***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Oh rasittavaa, oon nyt 2 kertaa yrittänyt vastata ja aina se häipyy jonnekin taivaan tuuliin..Toivottavasti tällä kertaa onnistuisin!

Red Dragon: Täällä on aurinkoista, jotain 16 astetta, tuulista. Kiva syksyinen sää siis. Lontoo on kyllä mahtava kaupunki, tosin onhan täälläkin omat huonot puolensa. Kallista on, välimatkat ovat pitkät. :kieh:
Hyviä puolia on runsas kulttuuritarjonta, upeat nähtävyydet ja ylipäätään 24/24 elävä kaupunki, aina siis riittää tekemistä jos vain haluaa.
Kaupat on vähän heikkoja, siis tavallisest marketit, valikoima on oikeasti paljon pienempi kuin Suomessa, just siis vaikka maitotuotteissa. Hapanmaitotuotteita ei juurikaan ole, esim. kermaviiliä, ja kaikki jogurtit on tosi makeita. Tää kansahan on Euroopan toiseksi ylipainoisin, eikä ihme kun katsoo ihmisten ostoskoreja kaupassa: munkkeja, donitseja, sokerisia jogurtteja, valkoista leipää, täysrasvaisia juustoja (täällä ei juurikaan ole vähärasvaisia tuotteita) jne. Lisäksi täällä syödään ihan hillittömän paljon pikaruokaa. Meidänkin lähellä on ainakin 5 pikaruokapaikkaa...
Pixielle tsemppiä ovulaatioon ja peittojen pöllyttelyyn! :heart:
 
Nea: Ei ollut. Mutta tänään sentään sain "leveän" viivan. Tähän asti viivat on ollut niitä pelkkiä "reunoja" n. puolen millin levyisiä. Vaikka eilinen viivakin oli ihan kontrolliviivan tummuinen, mutta tosi ohut. Tänään viiva oli leveä, kontrolliviivan tummuinen ja siinä oli taas sellanen ohut reuna, joka oli vielä paljon tummempi. Vitsit kun viittisin laittaa kuvan. Mutta sun kuvauksen perusteella luulen, et tää oli ihan samanlainen ku sun viiva. Älähän huolestu :hug: :)

Thanks Diodium! ;)
 
mulla tosiaan viiva tummempi vaan reunasta.. muuten ehkä vähän haaleempi.. itse en saa laitettua kuvia, kamera p....ka..
ja voi vattu jos tämäki teksti häviää niin pää leviää..
mie oon kuule ihan varma pixu että sie olet raskaana ja ovistesti näyttää sen raskauden nyt sulle!! kyllä jännittää!! mulla ei oo enää nännit niin kipeet ku eilen :( tais johtua arkuus vaan viikonloppuisesta peiton heiluttelusta..
 
Voih, kunpa olisinkin raskaana! Mutta enpä usko, koska kohdunnnapukka on niiiin ovulaatiosasemissa, että on ihan ku kirjoissa. Ikinä en oo muuten sitä tollasena bongannut. Oon tosi innoissani, että löysin sen oviksen, vaikka se onkin näin myöhään. Nyt sentään voidaan pupuilla oikeaan aikaan! Jei! :D

No, sit nea mullakin on sellanen pco. Mikä se sitten ikinä onkaan?
 
nea mullehan gyne sanoi että mulla on pco maista järjestäytymistä munasarjoissa mutta muuten oli kaikki ok, eli ihan lievästi vaan pco:ta.. eikä mulla näytä jatkuvasti plussaa ovistesti.. sen täytyy olla ilmeisesti aika paha sitten jos näyttää jatkuvasti plussaa, mutta jos se sun viiva ei kokonaan ole yhtä tumma kun testiviiva niin jos se plussa on vasta tuloillaan.. niin ja pco:hon liittyy aika paljon ylipainoa vatsan seudulla, hirsutismia siis liikaa karvankasvua, menkkavuodot joko ihan hirveät että vuotaa vaikka viikon tai sittn menkkoja ei näy moneen kuukauteen yms.. mulla siis ei mitään muuta noista paitsi vaan sitä munasolujen järjestäytymistä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinuhe:
Vilinäiti: mammaksi testeissä lukee, ettei niillä "saa" mitata aamupissasta sitä pitoisuutta. Jotakin sille hormonille tapahtu yön aikana, jolloin sen voimakkuus on aamuisin heikoin!!!

Minut voi sit siirtää sinne kesäkuun plussanneisiin. Tarrasukkia on vauvalla nippu matkassa! Toivottavasti nyt tärppää usealla ja vaikka kaikilla, niin ei tarvii ihan itsekseen taustailla kesäkuisten odotuspinossa, heh.

Red D:lle iso kiitos päivittämisistä, ison homman olet ottanut ja aina vaan jaksat listaa päivitellä!
Sinut on siirretty plussanneisiin. :flower:
Mielelläni mie päivittelen!
 
suikale: mie luulen että ovis oli jo.. limat tuli ainakin.. ja toisaalta viime kierrossa en saanu testiin ollenkaan positiivista tulosta niin jospa se ei olis mulla.. ei mulla kyl karvaa ainakaan kasva liikaa, ylipainoa on mut se johtuu huonosta ruokailu rytmistä ja liian vähästä liikunnasta.. ja kiertokun on ollu nyt 3 kuukautta tarkalleen 29 päivää ja muutenki normaalia vuotoa eli ei mulla varmaan sitä oo.. maha on kyl kasvanu sikana parin vuoden aikana.. pitäs laihduttaa :( .. olen semmonen naukkailija että tykkään ottaa viikonloppuisin paljon olutta, en humalaan asti vaan pikku hiljaa tissutellen ja oluthan lihottaa todella paljon.. luulen että jos raskautuisin ja jättäisin alkoholin pois niin saattaisin vaikka laihtua raskauden aikana..

ja pixie: muistelenko väärin vai sanoiko papagena ennen plussaamistaan että oli saanut viikon positiivisen tuloksen ovistestiin..? jospa se on ihan normaalia että näyttää useemman päivän..
 
Eilen illalla oli semmoset pikaiset "peitonheilutukset" sen jälkeen kun ovistestissä oli taas ne kaks viivaa. Käytännössä tämä tapahtui siten että ukko makas sohvalla ja minä hyökkäsin päälle hop! :LOL: Hehe! Nyt pitäis jostain ostaa uus raskaustesti kun ei ole ainuttakaan jemmassa.
 
Sinuhe: Eiköhän Vilinäiti puhu raskaustesteistä, eikä ovulaatiotesteistä? Ovistestiä siis ei saa tehdä aamupissasta ja raskaustesti nimenomaan kannattaa tehdä siitä. Ainakin mammaksin testeissä.
-----------------

Ai! No mut sittenhän se on hyvä jos hää on saanut hailakan viivan testeillä!!!! Juu, eli raskaustesti hyvä ottaa aamupisusta, ja ovulaatiotestejä ei.
 
Anteeks nyt ällöjuttuni, mutta mun tulee valkkaria ihan hirveesti, holahtelee vaan. Pöksyt koko ajan märkänä. :x Näinä neljänä yrityskiertona oon kytännyt kaikkia oireita niin tarkaan, että muistaisin kyllä jos tällasta olis ollut aiemmin. Oon ihan varma etten oo ovuloinut aiemmin lainkaan. Ja kiertohan mulla lyheni 10 päivää heti kun alettiin yrittään! Olin sillon ihan varma, että jännitän niin paljon, että stressi saa sen kierron noin lyhyeksi. Eikä sellasessa kierrossa kyllä munasolukaan voi irrota... Jospa nyt olis tulossa sellanen vanha yli 30 päivän kierto, eikä tollanen lyhyt "stressikierto". En oo nyt kyllä stressannut yhtään, kun ei olla kunnolla ees yritetty. Jep. Sellasia minä täällä pohdiskelen. Tulis nyt se ukko kotiin niin kellistäisin sen samantien :p
 
Täällä ovis-jahti jatkuu ja negaa näyttää vielä. Viime kiertojen pituuksiin verraten pitääkin negaa olla (kp 39-50). Nyt ,kun olen kiertoni suhteen viisaampi, niin todennäköisesti ovis on kp 25-35 paikkeilla. Eka yk:t meni pieleen ,kun oletin omaavani jälkeen normaali pituisen kierron ja ihan laskurin mukaan vaan pupuiltiin. Nyt olen varannut ovistestejä kasapäin ,että saan sen oviksen kiinni. Limoja muistellen viime kierrossakin oli ovis vasta kp 30-35 tienoilla.
Joten tsemppiä ja uskoa kaikille tikutuksiin. Sekä pupuilu- intoa :D
 
moi :wave:

Ajattelin välillä kirjoitellakin.. olen lueskellut päivittäin, mutta en oo jaksanut kirjoittaa kun oma olo ollut ihan neutraali. Pientä huimausta oli vloppuna, mut ei siis muuta.
Piinaviikkoa elellään. Tissit on jotenkin painavat, mutta niin kai ne on mulla joka kierron lopussa. Nännit eivät ole arat, mitä joskus ovat olleet näinä aikoina. Mut eipä ollu viime kierrossakaan. Oon ottanu hiukka iisimmin tän kierron, kun petyin niin pahasti viimeksi.
suikaleelle muuten terkkuja :wave: Oon seurannu sun tilanteita ahkerasti.. vieläkin. Jospa sulla meni kierto jotenkin sekaisin viimeksi, niin se ovis oottelee sulla vielä.

Lumi-Marja hui.. kuulostaa todella jännittävältä. Veikkaan nyt plussaa!!!! Ja toivon tietnkin ++++++++++++ :whistle: sinne!

Vilinäiti vau!!!!!!!!! :flower: :flower: en oo ikinä saanu mitään väriä testiin testipuolelle, joten hieno homma!!!!

Red D :flower: kaunis kiitos sinulle sivusta ja kun jaksat sitä hoitaa :hug: Mun tuleva synnäri on PHKS. (kai se tuolleen lyhennettiin : Päijät-Hämeen keskussairaala).. Ja toivottavasti sinne asti joskus pääsisi..

Todella paljon plussaonnea!! ja :'( :hug: tädin yllättäneille.
Palataan. Onpas muuten palsta vilkastunut ;) :wave:
 
Tosi paljon kirjuuttaneet taas! :heart:
Nyt ei millään ehdi lukea kaikkea, lähden samantien tanssiharkkoihini! :heart:

Illalla ehkä käyn tai sitten huomenna ajan kanssa töiden jälkeen

Heippa ja kaikille plussaonnea ja plussien vahvistumisia!! :heart: + :heart:

Plussakimput vielä nuuuuuuuuuuui!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

:D :heart: :wave:
 
Täälläpäin hiljaiseloa, kun ei ole oikein ollut tietoutta tai taitoutta sanoa noihin teidän juttuihin mitään. Itsellä kun eka yritys menossa, niin tää on vaan yritystä ja jännäämistä. Ei siis sinänsä ole mitään mainittavan arvoista tapahtunut. Ja tosiaan ovulaation seuraamisesta tai raskaustesteistä kun ei ole kokemusta. Ihana oli lukea sinuhen plussasta! Liekö mulla nyt ovulaatio, koko illan on ollut uskomaton vihlova kipu oikealla puolella alavatsassa. Olin jo varma et umpisuoli, mutta ei kuumetta eikö okseta. Onko muilla tuntunut tältä?

Eilen puuhailtiin, toivottavasti häntäveikot kestää, nyt on kipu niin valtava, et vaikka hetki ehkä ois oikea niin makuukammarin puolelle ei tee mieli.
 

Yhteistyössä