Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
On kova ikävä sinua. 🥺
Haluan sinut omakseni mieluusti ainiaaksi. 🥰
Olisitpa nyt viekussani niin hukuttaisi sinut hellyyteen ja paijaisin sinut hengiltä. 😍
Voiko olla että minun septumkoru kerää pöpöjä itseensä kun se on sen verran iso. Tulee räplättyä sitä paljon ylähuulella. 🤔 Mulla on sormissa rakkoja ja kovettumia. 😆
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
On kova ikävä sinua. 🥺
Haluan sinut omakseni mieluusti ainiaaksi. 🥰
Olisitpa nyt viekussani niin hukuttaisi sinut hellyyteen ja paijaisin sinut hengiltä. 😍
Voiko olla että minun septumkoru kerää pöpöjä itseensä kun se on sen verran iso. Tulee räplättyä sitä paljon ylähuulella. 🤔 Mulla on sormissa rakkoja ja kovettumia. 😆
Rakkaudella M.K.K
🌞🤗
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
On kova ikävä sinua.
Haluan sinut omakseni mieluusti ainiaaksi.
Olisitpa nyt viekussani niin hukuttaisi sinut hellyyteen ja paijaisin sinut hengiltä.
Voiko olla että minun septumkoru kerää pöpöjä itseensä kun se on sen verran iso. Tulee räplättyä sitä paljon ylähuulella. Mulla on sormissa rakkoja ja kovettumia.
Rakkaudella M.K.K
Sun septumkorus kerää paskaa ja likaa, joo kyllä. Ehdottomasti varmasti niin.
Nää sun jokailtaiset yli-yksityiskohtaset peräpukamareportaasit vois tietty ehkä olla hiukka lyhyempiä sun henkkoht tervtietojesi osalta, kiitti!!!
 
vierailija
En osaa omia mitään kaunista. Omin kaiken negan. Hyvää yötä.
Kuulostaa tutulta. Palstoilla on usein niin kaunitta viestejä kaivatuille ja vaikka osa osuisikin en silti hennoisi uskoa, että minusta kirjoitettaisiin niin hellästi, kaivaten ja kauniisti. Irl vastaavaa ei ole ilmaistu, joten säilön rakkaudenja kaipauksen sanat sydämeeni ja toivon, että joskus, jossain joku vielä tuntisi minua kohtaan yhtä suurella kaunosielulla ja lempeydellä kuin runomielet näillä palstoilla,

Toisaalta tuskin torjuisin, jos irl tapahtuisi. sivusta
 

Yhteistyössä