***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Kiitos hurjasti onnen toivotuksista ja sukista :D Oon niin häpi häpi häpi. Kysyin heti mieheltäni, että mahtaakohan meidän perhe olla tämän jälkeen kasassa ja oltiin yhtä mieltä, että 2 on hyvä, mutta 3 ei mahdoton ajatus. Niin ja mistäs sen tietää kuinka monta tulee kerralla ;)

Venla-05 Välittömästi tämän viestin jälkeen aion liittyä odottajien pinoon ja toivottavasti muut seuraavat perässä. Meinaa jos mun LA on kesäkuun alussa niin vielä on kesää jäljellä, lallallaa :eek:

Ja nea85 elä vielä huolehi, vaikkei oireita tunnu. Eipä niitä välttämättä ole ollenkaan ennen kierron loppua. Itellä ainakin niin mitäänsanomattoman vähäiset, että ei niistä ottanu selvää. Sitten vasta uskoo kun näkee + mittarissa.

Onneksi oli muuten niin selkee plussa, ettei jääny epäilemistä. Itseasiassa säästin sen testin toistaiseksi ja olen sitä tänään jo useampaan kertaan käynyt katselemassa =)

Ja sitten vielä pikkumyy42 Toivon todellakin että sä seuraat perässä niin ponnistellaan sitten vaikka naapurihuoneissa ;)

Nyt vielä plussatuulet kaikille jännääjille. Vaikka siirrynkin odottajien puolelle niin käyn varmasti katselemassa teidän kuulumisia. Ja iloisia yllätyksiä sitten siihen pinoon.

 
ONNEA ALAKELMI :hug: :flower: :heart:
Upeaa mahtavaa että joku plussaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja varovasti onnittelen kylliäkin ;) toivottavasti viiva vahvistuu :flower:

Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan vaan plussajunaan!

Ketäs teitä olikaan jotka testaa ensiviikolla?
Itse yritän sinnitellä tuonne keskiviikko aamuun =)
Oisko kukaan mun kaa sinne asti oottelemassa,se on päivä jolloin sit menkat niinku pitäis alkaa,en viitsi aiemmin testailla turhaan...Olkaa joku nyt mun kaa käsikädessä jookosta joo????

Oireita taas löytyy olan takaa aiemmin kirjoittelin niitä listan tuonne piinaviikko 40 listaan,lukaskaa siellä ja ketokaa jos muilla samoisia oireita...

Oli kiva taas lukea juttujanne!Ja tekstiä teiltä tuleekin sivukaupalla,hih.

Red Dragon,mun kiertoani ei oo siä listassa joten tässä tiedät jos tahdot päivittää joskus,yk1 ja kp nyt perjantaina vielä 24/28.Suurkiitos! :flower: =) :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Päppä:Oletko kuulolla?

Huomasin tässä päivitystä kun tein, että olit keskellä listaa: 4/26-30.. Pitäisikö se tänään olla 25/26-30 vai 5/26-30? Jos on tuo ensmäinen, ni sit multa on jossain vaihees lähteny kakkonen eestä =/
 
kiitti tsempaauksesta.. joo ei mulla tosiaan oo ollu muita oireita ku et nännit on ollu arat ja tiistaina tunsin tunnun ajan outoja vihlaisuja mahassa.

ja minttu80:mie ja pixie ainaki testaillaan varmaan ens viikolla, en muista olinko muita :headwall: .. ajattelin testailla tiistaina, mut mulla on sit lauantaiks vielä toinen testi varattu.. sillon pitäs menkkojen alkaa,,
 
Itsellä on kyl ollu kiireinen päivä.. Monta tuntia vietin ukon kanssa kaupoissa.. Nyt on kaapit täynnä ruokaa. Ostettiin sit myös uus sähkövatkain (ku entinen oli jo sen verran vanha.. Ei muka vatkannu niin tehokkaasti enää :D ).. Ja ku ostettiin cm:stä 80e, ni saatiin jamie oliver:in pannu puoleen hintaan. Ihanaa päästä se testaa huomenna.
Olikin entinen jo huono.. En tiiä miten onnistun pilaamaan pannut, vaik ohjeiden mukaan muka oon tehny..

Sit noita sivuja päivittelin toisen ohjelman kautta.. Ja meinas mennä hermot.. Jatkan sen ohjelman kautta tekemistä huomenna, etten oo näin väsynyt mitä nyt oon =).

Mistähän sais värikartan? :whistle:

Ihanaa, ku ei oo liikuntaa tullut harrastettua, ni maha vain kasvaa.. Sitä ku ei kerkee missään jumpissa käymään, ni eihän sitä kotona rupea mitää vatsalihasliikkeitä tekee. Ja mulla on mielettömät ruokahalut..

Tänään yritin itselleni ehtiä myös uikkaria sitä serenan reissua varten, mut en löytänyt :'( . Esikoiselle löydettiin, mutta se oli tarjouksessa ja tietenkin kokoa liian pieni :headwall: :headwall: . Neiti olikin sit kasvanut. Ja sitä ei varmaankaan voi vaihtaa, jos huomenna menee kysyy kaupassa? Kaupassahan lukee, että ale-tuotteilla ei vaihto- eikä palautusoikeutta.. Damn..

Ja kyl me rakastellaan vaik päivittäin, jos siltä tuntuu..

Plussatuulia kaikille! :whistle:
 
Red Dragon kiitoksia kovasti. On vielä vähän epätodellinen olo, kun kaikki kävikin näin äkkiä. Kirjoitin juuri tuonne odottajien puolelle, että toivottavasti saamme sut joukkoon niin tulee taas taulukoita jne ;)

Hyviä öitä kaikille, on vähän rytmi sekasin vielä yövuorojen jälkeen.

 


Lämpöä olikin 36,7 herättyä, aikas korkialla, varmaan olin nukkunut tiiviisti peittojen alla =)

Täytyy alakaa laittaa puuroa, nälkä kurnii :p

Plussantäyteistä syyskuun loppupuolta meille kaikille ja tietenkin myös plussia palajon lokakuulle! :heart: + :heart:

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Plussakimput vielä lentoon!..nyt mentävä syömään;=))

Heippa ja ihanaa lauantaiaamua kaikille unikeoille! =)

:D , :wave:
 
*Nappaa plussakimpun* :heart: Kiitos!
Mitä jos englanninlakua maistamalla selviäiski onko paksuna :LOL: Jos maistui pahalta, plussa -jos hyvältä -ei mitään :p
Yläkerran naapuri herätti neljän maissa kopistelemalla ja huutamalla baarireissun jälkeen |O Ärsyttävää!! No enhän minä unta saanut enää ja seitsemäksi tulin jo töihin. Pääsis jo kotiin nukkumaan |O
 
Juuh , selvä testihän se on! :D
Itsekkin kärsin kaikista hajuista nykyään, join yhtä valkoviinilasillista eilen varmaan 2 tuntia, ei noussut päähän! :LOL:

Ei sitten millään maistunut ja hyvä niin!

taas kudon pienen pientä vauvan myssyä, ekasta tuli 2 vuotiaalle sopiva, nyt teen vastasyntyneelle, siis toivottavasti omalle! :ashamed: , :heart:

Oi, että kyllä levottomuus vähän jo nostaa päätään tässä kuumeilussa! =)

Sitten päätin milloin testaan 8-9.10 vasta, vaikka ilm jos menkat alkaa ne alkaa jo tulevan vkn perjantaina, kun silloin oviksesta se 14pvää vai meneeköhän se niin;=)
Ens vklopun olen töissä, en halua pilata työfiilistä testaamalla ennen vkloppua sitä mahdollista negaa :D .

Jopas taas ajatuksia..ai niin kerroinko menemme miehen kanssa vauvaliikkeen avajaisiin tänään, josko sieltä vauvanvaunut eksyy taskuun :D , no ei oikeasti, mutta ovat niin ihania kyllä! :heart:

Heippati hei ja hellät tunteet ja plussatuuliaaa.. :heart: +++ :heart:

:D , :wave:
 
Lady Di: musta se englanninlaku on jo ihan selvä testi ;)

Ittelläni alko taas aamupalan jälkeen toi kamala ylävatsakipu. Ei ois pitäny syödä tummaa leipää. Täytyy vissii siirtyä vaalealle. Vaikka kyllä inhoan sitä pullamössöä. Täytyy vissii tänään käydä ostamassa se varmistustesti. Helpottais se "epävarmuus". :heart:

Kohta pitäis äitylin kanssa lähteä sienimetsään. On se kumma kun meillä on mettää talon takana hyrymykkä, mut muualle vaan täytyy sienimetsään lähteä, koska kammoan niitä hirvikärpäsiä :ashamed: ja niitä riittää meitin mettässä :kieh:
 
Huomenta! :wave:

Testasinpa aamun aikana ihan kaksi kertaa. Molemmilla testeillä. Ensin puoli neljältä apteekin omalla, kun rakko meinasi revetä sänkyyn. Pakko oli vain testi kaivaa ja pissata tikkuun. Ei täällä mitään pakkomiellettä tästä asiasta ole :LOL:
Unisilla silmillä tihrustin tikkua, ja sitten kannoin sen sängyn viereenkin. Minun unisilla silmillä testi näytti negaa. Pettyneenä menin takaisin nukkumaan.
Puoli seitsemän pissitti taas kovaa, ja matkalla vessaan kaappasin aconin mukaan ja pissasin uhmalla siihenkin. Ja taas sama juttu, jaksoin kaks minuuttia seistä sitä tikkua katsomassa, ja kun ei väriä ilmestynyt, laahustin takaisin sänkyyn. Murahdin jotain ukolle, että ei se haamu ollukkaan..

No ukko nousi puoli ysin maissa ja meni vessaan. Se näki aconin pöydällä ja toi sen mulle sänkyyn. Siinähän on selvä haamu. ukko sanoi. Ei hitsi.. hyvin vaalea se on mutta kyllä mä taidan nyt uskoa siihen haamuun. Vieläkin epäilin kun apteekin oma oli antanut negan. no ukkopa tiirasi sitäkin ja sanoi näkevänsä siinäkin väriä. En uskonut, mutta on siinä vielä haaleampi viiva kuin aconissa (jos oikein haluaa sen viivan sinne kuvitella). :LOL:

Kyllä se varmuustesti täytyy vielä ens viikolla tehdä, nyt vain elellään ja tovotaan että kaikki ok.

Kiitos kaikille!!!
Plussakimppusi olivat hyviä pikkumyy :heart:
Ottakaa niitä kiinni ;) '
+++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille!
-Kylli-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alakelmi:
Red Dragon kiitoksia kovasti. On vielä vähän epätodellinen olo, kun kaikki kävikin näin äkkiä. Kirjoitin juuri tuonne odottajien puolelle, että toivottavasti saamme sut joukkoon niin tulee taas taulukoita jne ;)

Hyviä öitä kaikille, on vähän rytmi sekasin vielä yövuorojen jälkeen.


Ihanaa, ku minua kaivataan, oon otettu. Minua ku ei yleensä minnekään kaivata..

Minun plussaamisessa taitaa mennä viel aikaa.. Oon varmaan viimeinen tältä listalta, joka plussaa..
Aikaisemmat raskaudet on tärpänneet heti ja nyt on jo menos neljäs yrityskerta :headwall:
 
Oletteko muuten maistaneet Fazerin Lontoon rae -suklaata?
Mie viime viikolla maistoin sitä, ku sisko antoi maistiaisia. Mie, että onpas hyvää, pitää ostaa itsellekin.. Kävin sen sitten jääkaappiin ostamassa.

Eilen päätin sen sitten ottaa töihin mukaan, että saan vähän herkutella.. Ja vielä mitä! Kerkesin ehkä kaksi-neljä palaa syödä.. Se on pahaa!
Muuten kyl tykkään lontoon rakeista.. Mutta.. mutta.. Ei ainakaan tuossa suklaassa ollut yhtään hyvää! :x
 
olihan paljo kerenny tekstiä tulemaa vaik vaan kaks päivää oon ollu lukematta, töiden takia tosin..
ensin onnittelen plussanneita sekä haamulla että ilman :flower: :flower:
greippimehu-valistuksesta myös kiitos. juon ton r&d loppuun ja sit sen jälkeen ostan vaan valio mehua. :kieh:
DI mulla on kans ollu masennusta varsinki syksy/talvi akselilla mutta aina on selvitty.. tosin mulla on ihan lääkityski käytössä ja psykiatrilla oon kans käyny säännöllisesti. mulla on katos paniikkihäiriö :( mut mun lääkitys on sellanen et sitä voi jatkaa raskauden ja imetyksen ajan. onneks... vaik eihän se tietenkää toivottavaa ole :'(
solis ihanaa olla ilman minkäänlaista lääkitystä mut aina ei saa kaikkee mitä haluu...
noh murheet nurkkaan ja tää ämmä lähtee taas töihin.
kaikkien sänkyihin säpinää ja uusia ihmisen alkuja itämään =) :flower: :flower: :flower:
 
Nea85: Mulla oviksesta vaan 4 päivää ja nyt on ollut nännit jo pari päivää tosi kipeet. En oo koskaan ennen kuukautiskierrossa moista huomannut. Toivon että olisi merkki mukavasta perheen lisäyksestä mutta samalla yritän lievittää toivetta, jotta en tulisi pettymään. Juu, siis muita oireita ei oo ollukaan...

Onnittelut kaikille plussanneille ja haamuilijoille!
 
Heippa kaikille ja onnea plussan saaneille.
alkaa hermostuttaa pikku hiljaa. oviksen piti olla to paikkeilla ja sitä ei kuulu ei näy :kieh: isäntä lähtee viikoksi työ reisulle. saapa nähdä meneekö tää kierto ohi. Tietysti ovis ens viikolla jolloin isäntä 200km päässä. :/
 
huoh.. mulla heittää ajatukset ja tunteet siksakkia.. välillä tuntuu ettei tästä vauva asiasta tuu yhtään mitään ja välillä taas että kyllä se sieltä tulee että ei pidä hätäillä.. aamulla oli just tuo etten jaksa enää yhtää pettymyksiä tms kun ei tästä tunnu tulevan yhtään mitään ja nyt taas että kyllä se sieltä tulee ei pidä hermostua ja luovuttaa.. onko kellään mitään tällästä koskaan? tuntuu että täällä on vaan positiivisesti ajattelevia että oon ainut joka on tälläinen.. no mutta voihan se olla järkevää jäädä pois täältä palstalta kun ajatukset on mitä on.. joten sitä nyt täällä mietin kovasti.. eikä täällä kyllä kukaan näytä niin kaipailevankaan mun kuulumisia.. ei millään pahalla ketään kohtaan mutta tältä musta nyt vaan tuntuu.. *jää taustalle miettimään*
 

Yhteistyössä