***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Hurjasti onnea Alakelmille ja varovaisesti onnea Kyllille, toivotaan että huomenna saat sit jo varmuuden asiaan! :flower: :flower: :flower:

Mahtavia uutisia, olen tosi iloinen teidän puolestanne! Kuulin tänään yhden ystävänkin olevan raskaana, joten joka puolelta tulee nyt raskausuutisia! =)

Mulla ei ole mitään oireita tms. Mutta oviksesta onkin vasta muutamia päiviä. Silti, olis niin ihana edes oireilla jotenkin! ;)

Kiva kun on viikonloppu, miehen lapset tulevat viikonlopuksi ja puuhaa riitää. Ei siis jää aikaa liiaksi miettiä vauvatoiveita!

Hyvää viikonloppua kaikille ja toivottavasti plussaaminen jatkuu yhtä ripeänä ja virkeänä kuin tähänkin asti!
 
Laitan sivustoni tähän, jos joku haluaa käydä kurkkaamassa;=)

Sieltä pääsee linkkejen kautta suoraan myös esim vauvanvaunuostoksille :kieh:

Minä se selaan kaikkia nettikauppja läpi :D

Huomenna menemme miehen kanssa kehittelemään digikuvia myllyyn ja samalla, tietenkin!!! UUteen tänään avattuun vauvantarvikeliikkeeseen, jeeeeeeeeeee! :heart:

En mä mitenkään hassu ole, mutta jos taas viikon kuumeilisi ja jos ei tärppää taas sama homma alusta :D

Jännitystä elämään "sanoo "myy :heart:

Nyt niitä plussia kovasti lissää! Ketkäs seuraavaksi testailevat?

http://www.vauvakuumeiset.suntuubi.com/

Heippatiheissan ja hellät tunteet! :heart: + :heart:

=) :wave:
 
mie ajattelin testailla ens viikolla.. ehkä tiistaina.menkkojen pitäs elkaa ens viikon lauantaina.. mulla on noita vilja testejä ja niis lukee etä raskaus pitäis näkyä kymmenen päivän päästä ovulaatiosta.. en sit tiedä liekkö niin.. onko muita kellä testaus ens viikolla?
 
Mä aattelin testailla taas ensi viikolla. Torstaina me lähdetään mettäreissulle ja tullaan vasta maanantaina takas. Siellä olen nettipimennossa,enkä aio testejäkään mukaani ottaa. Vaikka mielessä kyllä kävi ;) Eli testaan ehkä torstaina jollei tätiä näy. Mutta testissäkään ei välttämättä näy vielä sillon mitään. Ovishan oli vasta tällä viikolla mutku oon kärsimätön. :D Ja tissit on muuten kipeät! Voiko olla näin pian? Taidan taas kuvitella. Tai sit on täti tulossa. Mun mielikuvitus laukkaa joka kuukausi entistä hurjemmin. Tällä kertaa en ole pelkästään varma että nyt on tärpännyt, vaan tiedän sen. ;)
 
Kylli-täti: Mä luottaisin enemmän apteekin omaan, mutta Acon on kyllä varmasti herkempi. Apteekin omaan en oo koskaan kuullu kenenkään saavat aiheettomia viivanpaikkoja tai vääriä plussia jos niitä pelkäät. Toivottavasti saat sen plussan! Jännittää! :heart:
 
Pikkumyy: miulla pitäis seuraavan kerran tädin saapua 9.10.-07 joten aikas samoilla päivillä olis testailut,hui kun jo jännittää etukäteen :LOL: Ei sitä tiedä jos jotain harjoittelu testejä innostuu jo vkl.na tekemään hätähousuna (ja saada negaa)
Tänne ei mittään ihmeempää,mehua piti ostaa pari tölkkiä viikonlopuksi jemmaan :D :whistle:

Plussa tuulia jotka aikoo testailla lähiaikoina!!!!
 
kiva pixie kun joku muukin testaa ens viikolla :wave:

pikkumyy:sulla on uskomaton kärsivällisyys.. mä en millään jaksa odotella ikinä.. mut en toisaalta enää pety negastakaan ku testailu on niin kivaa =)
 
Mä testasin tänään B-sure testillä, ja negatiivista näytti. Mutta täytyy testata muutaman päivän kuluttua uudestaan. Jos malttais viikon odottaa niin hyvä =) Tänää on ollu kumma päivä ku on mahassa juilinu ja töissä kun työkaveri tarjos englanninlakupussista karkin, alkoi oksettamaan se maku suussa. Ei auttanut kun juosta vessaan oksentamaan. Hetken sen jälkeen oli huono olo mutta se meni nopeasti ohi. No heti heräsi tietysti toiveet että noniin... :D :saint: Nyt on vähä niinku semmonen fiilis että voishan se plussa tästä kierrosta tullakin :heart: Vaikkei testissä näkynytkään vielä.
 
kiva kun niin moni on plussannu nyt parin päivän sisällä!! aina kun joku "kaveri" plussaa niin se tuo uuttaa uskoa omaan tilanteeseen. ajattelee että ehkäpä kohta minäkin.. :heart: kiva venluska ku avasit uuden ketjun meille.
 
emunen
Varovasti ilmoittautuisin+esittäytyisin: kolmatta toivoisin ensi kesälle, tähtäys olisi heinä-elokuun vaihteelle (toivottavasti).

Että jos saa näin tunkea porukkaan, en ole ennen täällä pyörinyt niin en tiedä tapoja...

Niin että hei vaan kaikki vakituiset, pääseekö mukaan vauvahaaveilemaan?
 
kiva saada uusia mukaan jännäämään! :heart: ..kerrotko kiertopäivät niin meidän ihana reddragon sais päivitettyä ne listaan. kiitti vaan taas tuhannesta redille päivityksistä, on se uskomaton nainen ku aina jaksaa päivittää noita meidän ihania sivuja. :hug:

ja venluskalle kysymys: oliko sulla se kohdunnipukka koko ajan kiini ovulaation jälkeen? mulla ollu viikon niin auki että melkein sinne vois koko nyrkin työntää.. no ei nyt ihan.. mut tänään on menny jo vähä kiinni.. :) huomenna tietysti höröttää taas kahta kauheempana
 
nea85: mulla kn oli koko ajan oviksen jälkeen kiinni, mutta ihan löysä. Pari kolme päivää sitte se kovettu ja vetäyty ihan taakse. Niin ettei sitä meinannu ees löytää. Mut kuulostais hyvältä, että se on menny kiinni sulla :heart:
 
joka toinen päivä varmaan parempi.. näin olen kuullu. mutta mulla oli kyl ovulaation aikaan niin hirveet halut että tuli harrastettua joka päivä.. joskus jopa kaks kertaa päivässä.. :headwall: .. tuskin siitä mitään haittaakaan on jos paljon harrastaa. peittoa heilumaan vaan aina ku alkaa poskia kuumottaa :D
 

Yhteistyössä