***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Heido taas täältäkin!!!

Eipä ole tullut pariin päivään käytyä täällä ja nytpä siis olikin paaaljon luettavaa. Aluksi Onnea Sinuhe! Oliko sulla jotain oireita ennen plussaamista? Omat "oireet" hävinneet kuin tuhka tuuleen :whistle:

Seuraavaksi :hug: Lumi-Marjalle! Täti on tyhmä... tosi tyhmä.

Nyt sitä sitten taas kierto lähestyy loppuaan ja vaikken oirehdi mitenkään niin tietysti toivon plussaa. Tuntuu vaan jotenkin niin mahdottomalta. On niinku kiire testaamaan ettei täti ehdi ennen ja pilaa sitten kaiken. Ihan älytöntä, mutta jospa kuitenkin... :/

Taas iltavuoroa pukkaa eli täytyy kohta ruveta lähtemään. Mutta sellanen asia vielä, että Red Dragon, kiitos ihanasta taulukosta, todella mukava.

See u :wave:

 
Testasin kans eilen illalla , joo hyvä minä, negan. Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Minusta kyllä tuntuu, kun viime kierto oli melkein 40 päivää, ettei vielä ole tässä kierrossa ollut edes ovista. Mutta toivoa saa ja uskoa täytyy.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nelonen:
Testasin kans eilen illalla , joo hyvä minä, negan. Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Minusta kyllä tuntuu, kun viime kierto oli melkein 40 päivää, ettei vielä ole tässä kierrossa ollut edes ovista. Mutta toivoa saa ja uskoa täytyy.

Älähän nyt vielä. Kirjotinkin tänään tänne jo aiemmin et mulla tuli eilisten negojen jälkeen aamulla haalea viiva testiin ja heti. En kyllä vielä pompi riemusta, odottelen selkeää plussaa tai menkkoja.

 
Huomentapäivää!

Tein taas ovulaatiotestin ja se oli vahvasti positiivinen edelleen... Vielä paksumpi ja tummempi viiva kuin eilen ja kiertopäivä on 21/24! Taidan tehdä kohta raskaustestin jos uskallan.
 
Mietin kans, et miksi ihmeessä en voinut tehdä sitä testiä tänä aamuna, eilen illalla piti hosuilla :D Noo, sitä tulee tämmöseksi hassuksi sitten näitten kanssa.
Enpä ole vielä menettänyt toivoa juu, nyt pitää vaan odotella.
 
Tervehdys vaan kaikille!

Päivittäin olen käynyt lukemassa teidän muiden kuulumisia. Kuitenkaan en ole saanut aikaiseksi kommentoida mitään :headwall: Omatkin kuulumiset ovat melko tylsät, joten senkään vertaa ei ole ollut kirjoitettavaa :kieh:

Ajatukset eivät ole olleet viime aikoina kauheasti vauvan teossa, kun puuhaan tässä työpaikan vaihtoa ja suunnittelen häitä joulukuuksi :heart: Eli "onneksi" on ollut muuta puuhaa myös. Mieskin häippäsi jo toiselle paikkakunnalle töihin, ja nyt eletään tällaista etäsuhdetta. Ja tänään sitten on tuo ovis, niin meneepä sekin ihan hukkaan :headwall:

Että näin meillä :headwall:

Mutta jospa se syksyn mittaan lempiroihuaisi sopivasti viikonloppuun ajoittuneen oviksen aikoihin :heart: Toivossa on hyvä elää...

Kiva kuitenkin seurailla miten teillä muilla, joilla yritys on nyt hieman "aktiivisempaa"! Tsemppiä ja paljon plussa-onnea!
 
Pahoittelut tädin yllättäneille...

Meillä on peittoa pöllyytelty ihan kiitettävästi viikonlopun :p kun se ovis oli sopivasti sillon.
Nyt mulla karsee öklötys,piti ihan pakotaa ittesä syömään aamupalaa :x

Plussa tuulia!!


 
Nyt on tällä mammalla kuula kateissa. täti tuli ja lähti parin tunnin päästä. Iltaan mennessä oli tuhrun sekainen puneisempi vuoto loppunut ja tänään ei enää mitään?? Yleensä vuodan reippaasti ja nyt kummastuttaa. Soitin jo aamuvastaanottoon terkkarille ja ihmettelin mitä tapahtuu. Käski mennä käymään ja niin minä menin.

Siinä hän hetken aikaa kopeloituaan totes, ettei se voi olla menkkavuotoa. Paikat paennu takavasemmalle ja napakasti kiinni. Hän paineli varovasti vatsan päältä ja oli hiljaa ja paineli taas. Hän ei uskaltanut sen kummemmin asiaa kommentoida, mutta sanoi kohdun paikkaan olvan hivenen turvotusta. Tuntee mun röörit entuudestaan ja siksi tietää miltä pitäis tuntua. Limakalvot hivenen sinipunaiset.

Testiä ei tehty, kun terkkarin tikut kaikki ja labra tänään kiinni. Terveysasema ei toimi todellakaan niin kuin pitäis. Tai täällä takapajulassa toimi yleensä mikään niin kuin pitäis. Keskiviikkona iltapäivällä pyyti käymään uudelleen aamupissapurkki mukana. Siis siinätapauksessa jos vuoto ei ala uudelleen normaalina. Ellei siinä mitään näy, niin sitten veritestiin torstaiaamuna.

Terkkari merkkas papereihinsa mulle kp 32/28-32, joten jos varovasti saisin päivittäjää pyytää korjaamaan päiväni takas, niin ihan olis mukava juttu.... On tämä nyt veivaamista.

Kävin just vessas ennen kun tänne tulin ja varovasti tutkiskelin liman laatua ja se on aivan puhdasta. Ei mitään merkkiä tädistä tai edes ruskeasta tuhrusta. En uskalla sen kummemmin iloita tai surra, olo on hämmentynyt lähinnä.

Olette te ihania, kun teille voi tänne tulla purkamaan :hug:

Plussatuulia :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hempukka87:
Dragon, jos viitsit siihen huomiseen päivityksen laittaa mulle 1/30-35 ja yk 12. Pettynyt en oo koskaan tiesin menkkoja odottaa kun tuo mies ollut koko kuun kauhea pihtari.
No nyt aattelin seurata Pikkumyyn esimerkkiä ja ostella valion greippimehua :D Ja sidon miehen sänkyyn kierron puolessavälissä :LOL:
Tarkoitithan tämän päivän päivitykseen, etkä vasta keskiviikon?
Päivitin tämän päivän listaan..

Pahoittelut tädistä! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Mulla alko sit mahatauti ja tais toi tätikin tulla kerrankin ajallaan... :headwall:

Älä Red Dragon vielä päivitä, yritän ajatella positiivisesti ettei se täti sieltä tule, vaan on jotain muuta vuotoa. TUSKIN mutta oli tosta esikostakin kaks kertaa "menkat". Ne oli ihan parin päivän vuodot.

Kyllä miä oon hölmö, mutkun ei mitään kunnon tätioireita oo ollu :'(

OTTAA IHAN TOSISSAAN PÄÄHÄN :(
En päivitä, ennen kuin annat luvan. Pidähän täti poissa!
Toivottavasti täti ei tuu kylään ja toivottavasti paranet pian! Mahatauti on :$

Voimia! :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja emilija:
Heippa kaikille!

Red Dragon mulla on yrityskierto 2. Anteeks ku vaivaan. Ja huippuhienon listan olet tehny.

Pahoittelut kaikille, joilla mekat alkanu. On aina niin vaikeeta saada ittensä psyykattua uuteen kiertoon. No toisaalta se on aina uus mahdollisuus.

Sinuhelle onnittelut.

Täällä kans on niin tylsää ja aika ei mee millään eteenpäin. Olis jo viikonloppu niin pääsis edes sitä ovista bongailemaan. Jos sellanen edes vielä on tulossa. En oo ainakaan vielä ajatellu noita ovistestejä tehdä, ehkä ens kierrossa. Nyt ainaki mittailen vaan aamulämpöjä.

Tässä kierrossa en myöskään aio mitään oireita tutkailla. Viimeks mulla oli kaikki mahdolliset oireet ja olin jo ihan varma...mutta ei. Ilmeisesti tämä orastavasti käynnistyvä hormonitoiminta saa mut ihan sekasin. Tosiaan oli oletetusta oviksesta asti vatsan nippailuja ja päänsärkyä ja rinnat kipeet myös lopuks. Nyt yritän ottaa kuulisti koko homman ja odotella menkkoja rauhassa.

Paljon plussia toivon kaikille. Ja noi pihtailevat miehet... :headwall:
Kiitos! Ja siun tiedot päivitetty. Hyvä vaan, että kerrotte, jos jokin on huonosti, ni osaan laittaa ne oikein!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Alakelmi:
Heido taas täältäkin!!!

Eipä ole tullut pariin päivään käytyä täällä ja nytpä siis olikin paaaljon luettavaa. Aluksi Onnea Sinuhe! Oliko sulla jotain oireita ennen plussaamista? Omat "oireet" hävinneet kuin tuhka tuuleen :whistle:

Seuraavaksi :hug: Lumi-Marjalle! Täti on tyhmä... tosi tyhmä.

Nyt sitä sitten taas kierto lähestyy loppuaan ja vaikken oirehdi mitenkään niin tietysti toivon plussaa. Tuntuu vaan jotenkin niin mahdottomalta. On niinku kiire testaamaan ettei täti ehdi ennen ja pilaa sitten kaiken. Ihan älytöntä, mutta jospa kuitenkin... :/

Taas iltavuoroa pukkaa eli täytyy kohta ruveta lähtemään. Mutta sellanen asia vielä, että Red Dragon, kiitos ihanasta taulukosta, todella mukava.

See u :wave:


Kiitos paljon. :flower:
 


11 päivää ovulaatioon :headwall: , ainakin tuon mittarin mukaan.. Katsotaan miten käy. Pitäisköhän viikonloppuna ostaa sitä Valion Greippimehua? :whistle: Vaikka oon monta kertaa jo sanonut, että sitä en osta.. Se on hirveän pahaa.. Paljonkohan sellainen purkki maksaa? Paljonko te juotte sitä päivässä?

Mut täytyy kyllä sanoa, että aamupano on paras pano :whistle: :p .
Ei illalla niin hyvältä tuntunut :whistle: . Pitäähän sitä jo ruveta harjoittelee. Ja toivon todella, että tästä kierrosta tärppää!!!! En jaksa enää odotella..

Mitähän sitä tänään tekis, ku tässä sitä sairaslomalla ollaan..
 
Terve kaikille!
Onpa jännittäviä hetkiä monella! Lumi-Marja, mun kaverilla kävi just noin, luuli että että tuli menkat ihan oikealla ajalla, mut vuoto tyssäs kuin seinään ja sen jälkeen se sitten tekikin testit ja raskaana oli! Nyt hänellä on 2 viikon ikäinen ihana poika! Joten tsemppiä, pidän peukkuja sulle!
Vilinäidille ja kaikille muillekin, jotka jännäävät, tsemppiä ja jaksamista!

Mulla ovis oli tosi selkeä eilen, vatsaa vihloi ja nappaili, selkäkin oli kipeä. Ovislimat eivät ole kauhean kovat olleet. Eilen illalla luin Toni Weschlerin Taking charge of your fertility-kirjaa ja paljon tietoahan siinä on. Nyt jännään sitä, että oisko ne su-illan simpat voineet pysyä hengissä eiliseen, kun mulla ei mielestäni ollut ovislimaa silloin. Tuo kirjoittaja painotti, että se on kaikista tärkein, ovislima siis, koska jos lima on erilaista, sitkeämpää, simpat eivät pääse uimaan eteenpäin ja ikäänkuin tarttuvat verkkoon. :eek:

Ukko tulee huomenna illalla aika myöhään, mutta oli väsynyt tai ei, pakotan sen kyllä pöllyttelemään peittoja! :D Tosin voi olla liian myöhäistä, mutta...

Täytyy käydä täälläkin kaupassa tutkimassa josko greippimehua löytyis...Kyllä kuulkaa suomalaisia kauppoja on ikävä, täällä valikoima on surkea varsinkin maitotuotteissa, leivästä nyt puhumattakaan. Vaikka luulis että Lontoosta löytyis vaikka mitä... :kieh:

Plussatuulia kaikille :flower: :flower: :flower: ja :hug: :hug: niille, joille ikävä täti tuli kylään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirja:
Red Dragon: Aivan mahtavat sivut olet tehnyt ja iso kiitos kun jaksat päivittää/yllä pitää niitä !!!


Onko teistä muista haaveilijoista tullut tunteellisia?
Musta tuntuu, että itken nykyään ihan kaikista pikku asioistakin ja monet asiat jopa pelottavatkin. En ennen ole ollut tälläinen "herkkis" ja nyt vähän oudoksuttaa. Mies vaan onneks katsoo mua huvittuneena, kun itkeskelen (se olisikin pahempi jos ei jaksaisi katsella). Toivottavasti nää tunteen purkaukset helpottavat. :/

Pitäis taas alkaa keskittyy koulujuttuihin, jotenkin vaan ajaudun näille sivuille lukemaan mitä teille kaikille kuuluu.

Plussa tuulia :flower: :flower: :flower:
Itse en kyl tiiä oonko herkempi. Mie en kovinkaan helpolla itke tai yms.. Yleensä, kun elokuvia tai tv-ohjelmia kahtoo, ni kyl mie myötäelän.. Ja jos on tunteikas loppu, niin tuntuu siltä, että enhän vain rupea itkemään..
Mies on taas sellainen, että ihan hyvin saattaa ruveta itkemään. Hän on "herkkis". Enemmän kuin minä.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Diodium:
Terve kaikille!
Onpa jännittäviä hetkiä monella! Lumi-Marja, mun kaverilla kävi just noin, luuli että että tuli menkat ihan oikealla ajalla, mut vuoto tyssäs kuin seinään ja sen jälkeen se sitten tekikin testit ja raskaana oli! Nyt hänellä on 2 viikon ikäinen ihana poika! Joten tsemppiä, pidän peukkuja sulle!
Vilinäidille ja kaikille muillekin, jotka jännäävät, tsemppiä ja jaksamista!

Mulla ovis oli tosi selkeä eilen, vatsaa vihloi ja nappaili, selkäkin oli kipeä. Ovislimat eivät ole kauhean kovat olleet. Eilen illalla luin Toni Weschlerin Taking charge of your fertility-kirjaa ja paljon tietoahan siinä on. Nyt jännään sitä, että oisko ne su-illan simpat voineet pysyä hengissä eiliseen, kun mulla ei mielestäni ollut ovislimaa silloin. Tuo kirjoittaja painotti, että se on kaikista tärkein, ovislima siis, koska jos lima on erilaista, sitkeämpää, simpat eivät pääse uimaan eteenpäin ja ikäänkuin tarttuvat verkkoon. :eek:

Ukko tulee huomenna illalla aika myöhään, mutta oli väsynyt tai ei, pakotan sen kyllä pöllyttelemään peittoja! :D Tosin voi olla liian myöhäistä, mutta...

Täytyy käydä täälläkin kaupassa tutkimassa josko greippimehua löytyis...Kyllä kuulkaa suomalaisia kauppoja on ikävä, täällä valikoima on surkea varsinkin maitotuotteissa, leivästä nyt puhumattakaan. Vaikka luulis että Lontoosta löytyis vaikka mitä... :kieh:

Plussatuulia kaikille :flower: :flower: :flower: ja :hug: :hug: niille, joille ikävä täti tuli kylään.

Mukava kuulla sinulta kuulumisia! Minkälainen sää siel on? =)
 
Vilinäiti: mammaksi testeissä lukee, ettei niillä "saa" mitata aamupissasta sitä pitoisuutta. Jotakin sille hormonille tapahtu yön aikana, jolloin sen voimakkuus on aamuisin heikoin!!!

Minut voi sit siirtää sinne kesäkuun plussanneisiin. Tarrasukkia on vauvalla nippu matkassa! Toivottavasti nyt tärppää usealla ja vaikka kaikilla, niin ei tarvii ihan itsekseen taustailla kesäkuisten odotuspinossa, heh.

Red D:lle iso kiitos päivittämisistä, ison homman olet ottanut ja aina vaan jaksat listaa päivitellä!
 
Siis tää on niin omituista... Mulle ei ollenkaan meinaa upota kaaliin, että ovulaatio vois olla näin myöhään. Mutta kai se on uskottava. Valkkaria tulee hirveesti ja kokeilin kohdunnapukkaakin, se oli niin ylhäällä, etten meinannut ylettyä siihen. Ja pehmeä ja auki. Kai se on uskottava, että ovulaatio on nyt. Tänään pöllytellään peittoja! Mietin vaan, että oonkohan ovuloinut viimekierroissa lainkaan? Tai ainakin oon tässä vaiheessa kiertoa kuvitellut olevani niin vahvasti raskaana, ettei pupuilitua oo ainakaan tullut.

Lumi-Marja, mutta toihan kuulostaa tosi hyvältä! Tuhruttelu on tosi yleistä alkuraskaudessa, eihän siitä tarvi olla huolissaan. Toivottavasti saat plussan! :heart: :heart: :heart:
 
Alakelmi: ei mulla mitään oireita ollu, tosi kova väsymys vaan ja rinnat alko turpoamaan. Mulla niille ei tapahdu mitään ennen menkkoja. Vatsaa nippaillut ja "repinyt" vähän erilailla kuin ennen menkkoja. Lämmöt ei oo noussu eikä laskenu, eikä mitään valkovuotoakaan ole. Kaipa nää oireet on niin yksilöllisiä! Kiitos sullekin onnitteluista!
 
oliko sun ovistestissä nyt koko testi viiva tummempi ku kontrolli viiva? mulla ollu tässä kierrossa vaan testikohdan reuna tummempi ja oon pitäny sitä positiivisena tuloksena mut ehkä se ei sit mulla ollukkaan :'(
 
Sinuhe: Eiköhän Vilinäiti puhu raskaustesteistä, eikä ovulaatiotesteistä? Ovistestiä siis ei saa tehdä aamupissasta ja raskaustesti nimenomaan kannattaa tehdä siitä. Ainakin mammaksin testeissä.
 

Yhteistyössä