Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
*pelmahtaa paikalle*

* n u u h *

😎🤭🥴🫣🙈
> M i k ä s <
helkkarin
S T Y D I
testosteronin
katku tänne
yhtäkkiä pelmahti.
? ? ?
O u m a i d e i s .

*epäluuloista
pälyilyä*

*ympäristön
skannausta*

Täällä täytyy olla
((((((🚨🚓👮))))))
jossain lähettyvillä.

Joku megapupu
selkeesti..

🧐

vierailija
En mäkään pysty erota, vaikka tätä ihanaa naista rakastankin. Minä en halua särkeä sydämiä. En vain voi sille mitään että tätä ihanaa naista rakastan. Toisaalta jos hän mua lähestyisi uudestaan, en ehkä enää voisi vastustaa kiusausta.

vierailija
Jos ei itse ole ollut em. tilanteessa, on paha mennä arvioimaan toisen toimia ja motiiveja. Se ollaanko tossa tapauksessa avoimia kumppanille, onkin sitten kynnyskysymys ja jota voi sitten arvostella.

vierailija
En ikinä rikkoisi kauan aidosti välittämäni ihmisen tunteita, jos ne ovat vahvoja ja romanttisia. En kaiken sen jälkeen mitä jo muutenkin joutunut kokemaan vaikkapa itse. Jos hän tarvitsee rinnalleen minut ja minä uskon voivani auttaa asiassa, niin olen sen ehdottomasti velkaa pyyteettömästä välittämisestä, jota hän on vuosia minua kohtaan osoittanut. Voiko edes löytää parempaa kumppania?

Sitten taas toisaalta.. Se olen minä, joka niitä tunteita lähdin herättämään. Ei mua ole pakotettu mihinkään, ehkä olenkin sen itselleni velkaa.

Vaakakupissa se vastaan mahdollisesti häiriintyneitä ihmiskokeita suorittavat kyseenalaisen moraalin omaavat ihmiset ovat täysin vastaisia sille, miten esimerkiksi minä koen nämä asiat. Joko tahallisista, tai tahattomista assosiaatioista johtuen, mutta tämä pätee myös perus humaanin ihmisen sisäsyntyiseen moraalikäsitykseen. Jota me emme jaa.

Ilman sitäkin valitsisin ihmisen joka on tärkeä, ylitse ihmisen, jota tuskin kosketan millään tavoin.

vierailija
En ikinä rikkoisi kauan aidosti välittämäni ihmisen tunteita, jos ne ovat vahvoja ja romanttisia. En kaiken sen jälkeen mitä jo muutenkin joutunut kokemaan vaikkapa itse. Jos hän tarvitsee rinnalleen minut ja minä uskon voivani auttaa asiassa, niin olen sen ehdottomasti velkaa pyyteettömästä välittämisestä, jota hän on vuosia minua kohtaan osoittanut. Voiko edes löytää parempaa kumppania?

Sitten taas toisaalta.. Se olen minä, joka niitä tunteita lähdin herättämään. Ei mua ole pakotettu mihinkään, ehkä olenkin sen itselleni velkaa.

Vaakakupissa se vastaan mahdollisesti häiriintyneitä ihmiskokeita suorittavat kyseenalaisen moraalin omaavat ihmiset ovat täysin vastaisia sille, miten esimerkiksi minä koen nämä asiat. Joko tahallisista, tai tahattomista assosiaatioista johtuen, mutta tämä pätee myös perus humaanin ihmisen sisäsyntyiseen moraalikäsitykseen. Jota me emme jaa.

Ilman sitäkin valitsisin ihmisen joka on tärkeä, ylitse ihmisen, jota tuskin kosketan millään tavoin.
Tulitpa tämänkin jälleen kerran tänne kirjoittaneeksi. Jätetään viestit sikseen.

Yhteistyössä