***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Suikale, senkin höpsö! Kyllä sua kaipaillaan siinä missä muitaki!! Eiks sulla pitäis olla oviski nyt ihan nurkilla? Tästähän se jännäily vasta alkaa! Etkä muuten o ainoo negatiivinen, mä oon kuulemma rasittavuuteen asti pessimisti. :p Mulla on 2kp:tä vähemmän ku sulla, mut voidaanhan me silti jännätä yhessä, niin lähekkäin ollaan. Sopisko tällanen? Paljon plussia sulle (muille kans!) ja :hug:

BTW, Kylli, en haluais olla pahan ilman lintu, mut eiks se mee jotenki niin, ettei testiä saa tulkita enää 10 min jälkeen? Anteeks... Voin olla väärässä!! (ei ois eka kerta ;) )
 
:hug: suikaleelle. Kyllä täällä ajatuset pyörii muillakin. Meillä kova vauvakuume ollut kanssa mutta valitettavsti isännän työt eivät edistä vauva asiaa. Tällä hetkellä hän joutuu olemaan paljon työ matkoilla joten minustakin tuntuu että saapi nähdä kuinka kauan kestää ennen kun päästään plussa listalle. Kyllä se teillekkin vielä plussa päivä koittaa. Meillä ensimmäistä vaavia odotettiin 1 1/2 vuotta mutta kyllä se sieltä tuli se plussa päivä.
 
weiss
Pakko vielä kommentoida tuota rypäleen viestiä, kun mie en ainakaan usko enkä ole kuullut, että negasta nousisi haamu.. Voinhan olla väärässä, mutta nega on nega ja negana pysyy, eikös niin ja haamu on plussa!!! (näin sen on pakko mennä, eikös vaan kylli..) :LOL:
 
Nyt on kaupasta tultu. Kävin sit neidin kaa kahelleen :D . Oli mukava käydä. Sai uikkarin onnex vaihtaa. Nyt on hyvä mennä Serenaan uimaan =).

Kävin sit lähtiessä kauppaan kahdesti vessassa. Kerran olin jo käyny.. Oltiin jo ovella menos, ni oli pakko mennä toisenkin kerran..
Sitten mentii käymää cm:ssä.. Siel alkoi tuntuu, että pakko päästä taas vessaan.. Mentii sit maxiin, ja onnex pääsin vessaan..

Pitäis viel ruveta siivoamaan.. Ensimmäinen koneellinen on peseytymässä.. Valmistuis vain ruoka..
 
Huomenta

Enhän mä voi pysyä pois tältä listalta, kun tuolla odottajissa onvielä niin hiljaista :|

Red Dragon No tuolla odottajien puolella sinua ainakin kaivataan. Ja jos aikasemmat raskaudet on alkaneet nopeasti niin uskon, että tämäkin on vaan ajoituskysymys.

On aika selvää milloin meidän pieni on saanut alkunsa, kun kp20 testasin negan (oli meinaa edelliset menkat 2 viikon välein niin varmistin etten ole raskautunut siitä aikasemmasta kierrosta) ja kp 29 selkee plussa.

On vaan kurjaa, kun työskentelen tuolla lasten osastolla, missä ei näe kun sairaita vauvoja niin jotenkin päähän ei mahdu että suurin osa kuitenkin syntyy ihan terveinä. Ja vielä kun aika monet menee ultristä läpi ihan terveinä :ashamed: No täytyy vähän käydä lueskelemassa faktoja.

Emme ole vielä kertoneet kenellekään perheenlisäyksestä. Tietysti haluaisin heti kertoa esikoiselle, mutta sittenhän sen tietävät kaikki. Pomolle täytyy kyllä kertoa, kun on tuo kehityskeskustelu ensi kuussa. Huomasin juuri että lakkoa pukkaa, mahdollisesti :(

No niin ystävät, testejä kehiin ja plussia oikein urakalla ++++++++.

 
Venla-05: Selvähän se plussa on!!!

Miepä lähen illalla kahtomaan Skandinavian Hunksia.. :LOL:
Jos nyt sitte mittään nään toisten takaa ku oon aikas lyhyt ja en viiti tunkea eturiviin :(
Mittään en kyllä taaskaan ota,oon yleensä kuskina.


Plussia toivon kovasti taas tänne pinoon!! +++++ :whistle:
 
Tänään olis sit kp 32 menossa. Ihmeellistä, eilen menkkatuntemuksia kovastikin ja hirveesti kirkasta limaa, yök, mitähän se nyt oli? Mun kierrolla se olis voinu olla vaikka ovis. Tiedä häntä. Tänään ei niinkään enää vuotoa eikä menkkatuntemuksia. Ihan pihalla kaikesta.
 
amati: Minäkin haluan mukaan kahtoo Skandinavian Hunkseja!!! :D


Mies korjas tyttöjen laatikon.. Millähän liimamassalla.. Ni mie sanoin: Se haisee helv...n pahalle.. Mies: eihän tuo haise millekäään. Minä olen asiasta edelleen eri mieltä.

Tylsää.. Olen mie saanut imuroitua, pestyä lattiat, laittanut astianpesukoneen pyörii, neljäs koneellinen pyykkiä peseytymässä ja kolmas kuivumassa kuivausrummussa.. pitäis vain viikata kaappiin.

Ja viel pitäis kukat laittaa seinälle..
 
Suikale, mullaki on aivan vuoristorataa nää ajatukset. Yhtenä päivänä oon ihan maassa (ellen jopa alla), märisen ettei me ikinä saada lasta, ja seuraavana päivänä oon taas niiiiin varma että oon raskaana. :headwall:
 
mä en kyl tajua miten voi heittää niin paljon ajatukset.. eniten kyllä ainakin tässä kierron vaiheessa ottaa päähän tuo narina ettei me koskaan vauvaa saada.. pitäs oikeesti saada nää vauva ajatukset pois päästä.. mut miten :headwall: ihan sama mitä tekee ni ne tulee silti päähän jossain vaiheessa (ja yleensä minuutin välein melkein) rypäle jännäillään vaan yhes vaik just nyt tuntuu ettei ees oo mitää jännäiltävää.. ovistestiin ei viiva vaan paksune.. vaik tänään ei kyl kerenny pissa olee rakos ku muutaman tunnin ku heräsin taas aamu yöstä vessaan.. taidan unohtaa noi testit koht.. mut käyttäis ensi loppuu noi mitä on..
 
mä en kyl tajua miten voi heittää niin paljon ajatukset.. eniten kyllä ainakin tässä kierron vaiheessa ottaa päähän tuo narina ettei me koskaan vauvaa saada.. pitäs oikeesti saada nää vauva ajatukset pois päästä.. mut miten :headwall: ihan sama mitä tekee ni ne tulee silti päähän jossain vaiheessa (ja yleensä minuutin välein melkein) rypäle jännäillään vaan yhes vaik just nyt tuntuu ettei ees oo mitää jännäiltävää.. ovistestiin ei viiva vaan paksune.. vaik tänään ei kyl kerenny pissa olee rakos ku muutaman tunnin ku heräsin taas aamu yöstä vessaan.. taidan unohtaa noi testit koht.. mut käyttäis ensi loppuu noi mitä on..
 
venla: kyllä se on ihan selvä plussa!! tanssin täällä sun puolesta!!

maasu:mulla kans ollu oviksen jälkeen koko ajan nännit kipeet.. välillä enemmän, välillä vähemmän mut kipeet kuitenki on :) vielä ku jaksas pari päivää niin sit vois vähä testailla.. jännää..

ja suikale et luovuta!! eteenpäin vaan porskutellaan joohan?! elä jätä meitä!!
 
vielä kaikille plussanneille! :heart:

Onko Di huomenna sinun vuorosi testailla?
Onnea kakille tastaajille tuhannesti! :flower: ++++++++++ :flower:

Tulipa siellä Baby 1:ssä sitten käytyä, Myllyn takana, menehän Alakelmi sinne myös piipahtamaan!

Mies siellä kärryjä=vaunuja kokeili ja eikö heti myyjä(mies ) siihen paikalle apua tarjoomaan, mies vaan sanoi, että katellaan tässä vähän itekseen, eikö se mies kuitenkin esitellyt niitä vaunuja, mua nolotti, kun ei oikein näytä kauheesti tuota mahaa miulla olevan, mutta tosi ystävällinen oli myyjä :heart:

Mitään en ostanut, olen päättänyt toistaiseksi ainakin, että ensin saisi se plussa pärähtää testiin :heart:

Mies osti Rajalasta valokuvatulostinkoneen, kun olin siellä digikuvia kehittämässä, kyllä on hieno laite, sillä nyt olemme tulostelleet vähän, ihania A ¤:senkin kuvia voipi tehdä :D

Olisi se ihanaa kun olisi se pieni vaavi, saisi paljon ihnuja kuvia ja tietenkin varttuessaan koko ajan kuvia saisi tehtyä :D

Omia tuntemuksia tissejä puristaa*onkohan rintsikat kutistuneet pesussa*
paleltaa, mutta muuten kakki kuten ennenkin;=)

Niin kertokaahan viisaat: Kun olisi vihkiminen maistaraatissa, miten toimimme, haetaanko kuulutukset kuitenkin jostain ja mistä?
Saako päivämäärän valita itse milloin toivoisi vihkimisen tapahtuvan?
Meillä se toivottavasti tulisi olemaan
perjantaina 23.11.-2007 :heart: + :heart:.
Kauheaa kun niin kiire, että vihkipäivänkin etsiminen on kuin etsisi neulaa heinäkasasta :D .

Toivottavasti saisimme tuon kyseisen pvn niin kaikki sujuisi helpommin;=)

Terveisin puheripulikohtauksen saanut pikkumyy :kieh:

Plussakimppuja vielä viskoan..nuuuuuih!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
:D , :wave:
 
Olipa dragon päivittänyt taas sivun upeasti, kiitos siitä! :flower: , :heart:

Ja Di:llä onkin kp 35 jo, onnea, onnea nyt oikein paljon!!!!!ja plussaa!!
:heart: ++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Heipsan taas!
Ps onko siulla Di jotain tuntemuksia?
Minulla vaan tuo hurja lämmönnousu ja rintojen pistely*kasvukipua* :D

=) , :wave:
 

Yhteistyössä