vierailija
Näin sinut eilen kämppäni ikkunasta, kun pyyhälsit ohi ärrälle. Huh, huh herranjumala miltä sie näytit! Teki mieli juosta sinun perääsi.
Ihastuminen?En ymmärrä sitä. Miten joku voi olla niin @#?* kuten eräs, että polvet pettää, kun kohde näkökentässä.
901 ja 902 saman miehen ja kirjoitettu tietylle salaihastusnaiselle itään pienelle paikkakunnalle.Ihastuminen?
Minä olen yksi heistä, tosin vasta vuoden lopussa ihastuin. Koronahässäkkä sai minut ripustautumaan häneen tiukasti kiinni.No jopas täällä on viisivuotiskaipureita. Itsellä aika samat lukemat. Noin alkuvuodesta 2019 asti kestänyt.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
On kova ikävä sinua.
Haluan sinut omakseni mieluusti ainiaaksi.
Olisitpa nyt viekussani niin hukuttaisi sinut hellyyteen ja paijaisin sinut hengiltä.
Voiko olla että minun septumkoru kerää pöpöjä itseensä kun se on sen verran iso. Tulee räplättyä sitä paljon ylähuulella. Mulla on sormissa rakkoja ja kovettumia.
Rakkaudella M.K.K
Sun septumkorus kerää paskaa ja likaa, joo kyllä. Ehdottomasti varmasti niin.Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
On kova ikävä sinua.
Haluan sinut omakseni mieluusti ainiaaksi.
Olisitpa nyt viekussani niin hukuttaisi sinut hellyyteen ja paijaisin sinut hengiltä.
Voiko olla että minun septumkoru kerää pöpöjä itseensä kun se on sen verran iso. Tulee räplättyä sitä paljon ylähuulella. Mulla on sormissa rakkoja ja kovettumia.
Rakkaudella M.K.K
Voi ei. Osuiko herkkään paikkaa. Ei kaikkia viestejä tarvitse lukea.Sun septumkorus kerää paskaa ja likaa, joo kyllä. Ehdottomasti varmasti niin.
Nää sun jokailtaiset yli-yksityiskohtaset peräpukamareportaasit vois tietty ehkä olla hiukka lyhyempiä sun henkkoht tervtietojesi osalta, kiitti!!!
Kuulostaa tutulta. Palstoilla on usein niin kaunitta viestejä kaivatuille ja vaikka osa osuisikin en silti hennoisi uskoa, että minusta kirjoitettaisiin niin hellästi, kaivaten ja kauniisti. Irl vastaavaa ei ole ilmaistu, joten säilön rakkaudenja kaipauksen sanat sydämeeni ja toivon, että joskus, jossain joku vielä tuntisi minua kohtaan yhtä suurella kaunosielulla ja lempeydellä kuin runomielet näillä palstoilla,En osaa omia mitään kaunista. Omin kaiken negan. Hyvää yötä.
Mies vai nainen?En ymmärrä sitä. Miten joku voi olla niin @#?* kuten eräs, että polvet pettää, kun kohde näkökentässä.