***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Hassua kun tein ovistestin äsken ihan mielenkiinnosta, niin taas näytti kahta viivaa. Testasin ovistikulla joskus kierron alkupuolella ja sillonki oli kahta viivaa tikussa, mikähän tässä nyt on?! :eek: Onko mulla ovista ollenkaan...-toissailtana kyllä tuli semmoset limat illalla ennen nukkumaan menoa pöksyyn että huh :D
 
Venla:
Kuuluuko toi raskausoireisiin, että unet on muuttunu omituisiks?
No en mä usko, että yksikään lääkäri asiaa vahvistaisi, mutta mulla kävi ainakin niin viime raskaudessa. :LOL: Aika vaikee noin niinkuin tieteellisesti todistaa :D Mutta voi kauheeta, millasia unia voi ihminen nähdä! SItä oiretta ei muuten ollut viime kuussa... Hmm... Olisko sittenkin tärpännyt... :D
 
Lady Di: Voihan yhdessä kierrossa olla kaks ovistakin. Olen elävä todiste siitä, että on mahdollista. Siis kaksonen :) Onkos teillä suvussa paljon kaksosia? Saattaa olla perinnöllistä.

Muokkaus: Eiku hei, sullahan on päivät jo pitkällä. Olisitkohan...? Millon aiot tehdä raskaustestin? Plussatuulia! :heart: :heart: :heart:
 
joo aamupissasta! tein jokaaamu, eli oikeastaan aamuyöllä ja sen jälkeentakasin nukkumaan, mutta oli se hieno, kun se on sellainen sarvi mikätäyttyy, munasolun kuva ilmestyy siihen kun ovis*hehkuttelee*

Ja arvatkaasmuut, en ole nukkunut päikkäreitä!,Olen tosi pirteä ollut, voikun kiva! =)

Nyt vaan yritän olla tuntematta mitään tuntemuksia*salaa vaan tarkkailen ihteäni koko ajan*..*iso hymy* :kieh:

En halluu nyt tässä kierrossa pettyä, joten kivaahan tää jännäilykin on kunhan ei kovin montaa kuukautta kestäis :heart:

Sitten tuntee varmaan itsensä orvoksi, kun kaikki uudet ihmiset siellä odottajien puolella, ja sinnehän me kaikki mennään, eikö? :D

Suikale, sinun ovis on varmaan vasta tuloillaan,kun sinulla kiertokin oli viimeksi sen verran pitkä :heart:

Heippatiheissan kaikille! =) , :wave:
 
Pixie: ei paljon, mutta se olisi mahdollista täysin. Mummollani on kaksoissisar, ja pikkusiskollani olisi kaksonen, mutta se ei koskaan kehittynyt. Vasta aikuisiällä havaittiin outo patti hänellä kehossa josta sitten löytyi todisteita kehittymässä olleesta kaksosesta...Mä en tiennykkään että voi olla kaks ovista! =) Kaksoset eivät olisikaan hassumpaa :heart: :heart:
 
No ei huonompi juttu jos ovulois kaks kertaa kuussa! Sehän tuplaa tärppimahdollisuuden! Sulla on kyllä päiviä jo niin paljon kasassa, että kävis mielessä toinen asia mitä se ovistesti voi näyttää... Millon aiot testata? Siis raskaustestillä?
 
aurinkoenergiaa, mulla tuli kans tänään tosi kipeäksi tuo alamaha, vihlonnan tapasta kipua. Hommailtiin, ei voitu sitte loppuun asti ku sattu niin paljo. Kyllä meinas itku päästä siitä kivusta. Istumasta ei tahtonu päästä ylös ku vihlo sillon niin lujaa. Tuli tossa 5 maissa. Nyt alkaa helpottaa, pääsen toolista ylös aika normaalisti, mut vähän vielä tuntuu kuitenki. Ja mullaki oli ovis n. viikko sitte! Semmonen 5-6 päivää sitte.

Toivotaan että molemmilla ois hyvä merkki tuo kipu. :) Pietään peukut pystysä!
 
No tuota...hehe...mä testasin äsken kyllä raskaustestilläkin mutta yks viiva siinä oli vain :| Kierto on niin sekasi että ajattelin tehä molemmat. En kyllä odottanut kahta viivaa...
Kyllä, tärppimahikset on tietty tuplat! Jee! :heart:
 
:LOL: Ihana tietää, etten oo ainoa kärsimätön täällä! Mäkin suunnittelen tässä jo raskaustestin tekoa kun päiviä on kasassa hurjat 20 ja pupuiltuakin on tullut tässä kierrossa peräti kaks kertaa :LOL: Sulla noita päiviä on kasassa sentään puolet enemmän. Nyt vaan äkkiä peittoja heiluttelemaan jos se oli vaikka se toinen ovis!
 
Dragon, jos viitsit siihen huomiseen päivityksen laittaa mulle 1/30-35 ja yk 12. Pettynyt en oo koskaan tiesin menkkoja odottaa kun tuo mies ollut koko kuun kauhea pihtari.
No nyt aattelin seurata Pikkumyyn esimerkkiä ja ostella valion greippimehua :D Ja sidon miehen sänkyyn kierron puolessavälissä :LOL:
 
Mulla alko sit mahatauti ja tais toi tätikin tulla kerrankin ajallaan... :headwall:

Älä Red Dragon vielä päivitä, yritän ajatella positiivisesti ettei se täti sieltä tule, vaan on jotain muuta vuotoa. TUSKIN mutta oli tosta esikostakin kaks kertaa "menkat". Ne oli ihan parin päivän vuodot.

Kyllä miä oon hölmö, mutkun ei mitään kunnon tätioireita oo ollu :'(

OTTAA IHAN TOSISSAAN PÄÄHÄN :(
 
Mä en tajuu enää mistään mitään.
Mähän testailin silloin kp 33 tienoilla mammaksin testeillä niitä outoja viivoja ja sen jälkeen täysin puhtaita negoja. Eiliset 2 testiä negoja tosin niin et just ja just tuli kuppiin liru pissaa.

Äsken tein ekasta aamupissassa (oli tajuton hätä) ja taas tuli haalean haalea viiva. Viiva tuli heti ruutuun.
Onko vaan aamupissa niin vahvaa et tulee noita turhia haaleita viivoja. Temppuileeko testit mun kanssa ihan tosissaan

Kokemuksia mammaksi.fi raskaustesteistä????
 
Onko normaalia, että tulee vaaleaa menkkavuotoa ja kn on ihan kiinni? Sitä siis tullu pyyhkiessä. Ja yleensä menkat alkaa rusehtavalla vuodolla. :ashamed:

Oviksen jälkeen toi kn on ollu koko ajan tollanen löllykkä, eikä missään vaiheessa sellanen kova taakse vetäytynyt kuin muissa kierroissa. OUTOA :headwall:
 
Kävin tänään muista syistä terkkarissa ja ottivat perusverenkuvan ja pissanäytteen. Samalla sanoi katsovansa myös mahdollista raskaushormoonia joka oli mulle ihan ok koska sitten ainakin olisin varma.. ..mutta sitten kun menin labraan niin näyte otettiinkin pissasta eikä verestä?? vaikka sanoin että oon just käyny pissalla sitä ennen joten ei siitä varmaan mitään näy.. Labrahoitaja tähän vaan että pissasta se otetaan eikä verestä?? onko mulla jääny taas joku ihme ajatus päähän että verestä olis varmempi?? kiukuttaa kun nyt en taaskaan luota tulokseen täydellisesti kuitenkaan..mrr..
 
Ois luullu että ois voinnu ottaa sen raskaushormonin verestä, kun ottivat muutenkin verikokeita. Olen ainakin siinä luulossa, että verikoe olisi varmempi kuin virtsanäyte, varsinkin jos olit käynny just vessassa. :hug:
 
en osaa kyllä tohon kn sanoa vielä mitään vaikka päivittäin omaani tarkkailenkin :ashamed: tuntuu että se elää omaa elämäänsä täysin ilman mitään logiikkaa.. nyt se on ollut kova mutta edessä ja takana vuorotellen, välissä ties missä ja menkat pitäis alkaa koska hyvänsä. Alkukierrossa oli levällään kun paraskin hymynaama mutta oletetun ovislimojen mentyä ollut kiinni.

Muistaakseni jollain tuli just kiinnittymiskipujen aikaan vaaleeta vuotoa ja se johti plussaan.. :saint: never know..
 
niinhän sitä luulis joo.. oli sellanen vanha täti ottamassa kokeita ja oli ihan v....neen oloinen ja sanoi että ton yhden testin tuloksen varmaan haluatkin jo tänään.. sanoin että mielellään ja voin vaan kuvitella kun soitan sinne niin se vielä onnittelee negatiivisesta tuloksesta..

Niin Venla-05 siitä sun kn:stä.. voihan se olla merkki vaikka mistä jos se on erilainen kun muissa kierroissa :) ite oon vasta seuraillu nyt ensimmäistä kiertoa joka siis kestäny 35pvä.
 
Tere! Poika on flunssassa & 39 kuumeessa :snotty: eli kotosalla ollaan ainakin tämä ja huominen. Kyllähän se meikkikselle passaa ;) . Mukavan rauhallista on ollut, paitsi nyt kyllä on meno vähän levotonta, kun kuumelääke alkoi vaikuttaa pojalla. Kuuluu huoneesta vähän väliä n-y-t- nyt!, kun hyppelee nimittäin sängystänsä säkkituoliin... Taitaa kohta sattua leukaan...
Red älä välitä, et ole yksin "tilanteessa, jossei tapahdu mitään". Täällä ollaan kuule lueskeltu (kateellisena ;) ) teidän oviksista sun muista, kun ittellä vain kp:t rullaa eteenpäin, eikä mitään tapahdu. No, täytyy toivoa, että noi terot oikeesti tasottais tän kierron, että tietäis vähän, missä kohtaa mennään. Niin, ja kaikille, joille täti on valitettavasti tullut :hug:
 
Heippa kaikille!

Red Dragon mulla on yrityskierto 2. Anteeks ku vaivaan. Ja huippuhienon listan olet tehny.

Pahoittelut kaikille, joilla mekat alkanu. On aina niin vaikeeta saada ittensä psyykattua uuteen kiertoon. No toisaalta se on aina uus mahdollisuus.

Sinuhelle onnittelut.

Täällä kans on niin tylsää ja aika ei mee millään eteenpäin. Olis jo viikonloppu niin pääsis edes sitä ovista bongailemaan. Jos sellanen edes vielä on tulossa. En oo ainakaan vielä ajatellu noita ovistestejä tehdä, ehkä ens kierrossa. Nyt ainaki mittailen vaan aamulämpöjä.

Tässä kierrossa en myöskään aio mitään oireita tutkailla. Viimeks mulla oli kaikki mahdolliset oireet ja olin jo ihan varma...mutta ei. Ilmeisesti tämä orastavasti käynnistyvä hormonitoiminta saa mut ihan sekasin. Tosiaan oli oletetusta oviksesta asti vatsan nippailuja ja päänsärkyä ja rinnat kipeet myös lopuks. Nyt yritän ottaa kuulisti koko homman ja odotella menkkoja rauhassa.

Paljon plussia toivon kaikille. Ja noi pihtailevat miehet... :headwall:
 
huomenta kaikille..

voima :hug: kaikille kelle täti tuli sittenkin..

täällä on tosi kipee olo ja huomenna pitäs mennä töihin.. huh.. mitenhän sitä jaksaa.. tuntuu et pää on täynnä räkää ja sattuu silmiin ja päähän.. ovistestissä taas vaan pienen pieni haamu.. tulis ne (ehkä) paremmat testit nyt.. sais ees aamupissasta sit ne tehä ennen töihin menoa.. toivottavasti se ovis ees tulee.. voiko flunssa vaikuttaa oviksen tuloon? siihen ku voi muutenki vaikuttaa vähän kaikki ilmeisesti..

plussatuulia kaikille :whistle:
 

Yhteistyössä