***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

kiva ku on muitakin täältä päin. ollaan varmaan joskus törmätty jossain apteekissa raskaustesti hyllyn luona,, minä ku vierailen siellä tiuhaan tahtiin :snotty:

ja dragon, mulle vois sit laittaa synnytys sairaalaks sen p-kks jos joskus kerkeät.. kiitos taas päivityksistä.. vaikka tällä hetkellä taas tuntuu etten synnytä ikinä.. nännit on kyl taas kipeet, muuta vaivaa ei..
 
Moih..
Tännekki välillä pitää tulla ilmottautuun.
Joop,kp31,eikä mitään merkkiä mistään.
Paskat sentään että mä inhoon odottaa että koska helvetissä ne menkat oikeen alkaa... :kieh: :kieh: :kieh:
No,ei voi muutaku oottaa... :/
 
Tohmajärvellä tuli käytyä vähän väliä lapsena kesäisin;=)
Isovanhempani tai ukki asui näet siellä lähistöllä.Nytkin kesäisin käymme Kiteelä ja Pajarinhovissa tanssimassa(vois sanoa, että pitkä tanssimatka meillä* :D

Mutta nyt kaikille onnea plussauksiin oviksissa ja raskaustesteissä ja joku kysyi ovulaatiotuntemuksista, em kipu viittaa kyllä ovikseen, jos muutoin nyt ovis ajankohtakin ja eiliset siimahännät riittää hedelmöitykseen! Toivotaan, että näin käy! :heart:

Kauniita unia nyt, heippatiheissan taas! :heart: , :wave:
 
Huh huh.. Käytiin sitten tapetoimassa Anopin luona.. Saatiin olohuoneen toinen seinistä tapetoitua ja huomen sit se toinen.. Ja sit pitäis käydä joku päivä sit makkarin kimppuun. Teemme ihan rauhassa työt..

Ja sit ois vuorossa miehen serkun asunnon tapetointia.. Onnex vain 6 liuskaa. Koska on muuttamassa yhteen poikaystävänsä kanssa ja kissa raateli osan tapeteista.. Jotka pitää sit käydä tapetoimassa.. Ja me suurella vaivalla ne alku keväästä tapetoitiin! :headwall:
 
Kuinka paljon juotte greippimehua päivässä?
Kävin sit tänään sitä ostamassa Prismasta, ku kävin hakee limpparia. Luulin, et ois maksanu jotai 2e/purkki, mut maksoikin vain 1,50e.. Jospa se ei nyt niin pahaa ois ku verigreippimehu.. Vai onko se pahempaa? Jos ottais lasillisen huomen aamulla :$
 
Dragon: mä itsen alotan kanssa mehuilun huomenna ja meinaan sellasen lasillisen (2dl) ottaa, käsittääkseni se riittää. Toivotaan et tuolla kikalla tulis paljon kesävauvoja :D niin ja tosiaan tänään on kp 1 eli ihan oikein laitoit!
 
mun viesti hävis taas.. eli kuinka pian se kiinnittyminen tapahtuu ovulaatiosta? mulla on tuntunu tunnin aikana n.10 kovaa vihlaisiu mahassa. kestää vaan sekonnun ja tulee yllättäen. ei kai tää voi olla sitä ku ovulaatiosta on korkeintaan 5 päivää?
dragon:mulla menee mehua päivässä n.2 desiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hempukka87:
Dragon: mä itsen alotan kanssa mehuilun huomenna ja meinaan sellasen lasillisen (2dl) ottaa, käsittääkseni se riittää. Toivotaan et tuolla kikalla tulis paljon kesävauvoja :D niin ja tosiaan tänään on kp 1 eli ihan oikein laitoit!
Niin mie aattelin, ku katoin, et monelta oot viestin kirjoittanut =).
Ajattelin, että oisitkohan tehnyt samallalailla kuin mitä ite yleensä teen eli puhun seuraavasta päivästä, vaik on jo ns. se päivä :whistle:
 
Iltaa!!!

Pikkumyy42 Munkin isä on kotoisin Tohmikselta ;) Olen siis myös käynyt siellä usiasti.

Kierto lähestyy enemmän vaan loppuaan, mutta en prkl vie testaa ennen kp30. Ja jos silloin nega niin odottelen kiltisti tätiä.

Öitä kaikille ja huomiseen!

 
Hyvää Yötä Kaikille! :wave:

Pitää tästä ruveta lähtee nukkuu, jotta jaksaa huomenna jatkaa tapetointia..

Sainpaha kahtoo kovalevyltä pari ohjelmaa, jotka olin nauhoittanu viime viikolla.. Ei sitä enää pahemmin kerkee telkkariakaan kahtomaan.. Onnex on tallentava digiboksi :whistle:

Hyvää yötä viel kerran! :wave:
 
Eihän sitä malta mennä ees nukkumaan :LOL:

Ei väsytä ees yhtään! Tää kyl kostautuu aamulla.. Toivottavasti neidit nukkuis yhtä pitkään kuin eilen aamulla..

Pitihän sitä ukkoakin kato huomioida ja käydä saunassa :whistle:

Pääsisköhän sitä nyt nukkumaan.. Jos sitä hipsis makkarin puolelle tällä kertaa :D :whistle:
 

Yhteistyössä