***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Mä testaan jo sunnuntaina, ellei sitte ilmoteta että ovista ei oo tapahtunu. Huomena soittelen verikokeen tulokset... Jos vaan niiltä osin kaikki ok, niin sitte. Sunnuntai voi kyllä olla liian varhaista, mut...katotaan :)

kiitos venla vastauksesta..eli tärkeempää tossa nipukassa on varmaan se että se olis kiinni ku että se kuinka takana se on.... ja mullahan se höröttää ihan auki. eli ei tainnu tulle kesäkuun vauvaa tänne.

moikka :wave:

suikale :wave: Mennään silti käsikädessä vaikkei samat kp:t enää olekaan, jookos?
mitäpä tänne, yrittäny pitää päätä viileenpänä kuin viimeksi. Yrityksen puutteesta ei taas olis raskautuminen kiinni, mutta en jotenkin nyt usko että ois tärpänny. Tänään tosin tuli aconin 2 testiä postista. (toinen 25 vahvuuksinen ja toinen herkkä 10. )Lauantaiaamuna ennen viikonloppureissua ajattelin testailla herkällä, ellei se täti taas saavu ennen sitä.
Yllättävän oireeton on olo, ennen yleensä näinä kiertopäivinä ollut sun mitä nippailuja, nyt ei mitään. Tissit ehkä hiukka turvoksissa, mut niinhän ne aina ennen menkkoja. Se ovulaatioviikko oli kurja, kun vatsaan koski yhtenään. Ja ne mielialojen ailahtelut onneksi poissa. Mie meinasin seota.
Mitäs suikulle? Joko bongasit oviksen?

Vilinäitille piti vielä huikata :hug: negasta.
Ja kaikille plussaonnea tasapuolisesti!!!!!!!!!!

Väsymyksestä: oon ollu aika taipuvainen väsymykseen ja uupumisen tunteeseen, ja siihen tottuu aivan liian helposti. Pitäisi tarttua siihen, ja miettiä onko masennusta kehittymässä tai päällä. Mielialajutut ei ole ihan helppoja, ainakaan minulle! Alunperin lopetinkin pillerit sen takia, kun mieliala vaihteli tosi paljon. Väsymykseenkin väsyy lopulta, ja kierre on valmis -turhautuminen, stressi, itkuisuus, vihan tunteet... tuttua muille? Mä kyllä kehtaan sanoa että oon käyny keskusteluterapiassakin. Sitä tuntui jossain vaiheessa ettei enää jaksa yksin.
Nyt kolkuttelee samanlaiset fiilikset ihan lähellä, ja pelottaakin vähän.. :x Jos plussatestin tekisin seuraavaksi, se varmasti poistaisi masennuksen tunteet :p

kylli mennään vaan :) en vielä bongannu ovista mut haamu tuli kuitenki testiin tänää.. alavatsaa nippailee et jospa se ois tulossa kohta.. onneks lääkäriltä kun kyselin raskautumisee liittyviä juttuja ni sano et mulla on hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi.. noh sen kun vielä näkis.. vähä sellane turhautunu olo tähän touhuun tänään.. suoraan sanottuna et me ollaan aina taidettu missata ovis jos se tosiaan mulla myöhempään kierrossa :headwall: .. niinku viime kierrossa ku sitä vetistä v.vuotoa oli aika reilusti.. nyt aattelinki ruveta bongailee ovista testeillä et tietää millon se mulla ees on.. jotenki ois paljonki kerrottavaa mut en saa sitä ulos jostain syystä :(

samoin, minulle elämä on ollut välillä liian rankkaa(läheisten kuolemien ja erään hlön itsemurhayritysten vuoksi(3krt), mutta hän elää vielä, onneksi! :heart:

Tässä meidän ydinperheessä ei ole ongelmia, joskus nämä em vaikuttivat minuun ja elämä oli hankalaa :ashamed: , sitä on vaikea selittää. Siis aina olen halunnut itse elää..ettei kukaan ymmärrä väärin! =)
Aloin myös keskusteluterapian lopulta, kun tuli liikaa kaikkia noita em tapahtumia muutaman vuoden sisään. Sain apua ja nyt osaan olla varovainen ja kuunnella itseäni, kun alkaa tulla uupumusta/väsymys on minulla eri asia, olen sellaine, että mieluusti nukun, tosin heräänkin työaamuisin aina 5.00-5.30, joten unta ei aina kerry riittävästi!
Terapeuttini oli hyvä ainakin minua kannusti ja tuki etiäpäin.

Olen kyllä paljon iloisempi nykyään kuin ennen tuota jaksoa! :D

Heippa

ai niin olisiko jollain tietoa, helpoista kotisivuista, joissa selkeät ohjeet miten tehdään ja vielä suomenkielisinä, kiitos*pienet on vaatimukset* :D

Heippati nyt taas kaikille!

Ja plussasia lisää paljon, ketkäs nyt testailuvuorossa seuraavaksi?

=) , :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
samoin, minulle elämä on ollut välillä liian rankkaa(läheisten kuolemien ja erään hlön itsemurhayritysten vuoksi(3krt), mutta hän elää vielä, onneksi! :heart:

Tässä meidän ydinperheessä ei ole ongelmia, joskus nämä em vaikuttivat minuun ja elämä oli hankalaa :ashamed: , sitä on vaikea selittää. Siis aina olen halunnut itse elää..ettei kukaan ymmärrä väärin! =)
Aloin myös keskusteluterapian lopulta, kun tuli liikaa kaikkia noita em tapahtumia muutaman vuoden sisään. Sain apua ja nyt osaan olla varovainen ja kuunnella itseäni, kun alkaa tulla uupumusta/väsymys on minulla eri asia, olen sellaine, että mieluusti nukun, tosin heräänkin työaamuisin aina 5.00-5.30, joten unta ei aina kerry riittävästi!
Terapeuttini oli hyvä ainakin minua kannusti ja tuki etiäpäin.

Olen kyllä paljon iloisempi nykyään kuin ennen tuota jaksoa! :D

Heippa

ai niin olisiko jollain tietoa, helpoista kotisivuista, joissa selkeät ohjeet miten tehdään ja vielä suomenkielisinä, kiitos*pienet on vaatimukset* :D

Heippati nyt taas kaikille!

Ja plussasia lisää paljon, ketkäs nyt testailuvuorossa seuraavaksi?

=) , :wave:
Ahaa, sitä ruvetaa tekee paremmat sivut ;).
Ite en kyl ossoo tuohon neuvoa.. Mieheltäkin kysyin, ja ei tiennyt.

Lady Di: Mulla on kans taipuvuutta masennukseen. Sen takia pelkäsin ihan hirveesti synnytyksen jälkeistä masennusta. Puhuin siitä jo osastolla kätilöille ja kävin pari kertaa kotiutumisen jälkeenkin sairaalalla juttelemassa. Sieltä kyselin ihan tarkaan, että mitä oireita tarkkailla itsessäni ja mihin ottaa yhteyttä jos jotain ilmenee... Oon huomannu saman ku sinä, että paras on yrittää ehkäistä masennus ennalta ja puhua siitä heti kun tulee ekat uupumuksen fiilikset. Eikä pitäis hävetä puhua siitä. Mulla oli muutama vuosi sitten elämässäni sellanen parin vuoden musta aukko. Ei oo tullut onneks uudestaan kun oon puhunut siitä avoimesti ja yritän kaikkeni ennelta ehkästä! Ja synnytyksen jälkeen pelästyin sitä mielialan vaihtelua, mut se taitaa tulla jonkin näköisenä kaikille. Se kesti kuitenkin vaan pari päivää ja sitten siitä eteenpäin oon ollu ku pilvissä kun toi tyttö on niin ihana! :heart: Joinain aamuina itken onnesta kun pieni mönkiäinen tulee viereen ja se on niin suloinen! Ei siitä oo hirveesti aikaa kun heräsin joka aamu, enkä löytänyt mitään syytä nousta sängystä ylös. Nukuin vaan kokoajan... :ashamed:

Sellaista... Mä sanoin yks päivä miehelle, että pelkään et se masennus tulee taas kun illat pimenee ja jos plussaa ei meinaa tulla. Yritän käydä mahdollisimman paljo kavereiden kanssa ulkona ja tanssitunneilla, pitää itteni liikkeellä. Ne on mulla ainaki parhaita pitämään mielialan ylhäällä. :heart:

Öitä vaan kaikille!

Yksi yövuoro vielä ja sitten ansaitulle viikonloppuvapaille. Jos sitten testais vaikka lauantaina tai huomenna. En tiä. Pientä tuhrua on, joten mahtaako ne menkat kuitenkin alkaa :( Toivottavasti ei. :heart:

nyt en tiedä miten päin pitäis istua tässä tuolilla saati että miten tämän asian ilmoittaisi.
Varovasti kuiskaan kuitenkin teille että sain haaleista haaleimman haamun tänä aamuna.
Eilen illalla päätin telkkaria kun katseltiin, että teen sen herkemmän testin aamulla kun iltapala meinasi tulla väkisin ulos. Mulla on tässä kierrossa ollu muutamana iltana näitä iltayökötyksiä. Sillon oviksen jälkeisinä päivnä varsinkin. Mutta silloinhan mie itkinkin tosi herkästi. Sitten toinen asia mikä laittoi mut testaamaan oli hajut. Eilen kaikki tuoksut (onneksi hyvät) oli TODELLA voimakkaita. Huuhteluaineen tuoksu tuli toisesta huoneesta suoraan mun nenään. Melkein näin sen hajuvanan :LOL: ja kun päikkäreillä olin niin ukon tyynystä tulvi sen suihkugeelin haju mun nenään vaikka se tyyny oli ihan omalla puolellaan. :D Enpä ole ennen tuollasita kokenut. Mutta enpä ole ennen kyllä mitään väriä testipuolelle testeihinkään saanut.
Muuten on nyt aamulla sellainen olo, että menkat alkaa tänään tai kohta. En siis hehkuta nyt hirveästi kun mä oikeasti sihtasin sen haamun testistä. SE EI OLE SELKEÄ, ja se on väritön. tosi tosi haalea, mutta erottuu. Tää testi oli aconin herkkä kasettitesti joka tehdään pipetillä. Mä en ainakaan ennen testin tekoa erottanut viivanpaikkaa ja nyt se haamu näyttää nimenomaan viivanpaikalta. Täytyy testata huomenna uudestaan.
Hitsit kun on epäselvää.
Mutta hauskaa perjantaita kaikille!

ps. suikale hienoja uutisia sillä sun tohtorilla. Usko sitä! :D Kyllä teille vauva saadaan :hug:

Voi onnea mahottomasti Kylli-tädille!!! Kyllä tuo niin hyvältä kuulostaa, että voidaan kaikki riemuita sun puolesta :hug:

Miulla rupee taas olemaan työt pulkassa ja lähden tunnin päästä kotia kohti ja sitten nukun piiiiiiitkääääääään! Palaillaan.

Kiitos alakelmi. Mä niin tietysti haluaisin jo välillä iloitakin kun pettymyksiä ollut joka kuukuasi. Nyt yk 7. Mutta mutta.. lueskelin kokemuksia juurikin tuosta aconin early kasettitestistä niin eipä ollu hyviä uutisia..
On näyttäny plussaa joillekin eikä kuitenkaan ollukaan raskaana. Hitsit, ja mulla se tosiaan on ihan haalea, mä ikään kuin kuvittelen sen siihen. Kameralla se ei erotu...
Joten nyt kai taas jäitä hattuun ja huomenna pakko testata uudelleen perus aconilla, koska ollaan menossa kyläilemään kaverille lauantaina yövieraiksi..
hitsit mikä piina.

Paljon Onnea Kylli-täti! :hug: Siirränkö sinut haamuilijoihin?

Itsellä arki palautui normaaliksi.. Tänään sit pitkästä aikaa töihin sairasloman jälkeen. Helposti nousin ylös, vaikka olenkin tottunut herää puolilta päivin ylös. Kahtoo nyt vaan, miten jaksan olla töissä.. Se onkin jo toinen juttu :LOL:

Kaikille plussatuulia! :whistle: :whistle:

Kyllitädille onnea uuteen testaukseen, pidän peukkuja että se siitä vielä tummuu :)

Oon niin ilonen että halkean Yöllä heräsin tunteeseen että mitäs tässä oikein tapahtuu. Sänky oli kun taistelun jälijiltä. Elikkäs mulle saa päivittää nyt kp1/28-37 ja yk2 sekä synnytyssairaala tulevaisuudessa on TAYS. Voi että miten menkoistakin voi näin riemuita mutta nyt vasta alkaa meillä todellinen yritys kun sai ekat luomumenkat =) Tuli niin hirmu hyvä mieli, oon taas nainen!!!! Ja nyt mieleen muistuukin jo normaalit menkat ilman pillereitä, good old times.. :)

kuinkahan sekoan kun joskus näen kaksi viivaa r-testissä :D Kaikille ihanaa perjantaita ja viikonloppua!!

Huomenia kaikille!

Mie tuota listaa kattelin niin Pikkumyy, myö ollaan aika lähekkäin päivien kanssa. Niin sovittaisko että plussataan yhessä tässä kierrossa?? :heart:

Ja sitten noi mun kp..eli 19kp on menossa mutta miun kierto on sen 28..eikä 29 niinkuin listassa näkkyy olevan...ei mitään panniikkia Retukka kuitenkaan ei niin kamala asia ole... :)

Mutta nyt töiden pariin!
Illalla tuun sitten paremmin kommentoimaan!
Tuokaahan Plussa uutisia tälle päivälle!! :heart:

Kyllitätille onnea haamusta :flower: Mä oon siinä uskossa että haamu on aina plussa :heart: :heart:
Syksyinen haave, onnea nyt sitten tädin tulosta -vaikka toisaalta se ei aina nii hyvä asia oo! :D Kyllähän se helpottaa yrityksen alkamista! =)

Yhteistyössä