***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

toivotaan että se vahvistuu :heart:

Täällä mä edelleen vaan oleilen...ja käyn ahkerasti töissä, oon ihan oikeesti lopettanu tämän asian suhteen stressaamisen, eilen illalla oli rinnat arat...hmm, alkaa oleen ovis aikaa =) ...kiwaa...

Kaikille tosi paljon plussatuulia ja ottakaa rennosti ;)

 
mittaatko ovista tällä kertaa testejen kanssa? viime kerralla kuljettiin käsikädessä jännittäen. Tällä kerralla ainakaan vielä en ole ihan sekaisin mahdollisista oireista :D
Mutta entä ensi viikolla? =) , saapi nähdä!

Oletkos kulkenut töihin polkupyörällä? Itse edelleenkin kuljen, niin kauan ilm, että tien pinnat jäätyy ja kaatumisvaara , silloin en enää. En halua loukkaantua ja jospa se pikkainenkin jossain vaiheessa tuolla masussa olisi, hänenkään henkeään en uskalla riskeerata, kaatumalla.

Toivossa on hyvä elää

:heart: , :wave:
 
hmm, en oo viel ajatellu testillä testailla, ku mä tunnen aika hyvin koska ovis on..mutta vaiks ens kierrolla sit, jos tästä ei tule tärppiä.
En kulje töihin pyörällä, meinasin mutta , kun satoi vettä kolme ekaa työpäivää, ja sit illalla on niin helv pimeetä, olen koko ikäni pelännyt pimeetä, ja nyt tuun autolla illalla ysin jälkeen niin kaikki ne kadut on niin synkkiä, että en mä halua siel yksin pyöräillä:(, mutta paino on tippunu, yhden kilon maanantaista =) ...eli kyllä mä edistyn tässä asias jotenki...kaikki ajallaan...
 
ja muuten tuosta ovis testistä, yks syy miksen testaa tai edes osta niitä on se, et halua yrittämällä yrittää raskautua, jotenki minusta tuntuu et haluan sen olevan yllätys...ja mua vaan alkais stressaan jos tietäisin tismalleen koska ovuloin...eli en siihen leikkiin ryhdy, ainakaan viel...
 
HUOMENTA HUOMENTA!!!

Juu heräsin tuossa vasta työyön jäljiltä ja päätin nyt sitten tehdä sen raskaustestin. Tässä pieni vinkki, eikä epäilystäkään:



Enpäs ollut uskoa silmiäni ja mies sanoi heti että hän tiesi. Voi että kun tuo esikoinen tulee olemaan iloinen B) No, nyt voin listata kaikki oireet, kun tiedän ettei ollut luulosairautta: Olen ollut todella turvoksissa (vatsa ja rinnat), ajoittain heikkoa oloa (ei kuitenkaan oksentamista), mielialan vaihtelut... noita kun kattoo niin vois liittää menkkoihinkin, mutta kun tulivat jo niin aikasessa vaiheessa.

Nyt sitten miettimään, että mihin odottajiin sitä liittyis. LA ois noin 6.6.08 näin itse laskettuna.

Plussatuulia muillekin niin perustetaan oma odottajat kerho +++++++++++++++++ :whistle:
 
en osaa sanoa, viikko sitten perjantaina se ovis oli. mutta menkkojen virallinen alkamispv olisi 7.10.-07...en osaa sanoa. Miten muute tekisivät tilanteessani..odottaisitteko seuraavan viikon alkuun? :D

Mieluummin jännittäisin tuleeko menkat kuin sitä, että näkisin negan mittarissa :headwall:

On tää naisen elämä sittenkin vaikiaa, tähän asti olen selvinnyt aivan hyvin, mutta nytkun plussia tulee siellä-täällä*kuume nousee* :D

:heart: , :wave:
 
Alakelmi ja Kylli: Siistiä....wau! myönnän, olen hieman kade... :ashamed:
Mutta vaan sillä hyvällä tavalla... ;)
Tarrasukkia ja vauvaliimaa....

Ja Katotaanko niin perästä tullaan...elkääkä yrittäkö estää...meitä on täällä aimo joukko naisia perässä...et te karkuun pääse... :kieh: ;)

me ollaan nyt hääritty toistemme kimpussa joka ilta ;) ja aiotaan hääriä su iltaan asti...ainakin... :D
Kai sitä vielä sen jälkeen, mutta vauvan teko mielessä... ;)

Tulee vaan vaikia toteuttaa lauantai-iltaa kun ollaan la-su anoppilassa yötä... :p
Pittää kertoa anopille että suvun jatkoahan tässä.... :LOL:

 
:flower: :flower: :flower: ONNEA!!!!! :flower: :flower: :flower:

Ihanaa!!! Juu, hei laittakaapas jo odottajien puolelle meidän tulevien kesävauvojen pino niin saadaan sama kööri sinne! Itse täällä kädet ristissä odotan ja toivon, meidän kaikkien puolesta.

Mä oon vieläkin erittäin epäilevä tosta mun testituloksesta. Aamulla testaan uudestaan. Kumpi testi parempi: apteekin oma vai acon early? Kokemuksianne kaivataan, kun tän aamun tulos jäi nin epäselväksi. Voihan se olla ettei sitä hcg hormonia ole kehittynyt vielä tarpeeksi huomennakaan jos ollenkaan. voihan myös olla että ne menkat alkaa vaikka ensi yönä. Huomenna siis kp 26/25-27.
:wave:
 

Yhteistyössä