harmittaa miehen työmatka just nyt!
 
Onpas täällä nyt ovistesti kysymyksiä! :D En eikävä kyllä osaa auttaa, kun oon itekin niiden kanssa ihan pihalla. Ekaa kiertoa tikuttelen. Mutta jos sulla Diodium nyt näyttää plussaa, niin siitähän menee 24-48 tuntia ovikseen. Ja siittiöt elää ainakin 3 päivää niin, eiköhän tolla ajotuksella vois tärpätäkin. Ja asiahan varmistuu kellistämällä ukko vielä keskiviikkona heti kun tulee matkoilta! ;) Hedelmöittyminenhän voi tapahtua vielä 24 tuntia oviksestakin. Joten torstaihin asti vois kai olla sauma?
 
Pixie mä vähän luulen et sulla on kierto nyt pidempi.. ei se noin lyhyt voi olla..

mä yritin testata ovista mut noilla testeillä ei ainakaa tuu mitää :headwall: muutamana päivänä tuli haamu mut nyt ei ees sitä.. mitä ihmettä? mä kyl masennun ihan kokonaan jos en saa ovista ees bongattua :'( tuntuu et mahollisuudet on muutenki niin pienet raskautumiseen ja sit viel kaikki mahdolliset sairaudet :headwall: :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diodium:
Heissan!
Ovistesti näytti just plussaa, eilen miinusta vielä. Nyt ukko matkoilla ke-iltaan asti, ja eilen pöllyteltiin lakanoita illalla. Mitä mieltä olette, onko mitään mahiksia tulla raskaaksi? Onkohan vielä ke-iltana mitään järkeä yrittää?
Hitsi kun harmittaa miehen työmatka just nyt!
Uskoisin että on mahiksia ja ke-iltana kannattaa vielä yrittää. Eihän siinä mitään ainakaan menetä. :)


(.) Voikohan ovis olla oikeesti niin pian ovisplussasta ku luulen itelläni olleen. Eli kun ti päivällä tuli ovisplussa ja illalla havaitsin limat, veikkaan että se ovis oli sillon illalla tai sit yöllä. Tiistaina nippailiki. Keskiviikkona oli ihan kuivaa taas. Tai no voi varmaan ku mä oon melko varma että se oli just sillon..
 
Kiitti nea! Joo, kyllä se positiivinen mustakin on. On niin tumma viiva. En oikein tiiä mitä nyt ajattelisin tästä asiasta... No varmistu ainakin toi mitä oon epäillyt ja voin mennä lääkärille juttelemaan siitä. :'(
 
Suikale: Älä masennu, jos sun ovis vain onkin eri kohdassa kuin luulet? Mulla on käytössä sellainen digimittari, se on kyllä ihanan selkeä. Ei siis anna mitään haamuja, vaan selkeän hymynaaman jos on ovis ja pelkän ympyrän jos ei ole. Tsemppiä, kyllä sä sen oviksen vielä bongaat! :hug:

Kiitos Pixie, kellistän ukon tosiaan heti keskiviikkona kun tulee, täytyy nyt toivoa että siihen asti on vielä saumaa. Ylipäätään olen aika onnellinen kun bongasin oviksen, mulla oli jotenkin pelko ettei ole koko ovulaatiota. Ja tämä on vasta meidän eka yritys, joten täytyy iloita pelkästä ovisplussastakin. =)
 
sulla varmaan vaan venähtää nyt kierto pitemmäks. hienoa että sait sen positiivisen tuloksen, eiks niin? itse oon vähän huolissani että viikonlopun pupuilut meni hukkaan jos se ovis on vasta tällä viikolla.. ihmettelen vaan sitä perjantain positiivista tulosta.. vai jääkö se ovulaatio hormoni koholle oviksen jälkeen ja siks näyttää plussaa vieläki..?
 
että onko teillä yleensä vaan 1 päivä tota ovulaatio liman tuloa? mulla alko liman tulo jo viime viikon tiistaina ja tänäänki tuli vähän :( .. tosin lauantai ja sunnuntai oli limatonta aikaa.. taidan olla vähän outo :snotty:
 
Enpä tiedä, tää kierto menee ihan saman kaavan mukaan kuin edellisetkin. Lämmötkin kohos eilen ja hikoilen ja palelen vuorotellen. Viime kierrossa seuraavana päivänä siitä täti saapui. Sillon en tikutellut ovista ja luulin tuntemuksia kiinnittymiseksi enkä sentään ovulaatioksi!

Nea, kai se on ihan normaalia, et tota ovislimaa tulee monta päivää. Ovis oletetaan olevan sinä päivänä kun sitä tulee eniten. Jos niitä päiviä on monta niin sit se olis viimeisin niistä. Jos oikein muistan.
 
:'( Päivitystä, kp 1/28-32 ja yk18.

Minä, sohva, suklaalevy, pakettinenäliinoja ja viltti korvilla. Just nyt ei muuta jaksa. Enää en usko oireisiin, en sitten niin minkäänlaisiin. PMS on nähtävästi mun kaiken oireilun takana. Ainut mihin luoten enää plussauksen suhteen, on kaksi vahvaa viivaa r-testissä. Viikon päästä varmaan jo jaksaa ajatella paremmin uutta yritystä, mutta nyt... :'(

Muille toivon paljon plussa ja tärppionnea :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
:'( Päivitystä, kp 1/28-32 ja yk18.

Minä, sohva, suklaalevy, pakettinenäliinoja ja viltti korvilla. Just nyt ei muuta jaksa. Enää en usko oireisiin, en sitten niin minkäänlaisiin. PMS on nähtävästi mun kaiken oireilun takana. Ainut mihin luoten enää plussauksen suhteen, on kaksi vahvaa viivaa r-testissä. Viikon päästä varmaan jo jaksaa ajatella paremmin uutta yritystä, mutta nyt... :'(

Muille toivon paljon plussa ja tärppionnea :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart:

Pahoittelut tädistä :hug: :hug:

Tiedot on päivitetty!
 
Lumi-Marja voima :hug: tädistä.. toi on syvältä..

onko kukaan tilannu verkkoapteekista testejä tai jotai? mä tilasin viime tiistaina ja keskiviikkona tuli sähköposti et ne on lähetetty mut eipä vieläkään näy testejä.. onpas hauskaa.. huomenna on vika aconin testi mistä en oo kyl oikei pitäny.. mua "pelottaa" ja vaivaa mieltä se pcos.. netissä on hyviä ja huonoja kertomuksia siitä.. ja senpä takia haluisin testailla tota ovista mut ku ei ne testit tuu :headwall:
 
Minäkin ostin taas 2 uutta purkkia valion greiipimehua :p , se on kyllä aika karseen makuista, kuten nuo muutkin greippimehut, mutta pakko sitä on koko ajan olla kaapissa =)

Miun päätä särki vähän vielä tänäänkin, tosi outoa! :|

Mutta nyt muihin pinoihin lukemaan päivän lukuannokset :D

Heippsan taas!

ja kiva kun olette pongailleet oviksia, minäkin olin niin iloinen kun kun oman sain pe siihen digitaalimittariin :heart:

Nyt sitä saakin vähän levätä sänkyhommista :D

Heippsan! =) , :wave:
 
Kivaa lueskella teidän juttujanne,samassa oppii aina hieman lisää joistakin asioista.
:)
Kiitos red dragonille linkeistä
joista löytyy noita testejä,ois kuitenkin vielä kysymys ennenkuin menen tilaamaan mitään :/

Kumpi on herkempi testi se joka näyttää 10 tarkuudella vai se joka näyttää 25 tarkkuudella jotain niitä kirjaimia perässä ????mlchgm?????????

En tiiä yhtään kumpi on siis herkempi eli voi testata jo heti kun menkat pitäs tulla :|

Joten auttakee mua tietävämmät ihmiset Kiitos!! :flower: :flower:
 

Yhteistyössä