***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Jesss, nyt tuli ne ovislimatkin! Teitä varmaan kiinnostaa ihan hirveesti, mutta kerron silti :D Surin jo niiden poissaoloa, kun kaikki muut oireet viittas siihen, et eilen oli ovis. Ovistestikin näytti plussaa. Mitään limoja ei vaan oo näkynyt. Eilen tuli sellasta juoksevaa vaan ihan hirveesti, joka viittaa kuulemma siihen, että ovis olis lähellä.

Miten voi olla näin mielettömät voittajafiilikset jostain limoista! Pienet on huvit... Pitäisköhän mun keksiä itelleni joku uus harrastus tai jotain... :p

Red Dragon: Mun synnytyssairaala muuten on, jos sinne asti joskus toivottavasti päästään, niin TAYS. Ja voisitko päivittää mulle samalla ton kierron pituuden? Odottaisin sen olevan nyt jotain 30 ainakin, kun ovis tuli näin myöhään. Laita vaikka 24-34 niin siinä on koko haarukka missä se on puolen vuoden aikana heitellyt. Ei tarvii sitten vaihdella sitä enää. Ja kiitos kovasti, kun jaksat meille tollasta hienoa sivua päivitellä! Ihku oot :heart:
 
onnea pixie ovulaatiosta. tiedän miten kivalta voi tuntua kun sen bongaa. itse olis myös tässä kierrossa tosi ilonen että löysin sen, viime kierrossa sitä ei ollu ollankaan ja olis varma etten voi saada koskaan lapsi kun en ovuloi. :wave:
 
...eli sieltä lääkäristä palattu. ensiksikin se ma otettu raskaustesti oli nega.
sitten lääkäri alkoi tutkimaan ja sanoi että oikeanpuoleisessa munasarjassa näyttää olevan jotain nestettä, se on joko ovulaatio-nesteitä tai kohdun ulkopuolinen raskaus, meinaa vissiin että maanantai-kipuilu olis ollu ovis.
laittoipa minut uusiin verikokeisiin, eli taas kävin luovuttamassa verta :D
eli kohta pitäis alkaa soitella sinne naistentautien poliklinikalle ja kuulla vastaus ollakko raskaana vai ei. mutta jos on plussaa niin ei kuulemma välttämättä ole kohdun ulkoinen vaan kohdun limakalvot oli sen näköiset että voi jopa olla pieni alkio matkassa.. :) tai sitten on siis ovis ja hyvältä näyttää kalvotilanne raskautumiseen. sanoi lääkäritäti suoraan että nyt voisitte joka päivä pistää siemenet matkaan, ainakin tämän viikon loppuun asti. eli puuhailemaan vaan... ;)

ja tänään on meijän 4-v hääpäiväkin...
ukko vaan töissä puolille öin... :/ :/

no jäähän siitä silti koko yö aikaa ;) ;) :heart: :heart:

tädin yllättämille :hug:
ja negan saaneille :heart: : stä lähtevä :hug:
 
Kiitti nea! Mä en oo pitkään aikaan ollut mistään asiasta näin innoissani. Oon ihan varma, että nyt tärppää. Korkeelta tullaan alas taas ja kovaa kun uus kierto alkaa, mutta se on sen ajan murhe sitten. Nyt oon vaan iloinen! Jee! :D

Onpas aurinkoenergialla jännät paikat. Toivottavasti nyt tärppää, jollei oo tärpännyt jo! :heart:
 
Hempukka87 Asustelemme SEKSistä noin 30km etelään. Ennen tämä oli oma pikkukuntansa, mutta liitettiin Seinäjokeen tuossa muutama vuos sitten. Arvasitko missä ollaan:)

Huopikas Mukava huomata, että täällä on muitakin tältä suunnalta Suomea. Olisipa kiva päästä testaamaan uus synnäri. Niitä ei joka paikassa olekkaan:)

Greippimehua ostin ja yks pirkki oli 30% alennuksessa, joten harppasin senkin matkaan. Pitihän sitä heti maistaa ja aluks tuntu, et hyväähän tää on, mut se jälkimaku, voi tsiisus. Mut pahemmaksi kyllä kyseisen valion herkun ajattelin. Puolpurkkia jo juotu....siihen taitaa tulla himo :p

Kirppareiden kiertelyn jälkeen vuodan kuin niagara. Sellainen tapa tämän talon tädillä muutenkin on, et siivotaan sit paikkoja kun kerran alettiin. Noh, eiköhän se tästä. Panadolia poskeen ja peseen kirppislöydöt ja raahaamaan miehen ruokkiksella ulos viemät matot sisälle. Oli vaan lappu pöydällä odottamassa " Heippa kulta, vein matot ulos. On sit sun kivampi imuroida. Tuun kuudelta, onhan sit jotain hyvää ruokaa?"Ajattelinkin heti kun tulin sisälle, et mistähän nyt tuulee. Joko lähdössä ukkoporukalla vkl viihteelle tai sit tehny jotain tyhmää. Muuten ei matot meillä itsestään ulos lennä. No, tuo ruokatoive se sit oli :) Teen lasagnea, niin jos sillä ne matot tulis sisällekkin :)

Parempi mieli jo. Virkisti kummasti käydä vähän kaupungilla.

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Kyllä kuluuki tää alkukierto sitte ihmeen hitaasti. Vaikka on ollu hirveesti hommia ja koulussaki mukavaa säpinää, meinaa silti mennä hermot tähän odottamiseen. Mä luulen et mulla oli siinä kp 14-15-16 aikoihin viime ovis (en tiedä tarkkaan, ku en silloin asiaa pahemmin ajatellu ) ja nyt vaa odotan et päivät kuluis. Milloin ootte alkanu testaamaan ovista, mikä kiertopäivä siis? Ohjeessa oli, et mun pitäis (kierron perusteella ) alkaa testaa vasta kp15, mut silloinhan se vois olla jo menemäs ohi... Entä miten se nyt on, millon se ovis sit on, ku on plussan saanu? Ymmärtäisin niin, et ku testis lukee 24-48h kuluttua, et se olis vasta seuraavana päivänä. Oonko nyt hakoteillä?

Mitenköhän kukaan on ennenvanhaan, ennen ovistestejä ja muita härpäkkeitä, mitään lapsia saanu? :p ;)
 
Hei taas!!!

On pientä selkäsärkyä, pelkäänpä että viittaavat tädin tuloon :ashamed: Noh, odotan sinnikkäästi vielä 3 pv ja testaan sitten. Teen meinaa nyt yövuoroja niin on vähän vaikea määritellä aamupissaa, kun valvoo aamuun asti ja yöllä tulee käytyä kuitenkin useasti. Jos täti tulee aikaisemmin, niin sitten säästyy testi ensi kiertoon. Ei kyllä tuokaan ajatus mukavalta kuulosta :|

Olen yrittänyt tulkita itseäni, mutta on se vaikeaa. Sisukset tuntuu oikein pehmeiltä, mutta ei siellä ainakaan vielä ole mitään aukkoa. Mitä lie tarkoittanee. Valkkariakin on vuotanut koko kierron ajan ihan liiaksikin, että siitäkään en osaa sanoa mitään. Oon kyllä pettynyt jos ei tärppää nyt, kun niin yritettiin kovasti pöllytellä peittoja koko oletetun oviksen ajan.

Täytyypä ruveta valmistautumaan töihin, mutta saatan kirjoitella vielä yöllä =)

 
Kaa
Alakelmi, viihdykästä yövuoroa! :D

Mie Ite:

Itse olen miettinyt olenko luulosairas vai mitä, kun luulen tuntevani alavatsassa nipistelyjä. Nippailut alkoivat eilen ja jatkuvat tänään. Aina silloin tällöin sellainen pikku nipsaus tuntuu. Outoa. En ole aiemmin mokomaa huomannut. Koko oviskin oli ihan kummallinen, ensin nipisteli oikealta puolen, sitten vasemmalta. Saman päivän aikana. Otappa tuosta sitten selvää. Olen myös jostain syystä juossut vessassa parin tunnin välein, mikä on epänormaalia. En kuitenkaan myönnä noita "tiedätte-kyllä-minkä" oireiksi. En ennen kuin parin viikon päästä jos täti ei ole tullut taas vierailulle. Toive on kuitenkin kova...



 
Mun kierron mukaan olisi pitänyt ohjeen mukaan alkaa metsästää ovista kp 13 , aloin kuitenkin onneksi kp 11, koska sarvi tuli kp 13;=), :heart:

joku kyseli tästä;Imusolut eli lymfosyytit ovat elimistössä esiintyviä soluja ja ne kuuluvat valkosoluihin. Ne osallistuvat omalta osaltaan immuunivasteeseen ja pitävät näin yllä immuunijärjestelmän toimintaa. Solupintansa antigeenireseptorin avulla imusolut tunnistavat elimistössä kohtaamansa antigeenit. Imusolut erikoistuvat luuytimen kantasoluista ja niitä on kahta päätyyppiä B- ja T-lymfosyyttejä. B-lymfosyytit ertittävät vasta-aineita ja T-lymfosyytit jaetaan niiden ulkopinnan rakenteen mukaan T-auttaja- ja T-tappaja-soluihin.

Mutta nyt kakille mukavia iltahetkiä taas!, heippahei!



:heart: , :flower: , :wave:
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Voidaanko erottaa vakipaikasta jo paljon poissaoloja?
Taitaa riippua ihan siitä, onko niille poissaoloille perusteltu syy. Esimerkiksi sairaslomat eivät saa olla syy erottamiselle. Kannattaa lukea oman alan TES, sieltä saa parhaan tiedon "eroasioista".
 
No nyt se kn on kadonnu kokonaan. En meinannu löytää sitä ollenkaan. Se oli ihan takana ja aivan kova ainakin etureuna, kun en yllänny muualle. Vuoto ei oo lisääntyny, ja sitä tulee edelleen vaan pyyhkiessä. Se on sellasta valkkarin sekaista punaista vuotoa. :ashamed:

Niin ja lämmöt on koko ajan yli 37. :heart:
 
kp 31 olis nyt tänään. Kierrot ollu nyt sellasta 30-35. Mullakin yleensä ollu toi kn heti oviksen jälkeen ihan kova ja takana. Nyt eka kierto kun se oli koko ajan ihan löysä, mutta kiinni kuitenkin. Nyt illalla vetäytyny tonne taakse. Tietty täti ottaa vauhtia...
 

Yhteistyössä