***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

olen pahoillani vilinäiti negasta... :hug: jospa se vielä muuttuis plusska..?
venla: testaa huomenna, eihän se sun tän päivän testi voi näyttää plussaa jos visrtsa on ollu rakossa vaan tunnin. onnea testaukseen.
mie kohta työnnän tuon nipukan taakse jollain tikulla ja suljen sen suun jollain teipillä.. ärsyttää ku lörpöttää ihan auki ja niin alhaalla että hyvä ku ei polvissa roiku :kieh:
 
Lumi-marja asutaan 50km:n päässä toisistamme, heti arvasin paikan :) Asuin ite sillon sjoella kun ne liitty yhteen. Nyt asun sellasen "ohittamattoman ostospaikan" lähellä, arvaat varmaan missä :D Ei tiedetä vaikka päästäis samoihin aikoihin testaamaan synnäriä =)
 
Heips!

Täällä ei mitää uutta, kp vissiinki 26, eikä harmainta hajua koska menkat tulossa. Tulis jo, ni sais jotain tolkkua tosta kierron pituudesta. :/

Mulla alko ma uudet työt uudessa työpaikassa. Ihana työ, mutta ärsyttää ajaa vajaa tunti tietä, jolla monta tietyömaata ja vauhti vaihtelee 30-100 jatkuvasti. :headwall: Vuoden loppuun pitäis jaksaa ajella, ja sit siirryn tänne kotikaupunkiin jatkamaan työtä. =)

Tärppi onnea kaikille ja ISOT HALIT pudonneille!! :hug:

 
mulle tää rintojen arkuus on tosi outo juttu.. ei ne yleensä oo arat ku vasta muutamaa päivää, korkeintaan viikkoa ennen menkkoja ja nyt on ollu kipeet viikonlopusta lähtien ja mie haluan tehdä sen testin nyt ja räjähdän ku en voi tehdä ku eihän siinä vielä mitään näy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
en haluais ressata sua, mut oisko huono idea pistää tohon listaan (mikä muuten on tosi kiva, kiitos kun jaksat!) et monennella yk:lla plussannet onnistu? Jos sellasia tietoja jostain löytyy... ihan vaan ehdotus.

Toisaalta ihan jees idea, jos vain kaikki sit ilmoittaa, et monennella yk:lla on tärpännyt..

Mutta jos ei ilmoita, ni en välttämättä viitsi koko listaa ruveta käymään läpi ;)

Ja toisaalta on selkeämpi ehkä vain noin.. En tiiä. Muidenkin mielipiteitä kehiin! :wave:

Jos haluatte yk:n lisäyksen, ilmoittakaa mitkä ne on, kun olette plussanneet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
mulle tää rintojen arkuus on tosi outo juttu.. ei ne yleensä oo arat ku vasta muutamaa päivää, korkeintaan viikkoa ennen menkkoja ja nyt on ollu kipeet viikonlopusta lähtien ja mie haluan tehdä sen testin nyt ja räjähdän ku en voi tehdä ku eihän siinä vielä mitään näy.
eiku vain testaamaan :wave:
 
Saatiin tänään sit olohuone tapetoitua.. Sit joku päivä makkarin kimppuun.. Tehään vain ns. seinä kerrallaan, koska ei haluta hirveätä stressiä tehä..

Mut täytyy sanoa, että ihanat seinät tuli!

Sitten ois vuorossa miehen serkun asunnon tapettien korjaus.. Ku kattimatikainen o menny repii niitä tapetteja.

Oli kyl hauskaa tapetteja liisteröidä, ku rupes oksu olo olee.. Tuntui,että vessaan pitää mennä! Mutta se onnex meni ohi, ja sit lopussa oli ihan mukava olo jo tehä..

Sit mie en ymmärrä sitä, että mikä tekee mulle finnejä???? Mulla ei ikinä aikaisemmin niitä oo ollut. Pari-kolme päivää olivat poissa ja nyt on taas oikeassa poskessa.. Damn..
 
Nyt on saunassa käyty....

Miekin oon alottanu greippimehun ryystämisen tämän kierron alussa :p Tajusin tuoteselostetta lukiessa että en osta mitään tiivistelitkua.. Meillä vaan meinaa isommat penskat juoda ne parempiin suihin,joutuu kovan komennon pitämään että se on "äidin terveys mehua" ei saa ottaa!!! Mainostin myös kaverille jotta ottais pikkuinen paremmin kiinni :LOL:

).( Miulla nippaili taas tänään mahan molemmilta puoli,olisko taas ovu käyny kylässä kun jo kp 10 kävi... :|
No jos monta kertaa rtoaa nii onpa paremmat mahikset...??
Yskämyös vieläkin riivaa nii että meinaa välillä ykä tulla ku limaa kehittää..hyi sentään..pääsis jo sitäki eroon.

Plussa tuulia kaikille!! ++++++++++ :whistle:
 
Mikähän siinä greipissä on semmosta mikä auttaa? Miksei omenamehua? :p
Kierto lähenee loppuaan, ei oo tätioireita toistaiseksi ainakaan, ja hyvä niin. Viimestään sunnuntaina testaan sitten aamupissasta. Voi että kun mää haluan käärön syliin :heart:
Pixie the himotestaaja: hyvä meininki! Pitää olla ilonen sillon ku siltä tuntuu ja elää täysillä!! Sitten jos putoaa, niin tietääpä osanneensa ottaa vastaan asiat siinä hetkessä sellaisenaan =) Tunteita ei piäkkään pidätellä :D
Hirveet himot koko ajan päällä, vaikka äsken XXXX :kieh: :LOL: :kieh: Tätä se nyt on. Ookke moooi.
 
Vilinäidille negapahoittelut. :hug: Mä olin jo ihan varma, että nyt pääsee onnittelemaan plussasta...

nea85:
arvaa vaan testaisinko jos ois päivät pitemmällä.. pakko odottaa viel viikko
Mikään pakko oo muuta ku kuolla ja sekin vaan kerran elämässä. Mä aion ainaki testata taas huomenna! Se kuuluu jo mun aamutoimiin. :D Sulla sentääs on oviksesta jo monta päivää, mulla se oli vasta eilen! :LOL:

Joo, aattelin oikeesti testata ton liuskan puolikkaan tuolta kaapista pois, kun ei se kauaa säily kun pussi on avattu. Mä leikkaan aina ne liuskat puoliks niin saa yhdestä testistä kaks. Muuten tää riippuvuus tulis liian kalliiks. Ja mun on maha taas ihan turvonnut, särkee molemmilta puolilta ja rinnatkin on pinkeet. Jos se ovis sittenkin oli jo aiemmin... Pahaa pelkään, et nää on täti oireita. Mutta testaan silti. Ja sainhan mä sen omituisen värittömän haamun/viivanpaikankin tänään, joten pakko varmistaa huomenaamulla. Muuten ei saa mielen rauhaa... Nyt hyvää yötä ja huomiseen! :wave:
 

Yhteistyössä