***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
mutta haamu pärähti aamulla testiin. Tein tolla apteekin omalla. Nyt tunteet heittää häränpyllyä. Jos se ei olekaan. Olen kyllä kattonu jo miljoona kertaa ja haalea viiva siinä on. Mitenhän kertois ukolle? Jos vaan ruokapöydässä ilmottas, et kesäkuussa meitä on sitte neljä syömässä tässä =)

Ja jännästi se kn kyllä eilen katos tonne ulottumattomiin :heart:
Ihanaa!!! Paljon Onnea!!! :flower: :flower: :hug:
 
Siis mulla oli pelkkä viivanpaikka. Ei mitään väriä eikä siis edes haamua. En oo vaan viivanpaikkoja ennen nähnyt mutta tuli sekin todistettua. Testaan viikonloppuna vielä uudestaan jos ei menkat nyt ala.. sitten käyn lääkärissä kyllä että saan tämän kierron normaaliksi.. näillä taustoilla ei pitäis olla ongelma..
 
Moikat kaikille!

En ole tainut tälle uudelle puolelle vielä kirjoitellakaan...hienosti olen onnistunut tuossa taustailussa...eli olen kyllä käynyt teidän kuulumisia lukemassa, mutta itse olen jättänyt kirjoittelun vähemmälle...

Hirmuisesti onnea plussanneille ja kovasti tsemppiä meille muille vielä plussaa oottaville!

Omasta tilanteesta sen verran kertoakseni eli hoidot ovat alkaneet...tosin näitä menkkoja tässä nyt kovasti ootellaan, aivan ihmeellistä etteivät ole alkaneet, kun aina ovat olleet niin tarkat 33, viime kierto ainoastaan sen 36 ja nyt vaan ei niitä näy...viimeksi tiistai-aamuna olen negan testannut, onko se nyt predictor vai mikähän merkki se nyt on, joten en tiedä pitääkö yrittää ettiä tarkempia testejä vai mitä, mutta tympäsee kun nyt tämän vuoksi hoitoihin meno viivästyy...

Eli kierron 5, 7 ja 22 päivä pitäis käydä verikokeissa ja sitten heti perään kun nuista tulokset tullut niin aukiolotutkimus, joten jos kaikki olisi mennyt niin kuin normaalisti niin olisin jo hoidoissa kummasti edennyt, mut tää on tätä mun tuuria... :|

Mut ei auta mikään kun sinnikkäästi oottaa...naistenpoliltakin ovat jo soittaneet aikoja mut on vaan pitäny sanoo et ei vielä ei vielä...ja nyt sitte sovittiin että mää soitan sinnepäin kun kierron eka päivä koittaa...

Noh torstai on toivoa täynnä meille kaikille! :heart:
 
Venla :hug: Valtavasti onnea ja paljon tarrasukkia :hug: Ihan tässä vesi silmistä valuu, kun oon niin onnellinen. Sama juttu aina kun kuulee jotain noin ihanaa.

Red tämän päivän lista sai meidän neidin hihkumaan innosta ja suuttu kun pistin sen sivun alas :D Avasin toisen koneen ja lista siihen näkymään, niin johan on neidillä riemua. Hihkuu, hokee vava vava vava ja osottelee niitä suloisia vauvan kuvia :)

Greippimehua litkin ja samalla selailen täällä. Pitäis malttaa pysyä hetki pois, mutta eipä taida onnistua. No, ensiikolla isäntä on lomalla ja sit ei tässä olekkaan niin mukava istuskella, kun ihmettelee jo muutenkin ääneen mun äkillistä vimmaa päästä koneelle. Krooninen palstaseuraus tauti kai iskeny :LOL: Isännällä saattaa olla koko loppuvuos vapaata, kun firma lomauttaa ihmisiä talven tullen. Viime vuonna sama juttu. No, ainakin otan siitä kaiken ilon irti ja kiskon sitä tuonne peittojen alle :LOL:

Lähtis vaan tuo täti lätkimään jo, niin pääsis harjotuksiin.....heh

Plussatuulia :flower: :flower: :flower: :flower:
 
huomenia!! hirveesti kerkee tulla tekstiä vaikka jätin vaan yhen päivän väliin täällä käymisessä :eek: täti on tiessään ja aion alkaa toiminnan hyvissä ajoin. mietin vaan et miks kaikki juo valion greippimehua?? mä aattelin et merkki ku merkki ja ostin rybb&deckeriä.. tai siis onko väliä??
ihanaa kuulla plussa uutisia :heart: :heart: toivottavasti kaikki sujuu onnellisesti loppuun asti :saint: itteäni kyl vähän pelottaa synnytys... :whistle: entä teitä??
kirjoittelemisiin :wave:
 
Greippimehusta kuultua...valiolla on 100% mehu ja R%D vain 30%, joten siitä syystä suosioon on noussut valio. Minäkin vasta ekaa kiertoa kokeilen tuota mehua, kun ovislimat yleensä niin olemattomia, et tuskin huomaa. Limakalvot ohuet muutenkin, joten varmaan huomaan jos jotain eroa tulee entiseen.

Kyllä minuakin eka synnytys pelotti ja vähän jokainen seuraavakin, mutta ei se pelko enää synnyttämään mennesä ole vaivannut. Lähinnä olen ollut helpottunut, että vihdoinkin saan vauvan syliin ja masun pois. Vauvat on ollu kaikki isoja ja siksi vähän pelottanut, että mahtuvatko tulemaan ulos. Nuorin leikattiin, kun pikkuinen alkoi tulla käsi edellä. Hyvin siitäkin selvis. Jos kammo oli jostain tullut, niin en täällä kuumeilis kuudetta:)

Empä tiedä montakaan upeampaa hetkeä kuin se, kun saa ekakerran vauvan syliin. Siinä on jotain sellaista niin ainutkertaista, että sen haluaa painaa tuonne muistin syvimpiin sopukoihin. Kaikki kipu pyyhkiytyy hetkessä pois ja sitä keskittyy vain siihen uuteen pikkuihmiseen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Red tämän päivän lista sai meidän neidin hihkumaan innosta ja suuttu kun pistin sen sivun alas :D Avasin toisen koneen ja lista siihen näkymään, niin johan on neidillä riemua. Hihkuu, hokee vava vava vava ja osottelee niitä suloisia vauvan kuvia :)
Ihanaa, ku pitäävät kuvasta =). Kahtoo mitä keksin huomiseen päivitykseen ;)
 
Itse, en kyl koskaan tuu tottuu tuohon Greippimehuun.. Ei se ehkä oo niin pahaa kuin verigreippimehu.. Mutta ei se hyvääkään oo! Yhden lasillisen yritän aamusta juoda.. Mutta sekin on pakko juoda kerralla.. Ja joka kerta meinaa oksennus lentää :$
 
rapu mäkin oon juonu sitä R&B:n mehua ja suoraan sanoen ainakin maussa huomasin eron kun eilen ekan kerran maistoin valion mehua.. ilmankos täällä ei olla vielä raskauduttu kun väärää mehua juonu, tollasta litkua vaan :LOL: mutta on se valionkin mehu hyvää (sanokoon muut mitä haluaa, outo oon :D )

juu sain lääkäriltä sit saikkua loppu viikon ja antibiootti kuurin.. vaikuttaakohan mitenkään ovikseen kun en älynny kysyy? huoh, lähtis nyt tää hemmetin flunssa sit kunnolla pois..

niin juu Venla paljon paljon onnea ja tarrasukkia :heart: voi kun me muutkin päästäis samaan tilanteeseen..

plussatuulia kaikille :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Itse, en kyl koskaan tuu tottuu tuohon Greippimehuun.. Ei se ehkä oo niin pahaa kuin verigreippimehu.. Mutta ei se hyvääkään oo! Yhden lasillisen yritän aamusta juoda.. Mutta sekin on pakko juoda kerralla.. Ja joka kerta meinaa oksennus lentää :$
Ootko kokeillu laittaa vähän vettä sekaan? Kokeilin ja ei ollu ollenkaan niin hapanta enää, joskaan ei juuri makuakaan. Isompi lasi vaan piti ottaa. Testasin laittaa mansikkamehua sekaan ja jotain sekamehua toiseen lasiin. Mielenkiintoisia yhdistelmiä kadottaa greipin "ihana" maku :D

Eilen se maistu mukamas ihan hyvältä, mut aamulla se maku oli jotain muuta, kun vetäisin lasillisen ennen kun mitään muuta olin suuhuni laittanu :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Red tämän päivän lista sai meidän neidin hihkumaan innosta ja suuttu kun pistin sen sivun alas :D Avasin toisen koneen ja lista siihen näkymään, niin johan on neidillä riemua. Hihkuu, hokee vava vava vava ja osottelee niitä suloisia vauvan kuvia :)
Ihanaa, ku pitäävät kuvasta =). Kahtoo mitä keksin huomiseen päivitykseen ;)


Tässä yks ihana osoite mistä löytyy ihania kuvia!!!
http://www.annegeddes.com/
 
niinhän sitä sanotaan että sellaista mistä haaveilee, kannattaa laittaa kuvia ympäriinsä, niin alitajuisestikin siihen unelmaan pyrkii. Joten anne geddesin sivuille vaan hakeen kuvia ja sirotteleen niitä pitkin asunnon seiniä yms yms.... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Kyllä plussa on aina plussa ja positiivinen tulos on varma,niin ne hoitsutkin sanoo =) :flower:

Mikä kiertopäivä venla sulla oli nyt kun sait haamun?
Kertokaas:
Mietin että voiko testata jo samana päivänä kun menkkojen pitäis alkaa vai pitääkö ootella päivä,kaksi jne?
Tilasin netistä noita herkempiä testejä eli se 10 jotain..niin neuvokaas mua millonka saa testata tai uskallan...... :/

Kovasti on teiltä kirjotuksia tullut joten en millään muista kaikkiin kommentoida,tsemppiä kaikille ja kaikki nyt nopeesti mukaan plussajunaan!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

itellä ei oikeestaan oireita ole..hmm..alkaakohan ne vasta todellisuudessa sitten kun se plussa ilmestyy testi ikkunaan B)

Väsyttää kyllä hurjasti mutta mutta..odotellaan kärsivällisesti,en viitsi turhan aikaisin testailla ettei tuu isoja pettymyksiä :|

Tsemppiä ja kiitos neuvoista etukäteen! :flower: :flower: :flower: :flower:
 
ootko kokeillu sun nipukkaa koko kierron ajan?jos oot niin onko se ollu minkalainen ennen plussaa? ku mulla on ihan alhaalla, pehmee ja auki mut joka kerta ku kokeilen sitä niin sormeen jää aika paljo valkkaria :ashamed: anteeksi ällöttävä kertomukseni..
 
rapu83: Peesaan Lumi-Marja tossa asiassa, että kyllähän se synnyttäminen tottakai vähän jännittää. Mutta luonto hoitaa sen homman onneksi niin, että odotuksen loppupuolella meinaa ihan räjähtää siihen jännitykseen, että sais oman nyytin eka kertaa syliinsä. Ja siihen isoon mahaan on jo niin kyllästynyt, että on ihan valmis työntämään sen vauvan mistä aukosta tahansa ulos saadakseen sen syliinsä ;) Kipu unohtuu niin nopeesti heti kun vauvan saa sinne paidan alle iho ihoo vasten. Aah sitä tunnetta! Elämän tähtihetkiä :heart: Mulla oli ihan kamala ponnistusvaihe, mutta silti jo seuraavana päivänä suunnittelin kätilön kanssa seuraava synnytystä. Mun krooninen vauvakuume ei ainakaan lähtenyt edes synnyttämällä minnekään. Pääsiskin jo synnyttämään taas!
 
ja sydämelliset onnittelut ensin venlalle! :heart: :D , Kiva lukea mukavia asioita heti kotia päästyä! :D


Olipa rankka työviikko, ei muuta voi sanoa, viime yönä sain pissalla käydä ja ei meinannut millään uni tulla uudestaan ja hohdin lämpöä kekäleenä, mieskin tuumasi kesken uniensa *ootpas sä kuuma* :D

jos ja kun synnytys tulee, kysymykseen pelottaako..minua ei , koska tiedän jo nyt, että on sektio..4.s sellainen =) .Kaikki hyvin aina sujuneet.Eka perätilavauva, ei pystytty alateitse edes yrittämään, kääntäminen rv37 ei onnistunut. toinen arvioitiin liian isoksi mahtumaan syntymään, oikeasti olisi luultavasti mahtunut kun oli3600gr arvioivat yli 4500gr, kolmas maksa-arvojen nousun takia sektio rv38 3300gr.
Samoin varmaan seuraava otetaan vähän aiemmin , kun jo neljäs sektio!
*toivon vaan, että sen vielä saan kokea ja saamme kokea, miehelle eka sektiossa mukana olo sitten* :heart:

Muuten minulle ei ihmeempiä kuulu, väsymystä, mutta se on minulle tuttua :D

Hei, hei kaikki! =) , :flower: , :wave:
 
tsemppauksesta tupakan käytön lopettamiseen.. varmasti lopetan jos raskaaksi tulisin, ajattelen vain asiakkaitani kun olen palvelu ammatissa niin saatan olla raivohullu ensimmäiset viikot jos en sitä aamutupakkaa saa.. mutta toivottavasti olis pian hyvä syy lopettaa
 
Mahtava juttu Venla, hurjasti onnea plussasta ja tarrasukkia myös! :flower: :flower: :flower:
Täällä ei kummempia. Ovis oli just ja mies samaan aikaan työmatkalla. Pieni mahdollisuus on olemassa, mutta en vielä oikein jännäile edes. Yritän olla obsessoitumatta tästä lapsenteosta, en halua stressata liikaa, sekin kuitenkin vaikuttaa hedelmöitymiseen. Joten hissunkissun tässä nyt mennään. Ja löytyipä sitä greippimehua täältä Englannistakin, maistuu mun mielestä ihan ok.
Tsemppiä kaikille, muistakaa että torstai on toivoa täynnä... :hug:
 
Kaa
Venlalle :flower: :flower: :flower: Onnea!

Itse olen päättänyt ajatella, että EN ole raskaana. Ja yritän kovasti oppia siihen. Minun ei pitänyt rueta miettimään oireita ja mahdollisuuksia, joten yritän olla suurempia miettimättä sitä. Piste.

:D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Red tämän päivän lista sai meidän neidin hihkumaan innosta ja suuttu kun pistin sen sivun alas :D Avasin toisen koneen ja lista siihen näkymään, niin johan on neidillä riemua. Hihkuu, hokee vava vava vava ja osottelee niitä suloisia vauvan kuvia :)
Ihanaa, ku pitäävät kuvasta =). Kahtoo mitä keksin huomiseen päivitykseen ;)


Tässä yks ihana osoite mistä löytyy ihania kuvia!!!
http://www.annegeddes.com/
Juu, tiedetään ;)

 
Kiitokset kaikille onnitteluista ja tarrasukista :flower: :heart:

Nyt vaan toivotaan, että se vahvempi viiva tulis tossa parin päivän päästä. Mut kyllä toi mieskin sen viivan näki.

sinuhe: la olis 2.6.0, oliskin ihan kiva saada kesävauva :)

Minttu80: mulla tais olla tänää kp32/30-35. Pientä vuotoo oli pari päivää, mut tänään ei oo tullu mitään.

nea85:eek:on seurannu nää kierrot kn. Aikasemmissa kierroissa se heti oviksen jälkeen veti ihan kovaks ja taakse. Nyt oviksen jälkeen se oli ihan löllykkä, mut kiinni kuitenkin. Eilisee iltaan asti se oli vielä löllykkä, mut illalla meni kovaks ja vetäyty ihan taakse. Tänään se on ihan ulottumattomis :ashamed:
 

Yhteistyössä